tourinja

  • ۰
  • ۰

تمام افرادی که در شرکت‌های صنعتی مشغول به کار هستند ملزم به داشتن لباس کار با حرفه‌ی خود می‌باشند. لباس کار برای حفاظت یسرونی و مشکلاتی که ممکن است رخ بدهد استفاده می‌شود. پس داشتن آن برای کارهای صنعتی لازم و ضروری است.

لباس کار انواع گوناگونی دارد و متناسب با هر شغلی است. به صورت کلی لباس کار به دوتیکه و یا یک تکه است. قابل ذکر است که لباس کار باید تمام بدن را بپوشاند.

چکمه مناسب نیز جزئی از لباس کار است. چکمه نیز متناسب با هر شغلی ویژگی‌های خاص خود را دارد تا در فصول مختلف باعث اذیت شدم پا و حتی بیماریهای قارچی جلوگیری شود. چکمه باید مقاوم باشد تا در مقابل افتادن وزنه‌های سنگین بر روی پایتان مقاوم کند و از آسیب‌های جدی محافظت کند.

از  دیگر نکات مهم که باید برای لباس کار و چکمه به آن توجه کرد، جنس آن است. لباس کار به صورت معمول از جنس کتان، فلامنت، پلی استر پنبه و یا مخلوط آن‌ها می‌باشد. به عنوان مثال لباس‌های کارهایی که در صنایع شیمیایی استفاده می‌شوند باید از جنس پارچه طبیعی باشند تا برای تبادل حرارت و گرما راحت‌تر باشند.

به صورت کلی باید شامل 70% درصد پنبه و 30% درصد پلی استر باشند.

لباس کار

لباس کار و چکمه در فصل گرما

اکثر افرادی که به دنبال لباس کار در فصل گرما می‌باشند، به سراغ لباس‌های کار دوبنده می‌گردند یعنی یک شلوار به همراه دو بند که تا شانه‌هایشان می‌آید و به شلوار وصل است. جنس این مدل از لباس کار مخصوص فصول گرم اکثر خنک ولی مقاوم است مانند لی، کتان و کجراه می‌باشد. فقط درصد پلی استر آن باید کم باشد.

لباس کار کاپشن و شلوار

کاربرد این لباس کار در صنایعی چون فولاد، معدن، راه سازی، خودرو سازی و .... دارند. لباس کاری که رنگ آن سیلور است و به صورت کاپشن و شلوار است، طرفدارای بیشتری دارد و در مغازه‌ها بیشتر به فروش می‌رود.

از مزیت‌های این لباس کار، جیب‌های کاربردی آن است. پوشیدن این لباس کار راحت است و زیر آن می‌توان لباس راحت تری پوشیو و حتی در فصول با یک تیشرت خود را خنک نگه دارید.

نکات مهم هنگام خرید چکمه کار  

اولین نکته هنگام خرید چکمه کار، محیط کار است. باید با توجه به محیطی که در آن کار می‌کنید چکمه‌ای مناسب با آ را تهیه کنید. به عنوان مثال چند از چکمه وجود دارد که ضد لغزش هستند و یا ضد ضربه یعنی مقاوم در مقابل وزنه‌های زیاد.

وزن کچمه کار نسبت به سایر کفش‌ها به نسبت بیشتر است ولی این وزن نباید خیلی زیاد باشد تا باعث اذیت شدن شما و یا حتی دچار اختلال در حرکت شوید.

چکمه

از دیگر نکاتی که باید به هنگام خرید چکمه مناسب لباس مار به آن توجه کنید، زیره آن است. زیره کفش در قسمت پایینی آن قرار دارد و باید زد لغزش باشد تا در هنگام کارهای حساس به زمین نخورید.

چکمه کاری مه می‌خواهید تهیه کنید باید آنتی باکتریال باشد. زمانی که شما به صورت طولانی مدت از چکمه کار استفاده می‌کنید ممکن است پاهایتان دچار بیماری‌‌های قارچی شود. پس از دیگر نکات بسیار مهم هنگام خرید چکمه باید به خاصیت آنتی باکتریال آن توجه کرد.

 

  • ۰۰/۰۸/۰۴
  • سعید حسن آبادی

خرید لباس کار

لباس کار

چکمه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی