tourinja

۱۰ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کمپ و کمپین چه قدر به هم مرتبط هستند؟ قبل از این که ذهنتان برود سمت کمپ ترک اعتیاد داستان را عوض کنید چون ما قرار است راجعبه کمپینی در راستای مارکتینگ و سئو صحبت کنیم. کمپین رپورتاژ آگهی چیست؟ برای این منظور باید یک گام جلوتر با رپورتاژ آگهی خبری آشنا باشید و دو گام قبل تر اسم لینک خارجی و سئو را شنیده باشید. در کشور ما یکی دو سالی است که بازاریابی به سمت اینستاگرام رفته است. افراد زیادی صبح تا شب در این شبکه ی اجتماعی زندگی می کنند. سلبریتی هایی که 12 ساعت در روز لایو می گیرند و چیزی که برای ما مهمتر است، کمپین های آگهی که برگزار می شود. مسابقات و تبلیغات مختلفی را به این نام می خوانند ولی تاثیر کدام به اندازه رپورتاژ آگهی است؟

کمپین رپورتاژ آگهی

کمپین رپورتاژ آگهی تفاوت و شباهت های کارکرد

بله در ادامه استراتژی های اینستاگرامی خیلی از کسب و کارها با برگزاری مسابقات و کمپین های متفاوت سعی کرده اند تا مشتری را به خرید ترغیب کنند. فرآیند این فروش ها بیشتر در صفحه ای در همان سوشال انجام و پیگیری می شود و مشتری به سایت شما کاری ندارد. 

کمپین رپورتاژ آگهی ولی متفاوت عمل می کند. به طور کلی یک رپورتاژ دو هدف عمده را دنبال می کند. اولا رپورتاژ خبری می خواهد در قالب یک خبر (با فرم عادی و همیشگی اخبار) احساس نیاز به محصولی خاص را در شما افزایش دهد. این کار غیر مستقیم است و در کمپین رپورتاژ آگهی قرار نیست شما فریاد حراج سر دهید؛ افراد خودشان با خواندن و تفکر در متن شما به این نتیجه میرسند که بد نیست حداقل یک سری به سایت شما بزنند، و آنجا شما باید عملیات اقناع را تمام کنید.

رپورتاژ آگهی

تا اینجا مشخص شد که کمپین رپورتاژ آگهی سایت را هدف قرار می دهد تا مشتری را به آنجا بکشاند. اما مشتری از کجا متوجه می شود که این خبر مربوط محصول کدام سایت است؟ تقریبا از ابتدای این قرن خرید بک لینک وجود داشته است. پکیج های مختلفی برای بالا بردن رتبه ی سایت و سئو فروخته می شدند. کمپین رپرتاژ خبری نسخه ی قانونی و ارزشمند این بک لینک هاست. کمپین رپورتاژ آگهی را در سایت های پربازدید و خبرگزاری ها منتشر می کنند. ارزش چنین لینکی هم از نظر گوگل و هم از دید منطقی مثبت است؛ قطعا یک خبرگزاری در همه ی مطالبش لینک سایت های دیگر را قرار نمی دهد.

کمپین رپورتاژ آگهی

قیمت کمپین های رپورتاژ آگهی 

شرکت های زیادی با ارائه پکیج های متنوع در زمینه های خاص سعی در راحت تر کردن برگزاری کمپین رپورتاژ آگهی و ساماندهی آن دارند. این کمپین ها می توانند مثلا فقط شامل سایت هایی در زمینه IT باشند. البته این روش و محدود کردن پکیج ها یا کمپین رپورتاژ آگهی فقط به یک زمینه خاص شاید خیلی جالب نباشد. در صورتیکه مایلید کمپین رپورتاژ خاص خود را داشته باشید مجموعه ایران رپرتاژ آماده است تا آن را به طور کامل برای شما سفارشی سازی کند.

  • سعید حسن آبادی
  • ۰
  • ۰

شما با کمک ریمل می توانید تاثیرگذاری خود را در ارتباطات و معاشرت ها بالا ببرید چرا که مهم ترین عضو در ارتباطات افراد چشم است. و شما با کمک ریمل می توانید فردی تاثیرگذار باشید. اینکه یک ریمل حجم دهنده و دیگری بلند کننده یا حالت دهنده است به مایع درون محفظه و برس آن بسیار زیاد بستگی دارد.

در این مقاله می خواهیم بهترین ریمل حجم دهنده را معرفی کنیم تا با توجه به اطلاعاتی که کسب می کنید بهترین خرید ریمل حجم دهنده را برای مژه هایتان انجام دهید. پس ما را همراهی کنید.

ریمل حجم دهنده عالی

مشخصات بهترین ریمل حجم دهنده

اگر برسی که از داخل محفظه خارج کردید درشت و با موی چه های ریز فراوان بود بدانید که ریمل حجم دهنده است.

ریمل حجم دهنده برای خانم هایی که مژه های نازک و کم حجمی دارند مناسب اسمی باشد. در نتیجه آن موی چه های ریز روی براش باعث عملکردی متفاوت خواهد شد. این موی چه ها می توانند روی ریزترین و نازک ترین مژه شما هم تاثیر بگذارد و آن را حجیم نشان دهد.

یکی از خصوصیاتی که بهترین ریمل حجم دهنده باید داشته باشد این است که مایع درون محفظه باید بیشتر از مابقی ریمل ها باشد. پس اگر برس ریمل را از درون محفظه اش بیرون می آورید باید میزان بیشتری مایع را با خود بیرون آورد.

 برس ریمل حجم دهنده به نسبت کمی بزرگ تر و درشت تر است. از طرفی اگر به دنبال درشت شدن چشم ها و پرپشت شدن مژه هایتان هستید ریمل حجم دهنده با رنگ مشکی را انتخاب نمایید.

مایع ریمل حجم دهنده خرده مژه های زیادی وجود دارد. این خرده مژه ها می تواند به تارهای نازک و کم حجم مژه های شما بچسبد و باعث شود کمی ضخیم و حجیم نشان داده شود.

حالا اگر به دنبال بهترین ریمل حجم دهنده هستید بهتر است رنگ مشکی آن را انتخاب کنید تا تاثیرگذاری آن را بالا ببرید.

بهترین ریمل حجم دهنده ضد حساسیت و آلرژی است. این خاصیت در کمتر ریملی دیده می شود مگر آنکه مواد اولیه آن ارگانیک باشد. موادی که در تولید یک محصول آرایشی به کار رفته است می تواند موجب تقویت یا آسیب به آن منطقه خاص شود.

زمانی که شما از ریمل حجم دهنده استفاده می کنید و چشم هایتان دچار سوزش و خارش، التهاب و قرمزی و حساسیت به نور می شود نشان دهنده این است که چشم شما به این ماده آرایشی حساسیت دارد و پیشنهاد می شود مصرف این ماده آرایشی را قطع نمایید.

بهترین ریمل حجم دهنده نباید موجب بروز حساسیت های چشمی شود و به آن ناحیه آسیب وارد کند.

ریمل حجم دهنده خوب

ریمل حجم دهنده در مجاورت مستقیم با چشم های شما قرار می گیرد در نتیجه اگر کیفیت لازم را نداشته باشد یا از مواد اولیه نامرغوبی تهیه شده باشد می تواند زمینه ساز بروز بیماری های چشمی شود. بهترین ریمل حجم دهنده باید اصل و استاندارد باشد. 

در خرید ریمل حجم دهنده به مواد اولیه آن توجه کنید. مثلا نمونه های ضد آب می تواند باعث ریزش مژه هایتان و کوتاهی آن ها شود. بیشتر ریمل های حجم دهنده ضدآب حساسیت زا هستند. در نتیجه بهتر است هنگام خرید ریمل حجم دهنده این گزینه را کنار بگذارید.

و اما اگر بخواهیم بهترین برند ریمل حجم دهنده را به شما معرفی کنیم می توانیم به برند روبی سان اشاره کنیم. این ریمل دارای موم عسل در مواد اولیه خود است. عسل آبرسان است و می تواند باعث تقویت و آبرسانی به تارهای مژه شما شود. این ریمل نه تنها حساسیت زا نیست بلکه می تواند تمام آسیب هایی که یک ریمل می تواند به مژه هایتان وارد کند را برطرف کند و به شما چشمانی رویایی با مژه های شالم دهد.

اگر هنگام خرید ریمل حجم دهنده دقت نکنید به دلیل اینکه این ماده آرایش در مجاورت چشم هایتان قرار می گیرد می تواند به آن ها هم آسیب برساند.

بنابراین ریمل حجم دهنده را از بین برندهای معتبر آرایشی خریداری نمایید.

