tourinja

  • ۰
  • ۰

سقف خرید بیت کوین به چه میزان است؟ آیا می دانید حداقل میزان خرید بیت کوین چقدر است. آیا با پنکیک سواپ آشنا هستید؟ پیش بینی قیمت پنکیک سواپ به چه صورت است؟ مقاله پیش رو برای پاسخ به این سوالات نوشته شده است. با ما همراه باشید.

حداقل میزان خرید بیت کوین چقدر است؟

همان طور که می دانید اولین کریپتوکارنسی یا رمز ارز، بیت کوین است که با عنوان سیستم نظیر به نظیر برای پرداخت ساخته شده است. این سیستم به صورت تراکنش های بدون واسطه انجام می شود. بیت کوین شکل فیزیکی ندارد و به صورت دیجیتال منتقل می شود. بنابراین برای خرید بیت کوین حضور لازم نیست و همه فعالیت مربوط به خرید آن به صورت کاملا غیر حضوری انجام می شود. در این قسمت درباره حداقل میزان خرید بیت کوین صبحت می کنیم. اگر در بازارهای معاملاتی ارزهای دیجیتال گشتی زده باشید، متوجه شده اید که سرمایه گذاران با رقم های بسیار پایین معاملات خود را انجام می دهند و در واقع واحد بیت کوین به راحتی خرید و فروش نمی شود.

اگر بخواهیم یک جواب ساده به این سوال بدهیم باید بگوییم هر واحد بیت کوین در شبکه بلاک چین بر اساس 100 میلیون واحد کوچک که با عنوان ساتوشی معروف است، درست شده است. پس با توجه به مطالب گفته شده، می توان حداقل مقدار خرید بیت کوین را به اندازه 0.00000001 در نظر گرفت.

سقف خرید بیت کوین

برای اینکه بتوان این مبلغ را به ریال تبدیل کرد، می توان از این محاسبه کمک گرفت. اگر قمیت هر واحد بیت کوین را 800 میلیون در نظر بگیریم، هر واحد ساتوشی که قبلا درباره اش صحبت شده، چیزی در حدود 80 ریال یعنی 8 تومان خواهد بود. پس حداقل میزان خرید بیت کوین به اندازه 8 تومان می شود.

اما واقعیت این است که سقف قیمت خرید بیت کوین به این راحتی محاسبه نمی شود؛ چون عملا این اتفاق در معاملات نمی افتد. هر 5 هزار تومان هم از 5000 واحد تومان تشکیل شده است، پس ما می توانیم معاملات دیجیتال را در مبلغ هایی پایین تر از آن نیز معامله کنیم و در واقع حداقل سقف قیمت خرید بیت کوین را تغییر دهیم. برای تشخیص سقف قیمت خرید بیت کوین می توان به این مورد هم اشاره کرد که خرید بیت کوین می تواند در واحد بزرگ تری هم انجام شود و بنابراین تا به حال سقف قیمت خرید بیت کوین مشخص نشده است.

پیش بینی سقف  خرید بیت کوین

اگر کف قیمتی 30 هزار دلار را در نظر بگیرید، باید برای درصدی اصلاح برای آن بگذارید. می توان برای پیش بینی سقف قیمت خرید بیت کوین این طور گفت که اگر اصلاح قیمت رمز دیجیتال 70 درصد باشد، احتمالا قبل از آن که کف 30 هزار دلاری را بزند، باید رقم 102 دلار را لمس کند. حال اگر این اصلاح موج افزایشی 90 درصدی باشد، قیمت قبل از اصلاح می تواند تا 305 هزار دلار بالا برود.

پیش بینی قیمت پنکیک سواپ

در این قسمت می خواهیم درباره پیش بینی قیمت پنکیک سواپ اطلاعاتی در اختیارتان بگذاریم. پنکیک سواپ در واقع یک صرافی نامتمرکز در بازار معاملات ارز دیجیتال است که می توان به وسیله آن توکن های BEP-20 را معامله کرد.

در حال حاضر پنکیک سواپ در حدود 3.9 معامله می شود که قیمت آن به مقدار زیادی کاهش پیدا کرده است. پیش از این اتفاق پیش بینی قیمت پنکیک سواپ انجام شده بود و تا حدی قابل پیش بینی بود. کاهش قیمت پنکیک با 2 علت قابل شناسایی است:

  • اولین مورد اصلاح بازار است که باعث شده است همه ارزهای دیجیتال سقوط کنند.
  • دومین عامل پیش بینی قسمت پنکیک سواپ، نبود توکن ثابت در بازار است.

حال برای پیش بینی قیمت پنکیک سواپ بد نیست بدانید که عرضه توکن ثابت، باعث افزایش قیمت کیک می شود. اگر حداکثر عرضه کیک در4 سال مساوی با عرضه تعداد در بازار مساوی باشد، به خاطر تعداد کم توکن ها، افزایش قیمت پیدا می کند.

نظرات (۱)

خیلی جال بود. بنظرتون قیمت کاردانو چجوری توی سال های آینده تغییر می کنه؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی