tourinja

  • ۰
  • ۰

سایبان برقی یکی از ابزارهایی است که به علت سهولت در استفاده و کاربرد زیاری که در رستوران ها، کافی شاپ ها و تراس و .... دارد، طرفداران بسیاری دارد. یکی از نکات مهم برای خرید سایبان برقی، توجه به قیمت آن میباشد. در مورد قیمت سایبان برقی باید به موارد بسیاری توجه نمود که دارای مقاله به آن می پردازیم.

قیمت سایبان برقی

بر خلاف دیگر تجهیزات ساختمانی مکانیزه، سایبان‌ها تنها برای کاربردهای تجاری نیستند و در اماکن مسکونی نیز از انواع سایبان چتری ارزان برای رفاه هر چه بیشتر و استفاده از محیط‌های بیرونی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در چند ساله‌ی اخیر و با افزایش قیمت ارز و در نتیجه گرانی فزاینده‌ی تمامی لوازم مصرفی، سایبان‌های برقی و تجهیزات مرتبط با آن هم دچار افزایش قیمت شده اند و بسیاری از مصرف‌کنندگان تقاضای عرضه‌ی سایبان چتری ارزان و دیگر انواع سایبان‌ها را دارند. در این یادداشت قصد دارم به شما برای انتخاب جزئیات و خرید آن توضیحاتی ارائه دهم.

عوامل تاثیرگذار در قیمت سایبان برقی

سایبان چتری ارزان به طور کلی از دو بخش پارچه‌ی سایبان و پایه تشکیل شده است که صرف نظر از ابعاد فضایی که قصد داریم با سایبان آن را تحت پوشش قرار دهیم، هر یک به طور مستقیم در قیمت نهایی موثر هستند.

طراحی و دیزاین سایبان برقی

بسته به سلیقه هر شخص، ممکن است سایبان برقی متفاوتی را از لحاظ طرح بپسندد. از انواع طرح سایبان برقی می توان به سایبان چتری، سایبان های چند ضلعی و موارد این چنینی اشاره نمود. هرچقدر طرح کشیده شده پیچیده تر باشد، قیمت سایبان برقی نیز بیشتر خواهد شد.

نوع موتور استفاده شده در سایبان برقی

یکی دیگر عوامل تاثیرگذار در قیمت سایبان برقی، نوع موتور بکار رفته در آن می باشد. همانند کرکره برقی، موتور بکار رفته در سایبان برقی نیز در دو دسته زیر قرار می گیرد:

  • موتور ساید (side)

  • موتور توبلار یا توبولار (tubular)

جنس مواد

قیمت سایبان برقی به جنس پارچه، میله و غیره نیز بستگی دارد. از انواع پارچه های استفاده شده در سایبان برقی می توان به نوع برزنتی، پارچه پی وی سی (pvc) و غیره اشاره کرد. نوع میله استفاده شده نیز می تواند در قیمت سایبان اثر بگذارد. علاوه بر جنس های مختلف آن مانند آلومینیومی و غیره، محل قرار گیری میله نیز تاثیر دارد. مثلا سایبان های برقی وجود دارند که به آن ها در اصطلاح، سایبان برقی پایه کنار گفته می شود که در مقایسه با سایبان هایی که میله آن ها در وسط است کمی قیمت بالاتری دارند.

سایبان چتری ارزان

پایه‌ی یک سایبان چتری در دو نوع مرکزی و پایه کناری عرضه می‌شوند. برای انتخاب نوع پایه‌ی سایبان چتری ارزان معمولاً باید پیش از عوامل فضای در دسترس و سلیقه‌ی کاربر، به عوامل جوی، مانند شدت باد در محل نصب توجه کرد. معمولا انواع پایه مرکزی از تعادل بهتری برخوردارند. در صورت عدم انتظار وزش بادهای شدید که باعث عدم تعادل سایبان شوند، معمولا مشتریان مدل‌های پایه کناری را ترجیح می‌دهند.

این پایه‌ها از جنس فولاد و آلومینیوم بوده و با رنگ کوره‌ای الکترواستاتیک پوشانده می‌شوند.

واضح است که پارچه‌های ترانزیتی بیشترین دوام و مقاومت در مقابل ناملایمات جوی را داشته و در استفاده‌ی طولانی مدت امتحان خود را به خوبی پس داده‌اند. الیاف پی‌وی‌سی نیز به مانند نوع پیشین از مقاومت بالایی برخوردار بوده و قابلیت چاپ با کیفیت بالایی را نیز دارا می‌باشند. این امر برای بسیاری از کاربران تجاری مزیت قابل توجهی است و آنان را قادر به اجرای تبلیغات برای خود یا اجاره‌ی فضای تبلیغاتی به دیگران به منظور کسب درآمد می‌سازد.

اما تمام کاربران این سایبان‌ها مقاصد تجاری ندارند. بسیاری کاربران خانگی برای حداقل ساختن هزینه‌ها، به دنبال یک سایبان چتری ارزان هستند. برای این منظور، این کاربران می‌توانند از پارچه‌های برزنتی استفاده نمایند. برای محافظت هر چه بیشتر نیز این پارچه‌ها را می‌توان با یک لایه پلاستیک پوشاند.

سایبان‌های عادی ممکن است دارای مکانیزم باز شونده‌ی لغزنده و یا رفت و برگشتی باشند. هر چند انواعی از سایبان چتری ارزان، ممکن است سایبان به صورت فیکس ساخته شود.

کلام آخر

با توجه به نکات گفته شده در زمینه قیمت سایبان برقی، باید توجه داشت که هر کدام از این عوامل نیاز به توجه خاصی دارند. نوع موتور، طراحی و جنس موارد استفاده شده، همه این ها باید بسته به نوع مکان در اختیار داشته، انتخاب شوند.

علاوه بر این موضوع، شرکتی که برای این کار انتخاب  می کنید تا حد زیادی بر روی قیمت سایبان برقی تاثیر می گذارد. شرکت متین هوشمند با داشتن بیشتر از 10 سال در زمینه طراحی، تعمیر و نصب انواع سایبان برقی، کرکره برقی و درب اتوماتیک، همواره کیفیت کار، قیمت مناسب و رضایت مشتری را سرلوحه کار خود قرار داده است.

  • ۰۰/۰۲/۲۵
  • سعید حسن آبادی

نظرات (۱)

سایبان برقی و کرکره برقی با قیمت مناسب هم میتونه تو زیبایی و هم در امنیت محیط کار تاثیر داشته باشه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی