tourinja

۱۱ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

قیمت سئو

سئو مجموعه اقداماتی است که رتبه‌ی سایت شما را در موتورهای جست‌وجو بالا آورده؛ و بازدید از سایت شما را زیاد می‌کند. سئو سایت یک کار تیمی است؛ که معمولاً توسط شرکت‌های به خصوصی انجام می‌گیرد. این شرکت‌ها نیز بسته به سطح دشواری کلمات، وضعیت سایت‌های رقیب و وضعیت کنونی سایت، مبالغی را از صاحبان سایت دریافت می‌کنند. به این هزینه که به‌منظور بهبود و بالا آوردن کسب‌وکار اینترنتی انجام می‌شود. تعرفه یا قیمت سئو می‌گویند.

امروز قصد داریم، در سایت سئواینجا شما را با مواردی بر قیمت سئو تأثیرگذار هستند و هم‌چنین نحوه‌ی محاسبه‌ی آن، آشنا نماییم. 

عوامل موثر در قیمت سئو

قیمت سئو چگونه محاسبه می‌شود؟

یکی از سؤالاتی که ذهن صاحبان سایت‌ها را به خود درگیر می‌کند نحوه‌ی محاسبه‌ی قیمت سئو می‌باشد. در این راستا باید گفت که فرمول دقیقی برای برآورد قیمت سئو وجود ندارد. در این مورد باید در نظر داشته باشید؛ که موتورهای جست‌وجو و به‌ویژه گوگل، قصد دارند که محتوای بهتری را در اختیار کاربران قرار دهند. و به‌خوبی تفاوت یک محتوا که برای رتبه بالا و محتوایی که برای اطلاع‌رسانی به مخاطب نوشته شده است را تشخیص می‌دهند. ازاین‌رو باید محتوا و خدمات سئو به‌درستی و با دقت زیاد انجام شوند.

قیمت سئو به مسائل مختلفی مربوط می‌باشد. که از آن بین می‌توان به هدف نهایی شما از پروژه، تعداد کلمات کلیدی مدنظر، دشواری کلمات، جایگاه فعلی سایت شما و وضعیت سایت‌های رقیب اشاره نمود. هم‌چنین باید در نظر داشته باشید که مدت‌زمانی که شما برای رسیدن به هدفتان نیز در نظر دارید؛ در تعیین قیمت سئو سایت شما بسیار تأثیر دارد.

در نظر داشته باشید؛ اگر شما قصد دارید؛ در کمترین زمان به هدفتان برسید. لازم است مبلغی بیشتری را بابت قیمت سئو پرداخت نمایید. چراکه در این مورد لازم است شرکتی که خدمات سئو را به شما ارائه می‌دهد، نیرو و تمرکز بیشتری را به کار شما اختصاص دهد. و این امر متقبل هزینه‌ی بیشتری است.

هزینه و قیمت سئو

تعرفه و قیمت سئو بابت چه مواردی پرداخته می‌شود؟

سئو سایت در دو بخش سئو داخلی و سئو خارجی انجام می‌گیرد. سئو داخلی شامل تمام اقدامات و مواردی است که از داخل سایت شما باعث بهبود رتبه‌ی آن می‌شود. مهم‌ترین مسئله در این زمینه تولید محتوای مناسب می‌باشد که موجب جذب مخاطب بیشتر می‌شود. هم‌چنین محتوای سایت باید به‌گونه‌ای باشد که باعث شود مخاطب از دیگر بخش‌های سایت نیز دیدن کرده و بیشتر در سایت بماند.

اما سئو خارجی باعث مجموعه اقداماتی است که در سایت‌ها و حتی فضاهای دیگری که خارج از سایت شما قرار دارند انجام می‌شود. این روش به‌نوعی معرفی و تبلیغ سایت در فضاهای خارجی است. این امر می‌تواند از ایجاد یک کامنت و بک لینک تا درج خبر یا رپورتاژ در سایت‌های خبری را شامل شود. هرچه سایت‌های که در آن خبری از سایت شما درج می‌شود معتبرتر باشد؛ قیمت سئو سایت نیز افزایش می‌یابد.

قیمت سئو چند است؟

 پرداخت هزینه‌ها در سئواینجا با چه شرایطی انجام می‌گیرد؟

ما در سئواینجا به‌منظور راحتی بیشتر مخاطبان، فعالیت‌های سئو را در سه طرح برنزی، نقره‌ای و طلایی ارائه می‌دهیم که هر یک قیمت سئو مربوط به خود را دارند. در هریک از این طرح‌ها، قرارداد به‌صورت دوازده‌ماهه تنظیم‌شده و هزینه‌ها به‌صورت ماهانه اخذ می‌گردد. و بسته به شرایطی که در جدول ذیل آورده شده است؛ هزینه‌ی کل قرارداد طی یک چک اخذ می‌گردد.

 

 

برنزی

نقره‌ای

طلایی

قیمت سئو (ماهانه)

4.5 میلیون تومان

7.5 میلیون تومان

12.5 میلیون تومان

تعداد مقاله در ماه

23

37

55

تعداد کلیدواژه در ماه

تا 10 کلیدواژه

تا 18

تا 35

تدوین استراتژی سئو

دارد

دارد

دارد

تدوین استراتژی محتوا

دارد

دارد

دارد

تدوین استراتژی لینک سازی

دارد

دارد

دارد

آنالیز رقبا

دارد

دارد

دارد

سئو داخلی

دارد

دارد

دارد

سئو خارجی

دارد

دارد

دارد

تعداد رپورتاژ آگهی در 12 ماه

6

15

20

میزان مشاوره سئو در ماه

2 ساعت

4 ساعت

6 ساعت

 

در سئواینجا تضمین می‌گردد که پس از طول زمان قرارداد حداقل 40 درصد از کلیدواژه جایگاهی در صفحه اول گوگل داشته باشند. و در صورت نائل نشدن این هدف، تا زمان رسیدن به جایگاه مدنظر خدمات سئو به‌صورت رایگان انجام می‌گیرد.

همچنین لازم به ذکر است بابت بررسی کلیدواژه‌ها توسط ابزارهای سئو و سایت‌های رقیب 500.000 تومان و بررسی سئو داخلی سایت نیز 400.000 تومان می‌باشد که در صورت عقد قرارداد هزینه‌ی آن از مبلغ کلی کسر می‌گردد.

سخن آخر

سئو سایت یک کار تخصصی است که باید توسط افراد کار بلد و باتجربه انجام شود. ما در سایت سئواینجا با در اختیار داشتن بهترین گروه تولید محتوا و سئو، به‌صورت تضمینی و با مناسبت‌ترین قیمت سئو سایت شما را انجام می‌دهیم. شما می‌توانید برای دریافت مشاوره و آشنایی بیشتر دیگر مطالب سایت سئواینجا https://seoinja.com را مطالعه نموده و یا با ما تماس حاصل فرمایید.

 

  • سعید حسن آبادی
  • ۰
  • ۰

حذف موهای زائد با لیزر در حال حاضر از کارآمدترین روش های حذف موها در بلند مدت است. چندین دستگاه با پارامترهای مختلف تولید شده که هرکدام از آنها کاربردی خاص دارد. لیزر موهای زائد آنقدرها هم که فکر می‌کنید پیچیده نیست! در این مقاله در ویکی درمان سعی بر پاسخ به تمامی سوالات مربوطه شده است.

درمان قطعی با استفاده از لیزر موهای زائد

چرخه رشد فولیکول های مو متفاوت است. در برخی ممکن است به طور فعال رشد داشته باشد در حالی که در بدن برخی دیگر این چرخه به کندی پیش برود. اکثر مردم پس از دو تا سه جلسه درمان به نتایج مورد نظر می‌رسند، اما از آنجا که نور لیزر فقط بر فولیکول های فعال تأثیر می‌گذارد، احتمالاً برای کاهش قابل توجه رشد موها، به چندین جلسه، با فاصله زمانی چند هفته ای نیاز داشته باشد. همچنین اگر فولیکول ها به طور کامل از بین نروند ممکن است گاهی به درمان مجدد نیز نیاز پیدا کنید.

 

درمان قطعی با استفاده از لیزر موهای زائد

 

دستورالعمل های پیش از لیزر موهای زائد

دو هفته قبل از درمان از هرگونه آفتاب سوختگی یا قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید خودداری کنید. در صورتی که طی 4 هفته هرگونه درمان بر روی پوست خود انجام دادید، از لیزر پیشگیری کنید.

دستورالعمل های بعد از درمان با لیزر موهای زائد 

بیماران باید از ضد آفتاب با فاکتور بالا استفاده کنند و ناحیه تحت درمان را حداقل یک ماه پس از درمان از قرار گرفتن در معرض نور خورشید محافظت کنند. برنزه کردن بعد از جلسات درمانی ممکن است  باعث افزایش بازسازی ملانین شود، که ممکن است منجر به افزایش رنگدانه پوست شود. پوست در این دوره حساس است به همین دلیل بهتر است از انجام آرایش های سنگین نیز خودداری کنید. 

هزینه لیزر موهای زائد چقدر است؟

نکات زیادی وجود دارد که هزینه نهایی لیزر موهای زائد را تعیین می‌کند. این موارد شامل تعداد جلسات، تجهیزات مورد استفاده، رنگ مو و سیاست های قیمت گذاری است. یک چیز مشخص، این است که همه نیاز به درمان های متعدد دارند، و معمولاً بسته به منطقه و میزان چرخه رشد، بین 5-8 جلسه درمان لازم است.

هزینه لیزر موهای زائد به چه صورت است؟

اپیلاسیون و کندن موها موقتاً انجام می‌شود، اما اپیلاسیون و کشیدن موها باید هر چند هفته یکبار انجام شود و اصلاح هر چند روز یا بیشتر انجام شود. علاوه بر این، این روش ها می‌توانند اشکالاتی مانند برش، موهای در رفته و کلش های ناخوشایند داشته باشند.

کلام آخر

لیزر موهای زائد روشی دائمی برای از بین بردن موهای زائد تقریباً در هر نقطه از بدن مانند زیر بغل، خط بیکینی، پاها و پشت و همچنین صورت است. لیزرهای از انتشار نور برای از بین بردن فولیکول های مو در زیر سطح پوست استفاده می‌کنند و از رشد مجدد موها جلوگیری می‌کنند. درمان با لیزر عمدتا بدون درد است و عوارض جانبی کمی دارد. با این حال، گران تر از روش های دیگر است.

 

  • سعید حسن آبادی
  • ۰
  • ۰

 

سوختگی از ترسناک ترین اتفاقاتی است که می‌تواند برای هر کسی بی‌افتد. قبل از هر چیزی باید سعی بر جلوگیری از آن کنیم. خود سوختگی پوست بنا به دلایلی رخ می‌دهد که به چند دسته تقسیم می‌شود.مثلا سوختگی زیر آفتاب، یا سوختگی پوست با آب داغ وغیره

سوختگی پوست

انواع سوختگی پوست :

سوختگی پوست به سه دسته تقسیم می‌شود.

  • درجه اول

اینها انواع سوختگی هایی هستند که اکثر افراد در برخی مواقع دچار آن می‌شوند. آنها آسیب های جزئی هستند که فقط قسمت بیرونی پوست را تحت عنوان اپیدرم تحت تاثیر قرار می‌دهند. آنها می‌توانند دردناک باشند و باعث قرمزی پوست و کمی تورم شوند. آفتاب سوختگی خفیف یک نوع رایج سوختگی درجه یک است.

  • درجه دوم

 این صدمات عمیق تر از سوختگی درجه اول است و روی اپیدرم و لایه دوم پوست که درم نامیده می‌شود، تاثیر می‌گذارد. اگر سوختگی کوچک باشد، عرض آن کمتر از دو تا سه اینچ باشد، جزئی محسوب می‌شود، اما سوختگی های درجه دوم بزرگتر به عنوان سوختگی های بزرگ درمان می‌شوند. سوختگی های درجه دو نیز اگر در صورت، دست ها، پاها، مفصل اصلی، کشاله ران اندام تناسلی یا باسن باشد، عمده محسوب می‌شوند.

سوختگی های درجه دو معمولاً دردناک هستند و باعث قرمزی و تورم می‌شوند. آنها ممکن است باعث ایجاد تاول و شکستگی در پوست شوند، بنابراین خطر ابتلا به عفونت را افزایش می‌دهد. آفتاب سوختگی هایی که تاول زده و بسیار دردناک هستند جزو سوختگی های درجه دو محسوب می‌شوند.

  • درجه سوم

 اینها صدمات جدی هستند، حتی اگر کوچک باشند. آنها می‌توانند زندگی را تهدید کنند. این سوختگی ها از طریق لایه های پوست به سمت چربی زیر می‌روند. ممکن است هیچ دردی در ناحیه وجود نداشته باشد، زیرا ممکن است اعصاب از بین بروند، اگرچه احتمالاً در اطراف ناحیه، جایی که سوختگی عمیق نیست، وجود خواهد داشت. افرادی که دچار سوختگی درجه سه هستند در معرض خطر کم آبی، عفونت و سپسیس قرار دارند.

سوختگی پوست صورت

سوختگی پوست روی صورت، صرف نظر از شدت آن، ممکن است باعث سوختگی داخلی در مجاری تنفسی شما شود که می‌تواند زندگی شما را نیز را تهدید کند. در صورت سوختگی در مجاری تنفسی، ممکن است موارد زیر را تجربه کنید:

روی لب و دهان شما می‌سوزد

سرفه کردن

مشکل در تنفس

تغییراتی در صدای شما

خس خس کردن

درمان سوختگی پوست

سوختگی های اساسی باید به عنوان فوریت های پزشکی درمان شوند. اگر دچار سوختگی درجه سوم یا درجه دو هستید که بیش از دو تا سه اینچ عرض دارد یا در ناحیه صورت، دست ها، پاها، مفصل اصلی، کشاله ران اتفاق افتاد، از اورژانس کمک بگیرید یا با 9-1-1 تماس بگیرید. 

مواردی که نباید انجام دهید

محل سوخته را در آب خیس نکنید

یخ را روی ناحیه سوخته قرار ندهید

هرگونه پماد یا کرم را روی ناحیه سوخته نمالید

هرگونه لباس یا پارچه ای را که به محل سوختگی چسبیده است برندارید

پانسمان سوختگی پوست

کلام آخر

سوختگی پوست به سه بخش درجه اول، درجه دوم، و درجه سوم تقسیم می‌شود که هر کدام از این ها نیاز به درمان و مراقبت ویژه خود دارد. در برخی از افراد سوختگی آنقدر شدید می‌شود که نیاز به بستری و مراقبت های ویژه دارند. در مقاله بالا که توسط ویکی درمان تهیه شده است انواع سوختگی و مواردی و نکاتی که باید به آن توجه کرد آمده است. 

  • سعید حسن آبادی
  • ۰
  • ۰

 

پخش آسفالت مهم ترین بخش عملیات آسفالت کاری است. پس از قیر کاری و بهینه سازی سطح باید آسفالت روی سطح ریخته شده و سپس متراکم شود.

عملیات پخش آسفالت و قسمت های آن

پس از قیر پاشی، عملیات پخش آسفالت انجام می‌شود‌. در این مرحله از کار از آسفالت هایی که دانه بندی درشت دارند استفاده می‌شود. این مرحله از آسفالت کاری زیره یا آستر نام دارد. ضخامت آسفالت در پخش آسفالت نبایستی بیشتر از شش سانتی‌متر باشد. هر چقدر ضخامت آن بیشتر باشد کیفیت کوبیده شدن آن پایین تر خواهد بود. مرحله بعدی آسفالت کاری، پخش آسفالت بر روی آستر است که روکش نام دارد‌. ضخامت آسفالت روکش هم سه تا پنج سانتی‌متر است.

این مرحله نکات بسیاری دارد. قبل از شروع کار باید تمامی جزئیات مانند درجه حرارت محیط، درجه حرارت آسفالت و… توسط دستگاه نظارت تایید شده باشد.

اگر هوا بارانی و یا سطح آلوده باشد، تحت هیچ شرایطی نباید فرایند را انجام داد. برای پخش آسفالت خیابانی بهتر است از فینیشر یا گریدر استفاده شود. درجه حرارت نیز به دمای محیط بستگی خواهد داشت.

پخش آسفالت سرد

روش های اجرای پخش آسفالت خیابانی 

آسفالت‌های نیمه گرم در پخش آسفالت خیابانی:

در تولید آسفالت نیمه گرم، دمای فرایند کاهش می‌یابد تا استفاده از تراشه‌ها امکان‌پذیر باشد.

 بازیافت سرد آسفالت در پخش آسفالت خیابانی:

بازیافت سرد، با کوچک و خرد کردن مواد رویی آسفالت و مخلوط کردن با قیر و یک سری مصالح دیگر به دست می‌آید. در فرایند تولید بازیافت سرد، هیچ گونه حرارتی استفاده نمی‌شود.

بازیافت گرم آسفالت در پخش آسفالت خیابانی:

بازیافت گرم آسفالت فرآیندی است که در آن مواد آسفالت سازی، با قیر خالص مخلوط می‌شود.

محصول نهایی که از این بازیافت به دست می‌آید، آسفالت گرم است که می‌تواند شامل بین 20 تا 100 درصد مصالح باشد.

هزینه های مربوط به پخش آسفالت خیابانی

حجم آسفالت با تغییر نوع دانه‌بندی‌ها تغییر می‌کند. یعنی هر چقدر دانه‌ها درشت‌تر باشند، حجم بیشتر است. در حالت عادی حجم مورد نیاز برای یک متر مکعب آسفالت، دو هزار و دویست کیلوگرم است که با توجه به قیمت روز، هزینه آن مشخص خواهد شد.

هزینه پخش آسفالت خیابانی بستگی به ضخامت آن دارد. هزینه تهیه، حمل و اجرای آسفالت هر متر مربع به ازای هر یک سانتیمتر ضخامت 22 هزار تومان است.هزینه پریمکت هر مترمربع 15 هزار تومان و تک کت هر مترمربع 10 هزار تومان است.

پخش آسفالت خیابانی

هزینه پخش آسفالت یکی از معضلاتی است که امروزه با توجه به گرانی های بیش از حد و تورم مورد توجه قرار گرفته است. از مهمترین آنها باید به به متراژ و ضخامت آسفالت اشاره نمود. طبیعتا هرچه ضخامت و متراژ بیشتر باشد، قیمت نیز افزایش می‌یابد. 

البته هزینه پخش آسفالت به عوامل مختلفی بستگی خواهد داشت. مثلا عوامل عملیاتی در قیمت تمام شده آسفالت تاثیرگذار هستند. اولین و مهمترین عاملی که در هزینه توزیع و پخش آسفالت موثر است، نوع آن است. انتخاب نوع آسفالت با توجه به نیازهای مورد نظر است.

آسفالت حفاظتی نوعی از پخش آسفالت است که با هدف رویه سازی انجام می‌شود و برای سطوح شنی و آسفالتی کاربرد دارد. حداکثر مقدار رویه سازی 225 میلی متر است که جزو سازه باربر روسازی راه در نظر گرفته نمی‌شود. مواد سازنده آسفالت حفاظتی شامل قیرهای محلول، قیر آبه یا قیر های خالص با گرانروی کم هستند. بنابراین نمی‌توان از پخش آسفالت حفاظتی برای پروژه‌هایی که نیاز به سخت بودن جنس آسفالت دارند استفاده کرد.

جمع بندی

عملیات پخش آسفالت یکی از مهم ترین مراحل یک پروژه آسفالت کاری است. در صورتی که پخش آسفالت به درستی و با دقت انجام نشود، لایه آسفالت به خوبی به سطح زیرین متصل نشده و این امر، سرعت تخریب و از بین رفتن آن را در آینده بیشتر می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به ایزوگام ایران مراجعه کنید. 

  • سعید حسن آبادی
  • ۰
  • ۰

 

ارتباط آنلاین با وکلا و یک مشاور حقوقی که بتواند مشاوره های حقوقی ارائه دهد و در عین حال به شیوه نوین و راحت این ارتباط برقرار شود موضوعی است که تحت مفهوم وکیل آنلاین عینیت پیدا می کند. اما وکیل آنلاین دقیقا یعنی چی؟

مفهومی به اسم وکیل آنلاین؛ چرا و چگونه؟

امروزه که تقریبا هر موضوعی و هر شغلی یک نسخه آنلاین نیز پیدا کرده است، شاید برای شما دیگر خیلی عجیب نباشد که بدانید وکیل آنلاین نیز وجود دارد و تعدادی از وکلا در قالب یک شخص مجازی به سوالات حقوقی شما پاسخ می‌دهند.

چه شخصی وکیل است؟

اما یک سوال. واقعا چه کسی وکیل محسوب می‌شود؟ وکیل در واژه به معنای نماینده شخصی است در انجام کاری که به او وکالت داده شده است. وقتی شخصی به نمایندگی از خود وکیلی اختیار می‌کند دیگر برای کارهایی حقوقی نیاز به حضور خود فرد نیست.

مشاوره حقوقی چگونه انجام می‌شود؟

همه ما روزانه با مسائلی حقوقی بسیار زیادی سر و کار داریم که شاید به طور کامل از موارد قانونی آن ها اطلاعاتی نداشته باشیم. در این میان مشاور حقوقی می‌تواند با دادن راهنمایی های مختلف و مشاوره در زمینه های حقوقی به ما کمک بسیاری کند.

وکیل آنلاین چه مزیت‌هایی دارد؟

ممکن است این سوال برای شما به وجود بیاید که با وجود دفاتر متعدد وکالت که در گوشه و کنار کلانشهرها یا دیگر نقاط قرار دارد، چه نیازی به اپلیکیشن وکیل آنلاین داریم؟

 در ادامه این بخش، دلایلی را بیان می‌کنیم که برای درک جایگاه وکیل آنلاین بسیار مهم هستند.

وکیل آنلاین شهرداد

دلیل اول: دسترسی لحظه ای و سریع

چنانکه قبلتر نیز در این نوشتار بیان کردیم، یکی از برجسته‌ترین و مهم‌ترین ویژگی‌های وکیل آنلاین، دسترسی در هر ساعت و لحظه ای از روز و هر نقطه از کره زمین است. تفاوتی ندارد که شما در چه ساعتی از شبانه‌روز نیاز به یک مشاوره حقوقی داشته باشید، وکلای آنلاین آماده پاسخ‌گویی به سوالات شما هستند.

دلیل دوم: دوری کردن و اجتناب از فضای متشنج دادگاه یا دفتر وکالت.

دفترهای حقوقی بسیاری در سطح شهر وجود دارد که در آنها پر از طرفین دعوی است. گروهی زیر تیغ اتهام هستند و به دنبال یک وکیل خوب می‌گردند و گروهی دیگر در جستجوی یک دادخواهی تمام عیار و بی نقص به سراغ یک وکیل خبره آمده‌اند. در هر صورت، دفاتر وکالت سرشار از اشخاصی است که انرژی‌های نه‌چندان مثبتی به شما می‌دهند. نکته جالب اینجاست که با استفاده از سامانه‌های وکیل آنلاین، به راحتی از چنین فضاهایی دور خواهید شد.

دلیل سوم: صرفه‌جویی در زمان.

احتمالا با روش نوبت دهی در دفاتر وکلای پایه یک آشنایی دارید؛ ابتدا باید یک نوبت بگیرید، سپس به دفتر مراجعه کنید و پس از سپری کردن دقایقی از روز در نهایت به اتاق شخصی وکیل هدایت خواهید شد.

 نکته اینجاست که این فرایند زمان قابل‌توجهی را از مراجعه‌کنندگان گرفته و تا حدود زیادی آن‌ها را کلافه می‌کند. فراموش نکنید که وکیل آنلاین به راحتی در دسترس است و برای متصل شدن به این سامانه، نیاز به صرف کردن هیچ زمان انتظاری نیست.

مشاور حقوقی به چه کسی گفته می شود؟

مشاور حقوقی فردی است که به کمک دانش خود نسبت به اصول ، قوانین و خدمات حقوقی می‌تواند به افراد و شرکت‌ها در زمینه‌های حقوقی مانند امور قراردادها، دعاوی و حل اختلافات مشاوره دهد. در زمینه مسائل حقوقی برای جلوگیری از زیان های احتمالی مشورت با یک مشاور حقوقی امری لازم است. چنین فردی با تسلط به قوانین و تجربه‌ای که دارد کمک می‌کند تا افراد انتخاب‌های درستی داشته باشند و از ورود خسارت به آن‌ها جلوگیری می‌کند.

مشاورحقوقی

یک مشاور حقوقی چه وظایفی دارد؟

مشاور حقوقی شهرداد وظایف مختلفی دارد. وظیفه‌ی اصلی او ارائه مشاوره و راهنمایی های حقوقی است. او باید اطلاعات حقوقی مورد نیاز را در اختیار اشخاص قرار دهد، متن قراردادها را تنظیم کند و بر روند عقد آن‌ها نظارت داشته باشد. در هر مساله‌ای مشاوره حقوقی موظف به جمع آوری اطلاعات دقیق درباره ی موضوع و استفاده صحیح از قوانین است. مشاوره حقوقی در امور کیفری و در امور حقوقی مربوط به روابط خصوصی اشخاص نقش مهمی ایفا می‌کند.

چنین فردی می‌تواند در امور کاری و اداری، امور مربوط به مهاجرت، امور تجاری و مسائل بین المللی و سایر امور حقوقی به اشخاص کمک کند.

جمع بندی

وکیل آنلاین خدمتی نوین است که در شرایط فعلی می تواند میزان رفت و آمد و همچنین میزان اتلاف وقت شما را کاهش دهد و در عین حال موجبات راحتی شما را فراهم کند. یک وکیل آنلاین مناسب می تواند به عنوان یک مشاور حقوقی کارکشته در پرونده های شما کمک حال تان بوده و مانع از ضرر های احتمالی شود. اپلیکیشن وکیل آنلاین شهرداد می تواند تمام انتظارات شما از یک وکیل را برآورده کند.

  • سعید حسن آبادی
  • ۰
  • ۰

تجربه کاشت مو

یکی از موثر‌ترین موارد در زیبایی هر فرد داشتن مو‌های پر‌پشت است. ریزش مو عواملی متعددی مانند ژنتیک، استرس، تغذیه و ..... دارد که ممکن است اعتماد به نفس فرد را پایین بیاورد. همین باعث شده هر شخص به دنبال روشی مطمئن و تضمینی برای کاشت مو و یا رویش مجدد مو‌های کم پشت شده است. ما در مقاله درباره کاشت مو و تجربه کاشت مو شما را راهنمایی می‌کنیم.

تجربه کاشت مو

کاشت مو

کاشت مو عملی است که در آن فولیکول های مو را از نواحی پرپشت تر بدن به نواحی کم پشت تر یا کم مو و یا فاقد مو انتقال می‌دهند. کاشت مو باعث شده تا فولیکول های آسیب دیده و یا از بین رفته سر شما را تقویت و ترمیم شود و دوباره رشد کنند. این فرایند سه مرحله دارد:

  • فولیکولار (برداشت گرافت مو)

  • برداشت گرافت های آماده شده

  • کاشت گرافت ها

مناسب ترین زمان برای کاشت مو

کاشت مو در افرادی قابل انجام است که در کنار یا پشت سر خود دارای موهایی با تراکم مناسب و با کیفیت هستند. از طرفی طاسی فرد باید به صورتی باشد که به عمل پیوند مو پاسخ خوبی بدهد. درکل زمان مناسب برای انجام این کار زمانی است که فرد نسبتا جوان باشد و در در حدود سن 25 تا 55 باشد.

روش های کاشت مو

کاشت مو روش های متنوعی دارد که با توجه به شرایط و نیاز فرد و نظر پزشک می‌تواند یکی از این روش ها را انتخاب کند. در ادامه به چند روش رایج برای کاشت مو اشاره خواهیم داشت.

کاشت مو به روش FUE

متد Follicular Unit Extraction روشی است که در آن فولیکول های مو بوسیله پنس از محل کم پشت و با کیفیت برداشته شده و روی سر کاشته می‌شود. در این روش از اثر زخم خبری نیست و بدون جراحی بوده است تا تجربه کاشت مو جذابی برای مراجعین باشد.

پیوند مو به روش FIT

روش Follicular Isolation Technique پیشرفته شده روش FUE  است. که در آن با کمک دستگاه میکرو پانچ مخصوص، گرافت های مو را به صورت تک به تک دور تا دور سر اهدا می‌شود و به محل پیوند داده می‌شود.جراح سوراخ هایی با قطر کوچک در سر ایجاد می‌کند و واحد فولیکول مو را یکی یکی از سر برداشته و به محل مورد نظر منتقل می‌کند.

کاشت مو به روش SUT

این روش بیشتر در ایران انجام شده و در دنیا روشی ناشناخته است. روش غیر علمی‌ای که از روش FIT برگرفته شده و با دستگاهی که به صورت خودکار فولیکول مو را جدا می‌کند کار می‌کند.

تجربه کاشت مو

تجربه کاشت مو

برای اینکه از عمل کاشت مو رضایت داشته باشید؛ ابتدا باید یک پزشک با تجربه و متخصص را پیدا کنید تا تجربه کاشت مو لذت بخشی داشته باشید. پس از عمل باید به نکاتی توجه کنید که به شرح زیر است:

  • یک ماه از سیگار و مشروبات الکلی دوری کنید
  • مصرف قرص های تقویتی با صلاحدید پزشک
  • اسپری کردن سر به مدت 10 روز
  • مزوتراپی به مدت 5 ماه 
  • مراقبت ویژه در 3 روز اول

نتیجه گیری

در پایان توجه داشته باشید؛ در انتخاب یک مرکز درمانی معتبر و با تجربه دقت کنید تا با توجه به شرایط و نیاز شما از مناسب ترین روش برای کاشت مو استفاده کنند تا تجربه کاشت مو لذت بخشی با رویش مجدد موهای خود داشته باشید.

  • سعید حسن آبادی
  • ۰
  • ۰

 

امروزه از درب اتوماتیک شیشه ای و کرکره ها به عنوان ورودی در بسیاری از ساختمان ها و مکان های عمومی استفاده می شود. این درب های اتوماتیک باعث سهولت در رفت و آمد می شوند و همچنین از نظر امنیت برای ساختمان مناسب تر هستند. کرکره ها نیز به همین دلیل مورد استفاده قرار می گیرند. اگر قصد دارید برای خرید کرکره برقی اقدام کنید، این مطلب را از دست ندهید.

در خرید کرکره برقی چه نکاتی مهم است؟

قبل از خرید کرکره برقی نکات مهمی هستند که باید با توجه به آن نوع نیاز خود را مشخص کنید. مورد اول نوع تیغه‌ی کرکره‌ی مورد نیاز شماست. با واین وجود که درب‌های اتوماتیک به طور کلی ضد سرقت هستند، اما تیغه‌های رول گیتر و تیغه‌های شفاف ساخته شده از پلی‌کربنات می‌توانند حداکثر حفاظت را از دارایی‌های شما به عمل بیاورند. البته این مدل‌ها در مقایسه با هزینه‌ی خرید کرکره برقی های دیگر به نسبت گران‌تر هستند. معمولا این انواع برای حفاظت از صرافی‌ها، بانک‌ها و ... مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

نوع دیگر که محبوب ترین انتخاب مصرف‌کنندگان برای خرید کرکره برقی هستند، تیغه‌های آلومینیومی‌اند که در دو نوع تک و دو جداره عرضه می‌شوند. البته با وجود اینکه ممکن است هزینه‌ی خرید کرکره برقی تک جداره در نهایت کمتر از نوع دیگر باشد، توصیه‌ی بسیاری از کارشناسان استفاده از نوع دوم، به دلایلی از قبیل دوام و عمر بیشتر و همچنین حافظت بهتر در برابر شکست و نفوذ حرارت و غبار است. آخرین و کم‌استفاده‌ترین نوع، ورقه‌های فولادی گالوانیزه‌اند که ضعیف‌ترین کیفیت و کمترین تقاضا را در میان سایر مدلها دارند. این نوع برای خرید کرکره برقی به دلایلی از قبیل امنیت پایین و خرابی بالا اصلا توصیه نمی‌شوند.

در خرید کرکره برقی کدام نوع موتور مهم است؟

عامل دیگری که حتما باید در انتخاب نوع و خرید کرکره برقی در نظر داشته باشید، تناوب استفاده از تجهیزات در طول روز و وزن کلی تیغه‌ها است. برای استفاده‌های سبک و شخصی  موتورهایی موسوم به توبلار هستند که مصرف انرژی پایینی دارند و از نظر ابعاد هم حداقل فضا را اشغال می‌کنند؛ هرچند این مدل،ها تعمیرپذیری مطلوبی نداشته و در صورت استفاده‌ی پرفشار، استهلاک بالایی دارند.

موتورهای ساید در طیف مقابل این نوع قرار دارند که هم قدرت بالایی داشته و هم برای استفاده‌ی روتین مناسبند. این نوع به دلیل مصرف صنعتی‌ای که دارند، به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به راحتی سرویس و تعمیر می‌شوند.

جمع بندی

خرید کرکره برقی همانطور که بررسی شد، نیازمند اطلاع از انواع تیغه های کرکره و نیز انواع موتور کرکره است که برای کسب اطلاعات تخصصی می توانید به سایت متین هوشمند مراجعه کنید.

 

  • سعید حسن آبادی
  • ۰
  • ۰

یکی از مشکلاتی که مدتی پس از خرید کامپیوتر ممکن است با آن مواجه شوید، کمبود حافظه است که با توجه به افزایش حجم اطلاعات در دنیای امروزی امری طبیعی است. بهترین راه حلی که برای حل این مسئله وجود دارد، خرید هارد اکسترنال است. ما در این مقاله می خواهیم به بررسی هارد وسترن دیجیتال که یکی از بهترین و با سابقه ترین برندهای موجود در بازار است، بپردازیم.

هارد وسترن دیجیتال

هارد وسترن دیجیتال

همانطور که در بالا به آن اشاره نمودیم، پس از خرید کامپیوتر با مشکل حافظه روبرو خواهید شد و خرید هارد وسترن دیجیتال بهترین راه حل موجود برای شما است. از مهمترین دلایلی که شما را به سمت خرید هارد وسترن دیجیتال می کشاند، سابقه این برند در ساخت انواع هاردهای اینترنال و اکسترنال است. به همین جهت است که در زمان کمبود حافظه پس از خرید کامپیوتر، هارد وسترن دیجیتال به یکی از گزینه های اصلی شما تبدیل می شود.

مزایای هارد وسترن دیجیتال

هارد وسترن دیجیتال با توجه به قدمتی که در تولید انواع هارد برای حل مشکل حافظه پس از خرید کامپیوتر دارد، مزایای بسیاری را دارا است که در ذیل به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد.

سرعت هارد وسترن دیجیتال

از مشکلات دیگری که پس از خرید کامپیوتر ممکن است با آن روبرو شوید، کمبود سرعت در جابجایی اطلاعات است. خوشبختانه در این زمینه سرعت هارد وسترن دیجیتال به خوبی مشکل جابجایی اطلاعات را حل کرده است و در بهترین زمان ممکن شما می توانید داده های مورد نظر خود را جابجا کنید.

ظرفیت

دلیل اصلی خرید هارد وسترن دیجیتال و یا هر برند دیگری از هادها، استفاده از ظرفیت آن برای حل مشکل حافظه بعد از خرید کامپیوتر است. هارد وسترن دیجیتال در ظرفیت های مختلفی عرضه می شود که شما می توانید با توجه به نیاز و توقعات خود، بهترین هارد وسترن دیجیتال از نظر ظرفیت را انتخاب کنید.

ویژگی های خاص

از دلایل دیگری که افراد برای خرید هارد وسترن دیجیتال ترغیب می شوند، ویژگی های دیگر این برند مثل: ضد آب، ضد گرد و غبار، ضد لرزش و شوک برقی و بسیاری موارد دیگر می باشد.

هارد وسترن دیجیتال

کلام آخر

یکی از مشکلات عمده ای که پس از خرید کامپیوتر و لپ تاپ با آن مواجه می شوید، کمبود حافظه برای نگهداری اطلاعات است. بهترین روش حل این مسئله تهیه هارد اکسترنال می باشد. ما در این مقاله به مزایا و ویژگی های هارد وسترن دیجیتال که از با سابقه ترین برندهای موجود در بازار است، اشاره نمودیم تا اگر قصد خرید هارد وسترن دیجیتال را دارید بتوانید خریدی مفید و موثر داشته باشید.

فروشگاه لوتوس لپ تاپ یکی از معتبرترین مراکز در زمینه عرضه انواع کامپیوتر و هارد است. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه و یا وبسایت لوتوس لپ تاپ خرید کامپیوتر و یا هارد وسترن دیجیتال را با اطمینان کامل انجام دهید.

  • سعید حسن آبادی
  • ۰
  • ۰

 

 

ایزوگام نوعی عایق ضد نفوذ رطوبت و آب است که با مواد شیمیایی و فرآورده های نفتی ساخته می‌شود. از این عایق برای پشت بام ها و کف استخرها عموما استفاده می‌شود. قیرگونی نیز برای عایق کاری مورد استفاده قرار می‌گیرد و گونی یک نوع چاشنی برای تثبیت قیر است. امروز قصد داریم که در این مقاله اطلاعات جالبی را راجع به ایزوگام و قیرگونی در خدمت شما قرار دهیم.

ایزوگام 

همانطور که گفته شد ایزوگام یک نوع عایق است که جلوی نفوذ آب و سرما رطوبت را می‌گیرد. این عایق عموما در فصل سرما به کار می‌رود اما از موارد استفاده آن می‌توان به کف استخر هم اشاره کرد. این عایق از مواد و فرآورده های مختلف نفتی تهیه می‌شود که در پایین اشاره کوتاهی به آنها داریم.

اجزای تشکیل دهنده ایزوگام :

این عایق از مواد و فرآورده های مختلفی همچون : لایه پلی اتیلن، فویل آلومینیوم، پودرهای معدنی، الیاف پلی استر، مواد افزودنی ویژه مانند قیر و پلیمر و شیشه و تیشو.

ایزوگام


 

موارد استفاده ایزوگام

ایزوگام یک لایه عایق سبک و مقاوم است که همین دو ویژگی باعث شده تا کاربردهای زیادی در دنیای صنعت داشته باشه. از جمله کاربردهای این عایق می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • ایرانیت

  • استخر ها 

  • سد ها 

  • تونل ها 

  • مخاذن آب 

  • پشت بام ها

  • نمای ساختمان 

  • سرویس بهداشتی 

در کل کاربرد های ایزوگام بسیار زیاد است که ما چند مورد را در بالا نام بردیم.

قیرگونی

قیرگونی نوعی عایق مقاوم است که گونی در آن حکم چاشنی برای ثبات بیشتر را دارد. در این نوع عایق کاری بین لایه های این عایق قرار می‌گیرد که در استحکام انسجام فرآورده یا همان قیرگونی تاثیر بسزایی دارد. این عایق به خاطر اینکه مواد در دسترسی دارد به سرعت هم اجرا و آماده می‌شود.

در کل قیرگونی به دو صورت یک لایه و دو لایه انجام می‌شود. از کاربردهای این عایق می‌توان به مواردی همچون آشپزخانه، پشت بام ها و پی سازی اشاره کرد. در این روش عایق کاری قیر را به وسیله گونی مسطح می‌کنند چون سطح قیرگونی شده باید مسطح باشد. همچنین سطحی که قرار است با این عایق پوشانده شود باید کاملا تمیز و آماده باشد و لوله های کف شور و بخاری در محل مورد نظر نصب شوند.

قیرگونی

در کل قیر ماده ای نرم و سیاه رنگ است که از فرآورده ای نفتی و هیدروکربن ها درست می‌شود. قیر هایی که برای عایق کاری استفاده می‌شوند در فرآیند پالایش نفت خام تولید می‌شوند. 

گونی نیز منسوجی با بافت ساده است که از الیاف کنف چندتایی درست می‌شود. در کل ترکیب قیرگونی عایقی بسیار مسطحکم و ضد نفوذ است که این عایق هم مانند ایزوگام کاربرد های بسیاری در دنیای صنعتی ما دارد.

قیرگونی یا ایزوگام 

قیرگونی چند عیب خطرناک دارد که می‌توان به پوسیدگی در ناحیه عایق شده به خاطر داغی قیر یا پارگی بر اثر نشست های احتمالی ساختمان اشاره کرد. ایزوگام عایقی مقاوم و انعطاف پزیر با ضخامت کم است که سالیانه طولانی است که در کشور ما برای استفاده های مختلف به کار می‌رود.

امروز در این مقاله می‌خواهیم سایت ایزوگام ایران را به شما معرفی کنیم. سایتی که در زمینه عایق های مختلف فعالیت گسترده ای رو ارائه می‌دهد و شما می‌توانید در این سایت هر اطلاعاتی را به صورت جامع و کامل راجع به موضوعات مشابه به ایزوگام و قیرگونی به دست بیاورید.

با امید اینکه این مقاله برای شما مفید بوده باشد..

  • سعید حسن آبادی
  • ۰
  • ۰

یکی از دغدغه هایی که صاحبان کسب و کار و فروشگاه ها با آن روبرو می شوند، تامین امنیت مغازه است. روش های بسیاری برای حل این مسئله وجود دارد مثل: نصب دوربین، دزدگیر و از همه مهمتر استفاده از کرکره برقی مغازه . امروزه با توجه به شرایط بازار و همچنین گرانی های بیش از حد، قیمت کرکره برقی یکی از مهمترین مسائل پیش روی شما در انتخاب و خرید کرکره برقی پارکینگ است.

کرکره برقی مغازه

ما در این مقاله می خواهیم به عواملی که در قیمت کرکره برقی مغازه تاثیر مستقیم دارند، اشاره کنیم تا در صورت انتخاب و تهیه کرکره تصمیم مطمئن و بهینه داشته باشید.

موتور کرکره برقی مغازه

مهمترین و اولین موردی که در قیمت کرکره برقی تاثیر مستقیم دارد، موتور کرکره برقی مغازه است که به سه دسته ساید، توبلار و سانترال تقسیم می شود. انتخاب موتور کرکره برقی نیز کاملا به نیازها، توقعات شما و همچنین شرایط محیطی بستگی دارد. باید به این نکته توجه داشته باشید که هر نوع از این موتورها با توجه به مزایا و کاربرد، قیمت خاص خود را دارد.

تیغه کرکره برقی مغازه

انتخاب تیغه کرکره برقی مغازه، پس از موتور آن مهمترین مسئله در قیمت کرکره برقی است. تیغه کرکره از انواع مختلفی برخوردار است، مثل: شیشه ای، پلی کربنات، آلومینیومی، فولادی و موارد دیگر. طبیعتا هر یک از این تیغه ها با توجه به کاربرد خود، هزینه خاصی دارد که به طور مستقیم در قیمت کرکره برقی مغازه تاثیر می گذارد.

نکته: عوامل دیگری نیز به غیر از موتور و تیغه در هزینه تمام شده کرکره برقی مغازه موثر هستند، مثل: لوله کرکره، سیستم برق کشی، برق اضطراری، جعبه کنترل، رول گیتر، زنجیر کرکره و بسیاری موارد دیگر که طبیعتا هر کدام قیمت خاص خود را دارد.

عوامل محیطی

به غیر از اجزای تشکیل دهنده کرکره برقی، عوامل خارجی و محیطی نیز می توانند در قیمت کرکره برقی موثر باشند. برخی از این عوامل عبارتند از: شرایط محیطی منطقه، میزان امنیت محل مورد نظر، ابعاد درب مغازه، میزان رفت و آمد افراد و استفاده از کرکره برقی مغازه و بسیاری موارد دیگر.

قیمت کرکره برقی

کلام آخر

تهیه کرکره برقی مغازه جهت حفاظت از سرمایه و اموال کسب و کار، یکی از ضروری ترین کارهایی است که باید انجام شود. قیمت کرکره برقی مسئله مهمی است که هنگام تهیه کرکره با آن روبرو می شوید. ما در این مقاله به عوامل موثر (عوامل داخلی و خارجی) در قیمت تمام شده کرکره برقی مغازه اشاره نمودیم تا در صورت خرید، آشنایی کافی در مورد کرکره برقی مغازه داشته باشید.

گروه متین هوشمند، یکی از بهترین و معتبرترین مراکز موجود در زمینه خرید و نصب انواع کرکره برقی مغازه است که شما با مراجعه به وبسایت این شرکت می توانید خریدی راحت و همچنین مطمئن داشته باشید.

  • سعید حسن آبادی