tourinja

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

سایبان برقی یکی از ابزارهایی است که به علت سهولت در استفاده و کاربرد زیاری که در رستوران ها، کافی شاپ ها و تراس و .... دارد، طرفداران بسیاری دارد. یکی از نکات مهم برای خرید سایبان برقی، توجه به قیمت آن میباشد. در مورد قیمت سایبان برقی باید به موارد بسیاری توجه نمود که دارای مقاله به آن می پردازیم.

قیمت سایبان برقی

بر خلاف دیگر تجهیزات ساختمانی مکانیزه، سایبان‌ها تنها برای کاربردهای تجاری نیستند و در اماکن مسکونی نیز از انواع سایبان چتری ارزان برای رفاه هر چه بیشتر و استفاده از محیط‌های بیرونی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در چند ساله‌ی اخیر و با افزایش قیمت ارز و در نتیجه گرانی فزاینده‌ی تمامی لوازم مصرفی، سایبان‌های برقی و تجهیزات مرتبط با آن هم دچار افزایش قیمت شده اند و بسیاری از مصرف‌کنندگان تقاضای عرضه‌ی سایبان چتری ارزان و دیگر انواع سایبان‌ها را دارند. در این یادداشت قصد دارم به شما برای انتخاب جزئیات و خرید آن توضیحاتی ارائه دهم.

عوامل تاثیرگذار در قیمت سایبان برقی

سایبان چتری ارزان به طور کلی از دو بخش پارچه‌ی سایبان و پایه تشکیل شده است که صرف نظر از ابعاد فضایی که قصد داریم با سایبان آن را تحت پوشش قرار دهیم، هر یک به طور مستقیم در قیمت نهایی موثر هستند.

طراحی و دیزاین سایبان برقی

بسته به سلیقه هر شخص، ممکن است سایبان برقی متفاوتی را از لحاظ طرح بپسندد. از انواع طرح سایبان برقی می توان به سایبان چتری، سایبان های چند ضلعی و موارد این چنینی اشاره نمود. هرچقدر طرح کشیده شده پیچیده تر باشد، قیمت سایبان برقی نیز بیشتر خواهد شد.

نوع موتور استفاده شده در سایبان برقی

یکی دیگر عوامل تاثیرگذار در قیمت سایبان برقی، نوع موتور بکار رفته در آن می باشد. همانند کرکره برقی، موتور بکار رفته در سایبان برقی نیز در دو دسته زیر قرار می گیرد:

  • موتور ساید (side)

  • موتور توبلار یا توبولار (tubular)

جنس مواد

قیمت سایبان برقی به جنس پارچه، میله و غیره نیز بستگی دارد. از انواع پارچه های استفاده شده در سایبان برقی می توان به نوع برزنتی، پارچه پی وی سی (pvc) و غیره اشاره کرد. نوع میله استفاده شده نیز می تواند در قیمت سایبان اثر بگذارد. علاوه بر جنس های مختلف آن مانند آلومینیومی و غیره، محل قرار گیری میله نیز تاثیر دارد. مثلا سایبان های برقی وجود دارند که به آن ها در اصطلاح، سایبان برقی پایه کنار گفته می شود که در مقایسه با سایبان هایی که میله آن ها در وسط است کمی قیمت بالاتری دارند.

سایبان چتری ارزان

پایه‌ی یک سایبان چتری در دو نوع مرکزی و پایه کناری عرضه می‌شوند. برای انتخاب نوع پایه‌ی سایبان چتری ارزان معمولاً باید پیش از عوامل فضای در دسترس و سلیقه‌ی کاربر، به عوامل جوی، مانند شدت باد در محل نصب توجه کرد. معمولا انواع پایه مرکزی از تعادل بهتری برخوردارند. در صورت عدم انتظار وزش بادهای شدید که باعث عدم تعادل سایبان شوند، معمولا مشتریان مدل‌های پایه کناری را ترجیح می‌دهند.

این پایه‌ها از جنس فولاد و آلومینیوم بوده و با رنگ کوره‌ای الکترواستاتیک پوشانده می‌شوند.

واضح است که پارچه‌های ترانزیتی بیشترین دوام و مقاومت در مقابل ناملایمات جوی را داشته و در استفاده‌ی طولانی مدت امتحان خود را به خوبی پس داده‌اند. الیاف پی‌وی‌سی نیز به مانند نوع پیشین از مقاومت بالایی برخوردار بوده و قابلیت چاپ با کیفیت بالایی را نیز دارا می‌باشند. این امر برای بسیاری از کاربران تجاری مزیت قابل توجهی است و آنان را قادر به اجرای تبلیغات برای خود یا اجاره‌ی فضای تبلیغاتی به دیگران به منظور کسب درآمد می‌سازد.

اما تمام کاربران این سایبان‌ها مقاصد تجاری ندارند. بسیاری کاربران خانگی برای حداقل ساختن هزینه‌ها، به دنبال یک سایبان چتری ارزان هستند. برای این منظور، این کاربران می‌توانند از پارچه‌های برزنتی استفاده نمایند. برای محافظت هر چه بیشتر نیز این پارچه‌ها را می‌توان با یک لایه پلاستیک پوشاند.

سایبان‌های عادی ممکن است دارای مکانیزم باز شونده‌ی لغزنده و یا رفت و برگشتی باشند. هر چند انواعی از سایبان چتری ارزان، ممکن است سایبان به صورت فیکس ساخته شود.

کلام آخر

با توجه به نکات گفته شده در زمینه قیمت سایبان برقی، باید توجه داشت که هر کدام از این عوامل نیاز به توجه خاصی دارند. نوع موتور، طراحی و جنس موارد استفاده شده، همه این ها باید بسته به نوع مکان در اختیار داشته، انتخاب شوند.

علاوه بر این موضوع، شرکتی که برای این کار انتخاب  می کنید تا حد زیادی بر روی قیمت سایبان برقی تاثیر می گذارد. شرکت متین هوشمند با داشتن بیشتر از 10 سال در زمینه طراحی، تعمیر و نصب انواع سایبان برقی، کرکره برقی و درب اتوماتیک، همواره کیفیت کار، قیمت مناسب و رضایت مشتری را سرلوحه کار خود قرار داده است.

  • سعید حسن آبادی
  • ۰
  • ۰

سیم کارت 0912 اولین سیم کارت دائمی ایران است که به بازار سیم کارت عرضه شد. بسیاری از افرادی که از سیم کارت دائمی همراه اول استفاده میکنند؛ به خصوص برای کسب و کار خود به دنبال یک شماره رند هستند. چرا که یکی از روش هایی که می توان در نگاه مشتریان کمی جایگاه خود را تثبیت  کرد؛ استفاده از یک سیم کارت رند است.

خرید سیم کارت 912

خرید سیم کارت 912 با شماره رند برای هر خانم و آقایی که با گوشی تلفن همراه خود کار می کند یکی از نیازهای ضروری است. وقتی سیم کارت رند دارید برای مشتری های خود ارزش بیشتری قائل می شوید و این می تواند جایگاه بالایی در نگاه مشتری بسازد. وقتی که مشتری خیلی راحت شماره تلفن شما  را به یاد می آورد خیلی سریع می تواند با شما ارتباط برقرار کند که این ارزش افزوده ای برای شما ایجاد خواهد کرد.

در دنیای پرمشغله امروزی که افراد خیلی از تاریخ ها ، اعداد مهم زندگی شان و حتی تلفن همراه خود را به یاد نمی آورند داشتن سیم کارت رند می تواند تفاوتی ایجاد کند و از این تفاوت لذت ببرید.

خرید سیم کارت 912 به دلیل مزایایی که دارد، در میان افراد بسیار رایج است. در این مطلب با نام بردن انواع کد سیم کارت 912 و مزایای هر یک، یک راهنمای جامع برای خرید سیم کارت 912 تهیه شده است.

خرید سیم کارت 912 کد 1 

​سیم کارت 912 کد 1 به شماره تلفنی گفته می‌شود که بعد از پیش شماره 912، عدد 1 قرار گرفته است. 

از آنجا که خرید سیم کارت 912 با کد 1، اعتبار اجتماعی بسیار بالایی دارد و برای استفاده تجاری و برندینگ مناسب است؛ طرفداران بسیاری دارد ولی این کد از سیم کارت همراه اول، قیمت نسبتا بالایی دارد.

خرید سیم کارت کد 1 باعث می‌شود در اولین تماس، خود را فردی معتبر جلوه دهید و در معاملات و مذاکرات کاری خود بتوانید حرفی برای گفتن داشته باشید. اکثر مدیران شرکت‌های بزرگ و افراد صاحب نام مشتری‌های اصلی این سیم کارت‌ها محسوب می‌شوند و می‌توانید شما هم برای خرید این سیم کارت‌های معتبر هرچه سریع‌تر اقدام کنید.

خرید سیم کارت 912 کد 0 

کد صفر 912 به خط موبایلی گفته می‌شود که پس از پیش شماره 912، عدد صفر می‌آید. 

به همین علت اگر بخواهید شماره‌ای رند یا شماره‌ای خاص بین آن‌ها پیدا کنید، بسیار راحت‌تر از کدهای دیگر و قدیمی‌تر است. افرادی که شماره موبایل برایشان مهم است ممکن است از کد صفر نیز استقبال زیادی کنند.

مهم ترین ویژگی های این سیم کارت، قیمت بسیار مناسب و تنوع شماره های آن است.  

ممکن است تصور کنید سیم کارت‌های کد صفر برخی از قابلیت‌های سایر کدها را ندارند که با قیمت کمتری فروخته می‌شوند. ولی بهتر است بدانید کد صفر هیچ فرقی با سایر کدهای 912 ندارد. دلیل قیمت پایین آن، قدمت کمتر آن است.

آنتن دهی سیم کارت و اینترنت در این نوع سیم کارت هیچ تفاوتی با دیگر کدها ندارد و کیفیت عملکرد آن کاملاً مشابه آن‌هاست. از این رو می‌توانید خرید سیم کارت 912 با کد 0 را به راحتی و با قیمت مناسب انجام دهید.

خرید سیم کارت 912 کد 2

سیم کارت‌های 912 هر چند مربوط به شهر تهران است ولی در سطح کشور به علت اعتبار بالایی که دارند از آن‌ها استفاده می‌شود. خرید این سیم کارت مزایای بسیاری دارد. از جمله اعتبار مناسب، مناسب برای تبلیغات و داشتن قیمت مناسبتر نسبت به کد ۱.

برای خرید سیم کارت 912 باید از مراکز معتبر کمک بگیرید. برخی از سیم‌کارت‌ها که دارای کد معتبر مانند 1 یا 2 هستند، به علت قدمتی که دارند معمولاً پیدا کردن خط صفر آن‌ها به سختی صورت می‌گیرد؛ اما برای خرید سیم کارت 912 صفر با کد 2 می‌توانید از نمایندگی همراه اول محبی که یکی از معتبرترین مراکز خرید سیم کارت است کمک بگیرید. این مرکز سیم کارت‌های کد 2 صفر و کارکرده را به مشتریان ارائه می‌دهد و می‌توانید بین تعداد زیادی سیم کارت، شماره مورد نظر خود را انتخاب کنید.

خرید سیم کارت 912 با شماره رند

اگر جزو افرادی هستید که باید هر چه سریع‌تر رشد کنید و ارتباطات برای شما و کسب و کارتان اهمیت بالایی دارد، قطعاً داشتن یک سیم کارت معتبر جزو ضروری‌ترین نیازهای شماست. سیم کارت 912 کد 2 از گزینه‌هایی است که می‌توان از آن در این زمینه بهره برد.

خرید سیم کارت 912 با کد 3

از مهمترین مزایای خرید سیم کارت 912 با کد 3 می توان به این موضوع اشاره کرد که این سیم کارت از دسته کدهای قدیمی سیم کارت است و نسبتا شناخته شده است. همچنین قیمت میان رده ای دارد و عموما اکثر جامعه قدرت خرید آن را دارند

سیم کارت 912 کد 9 

به سیم کارتی که شماره آن پس از پیش شماره 0912 عدد 9 وارد می‌شود، سیم کارت کد 9 می‌گویند. از مزایای خرید سیم کارت 912 با این کد این است که تنوع بالایی داشته و قیمت این سیم کارت نیز ارزان است.

کلام آخر

برای خرید سیم کارت 912 با شماره رند میتوانید از طریق وب سایت رند هر شماره ای را با ویژگی مورد نظر خود بیابید و خریداری کنید. وب سایت رند یک سایت مرجع در این زمینه است که میتوانید از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

  • سعید حسن آبادی