 

  • سعید حسن آبادی
  • ۰
  • ۰

جراحی زیبایی مخصوصاً عمل زیبایی بینی، یکی از پر طرفدارترین جراحی‌های زیبایی می‌باشد. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و علم پزشکی، رسیدن به هر فرم دلخواهی ممکن شده است. قبلاً جراحی بینی‌ گوشتی عوارض ناخوشایندی به دنبال داشت که خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی این موارد قابل درمان و پیشگیری شده است. جراحی بینی گوشتی دشوارتر از عمل بینی استخوانی می‌باشد و نیاز به تبحر و ظرافت بالایی دارد. تخصص و تجربه پزشک جراح در این زمینه، حرف اول را می‌زند پس در انتخاب جراح خود دقت زیادی به خرج دهید چرا که بینی گوشتی بسیار حساس است و اگر جراحی بینی گوشتی، حرفه‌ای انجام نشود ممکن است زیبایی و حتی جان بیمار را به خطر اندازد.

جراحی بینی گوشتی

بینی گوشتی چه ویژگی‌هایی دارد؟

بر خلاف باور عموم، بینی گوشتی، گوشت بیشتری ندارد. این بینی در میزان بافت غضروف و چربی، ساختار متفاوتی دارد. بینی گوشتی ویژگی‌های زیر را دارد:

  • پوست آن ضخیم‌تر و سفت‌تر می‌باشد.
  • بافت استخوان و غضروف آن نازک و ضعیف است.
  • لایه چربی زیر پوستی آن، چربی بیشتری دارد. به همین دلیل پوست بینی گوشتی، چرب است و منافذ بزرگی دارد.

جراحی بینی گوشتی باید طوری باشد که غضروف ضعیف‌تر نشود و در عین حال فرم مورد نظر اعمال شود.

انواع بینی گوشتی

دو نوع بینی گوشتی داریم. در دسته اول گوشتی بودن بینی به خاطر لایه چربی زیاد زیر پوستی است چون غده‌های سباسه آن‌ها خیلی زیاد است و در دسته دوم بافت پوستی ضخیم‌تر می‌باشد. تجربه نشان داده است که جراحی بینی گوشتی برای دسته اول آسان‌تر است.
 

تفاوت بینی گوشتی و استخوانی

تفاوت بینی گوشتی و استخوانی در میزان ضخامت چربی و پوست است. در بینی گوشتی معمولاً لایه چربی زیر پوست، بیشتر است. همچنین در بعضی دیگر از ‌بینی‌های گوشتی لایه پوستی ضخیم‌تر می‌باشد.

بینی استخوانی از نامش پیداست، پوست نازک و بافت استخوانی ضخیم دارد. معمولاً جراحی بینی گوشتی سخت‌تر از استخوانی می‌باشد، از بینی استخوانی می‌توان فرم شکیل‌تر، پایدارتر و مستحکم‌تر ساخت. اما با پیشرفت تکنولوژی این امکان برای بینی‌های گوشتی هم فراهم شده و جای نگرانی ندارد.

قبل و بعد جراحی بینی گوشتی

نحوه جراحی بینی گوشتی

در این روش تلاش می‌شود تا بافت غضروفی تقویت شود و حتی ممکن است برای این کار از غضروف کتف یا گوش فرد، قرض گرفته شود. با این روش دیگر بافت غضروفی مستحکم می‌شود و بینی بعد از عمل فرم خود را حفظ خواهد کرد یا به اصطلاح بگشت نخواهد داشت.

سن مناسب برای جراحی بینی گوشتی

معمولاٌ توصیه می‌شود که جراحی زیبایی مخصوصاً جراحی بینی گوشتی، زمانی انجام شود که صورت و اجزای آن رشد کافی پیدا کرده باشند تا بعد از عمل دیگر برگشتی اتفاق نیفتد. بنابراین اگر قصد جراحی بین دارید بهتر است تا سن بلوغ صبر کنید.

پیشنهاد سن مناسب برای دختران معمولاً بعد از 14 سالگی و برای پسران بعد از 16 سالگی می‌باشد. هر چند پیشنهاد بهتر، بعد از 18 سالگی می‌باشد چرا که اکثر افراد بعد از 18 سالگی دیگر بلوغ را پشت سر گذاشته‌اند و تغییر محسوسی در چهره آن‌ها اتفاق نمی‌افتد.  بعد از 60 سالگی، جراحی زیبایی بینی توصیه نمی‌شود چرا که از این سن به بعد، بافت استخوانی به شدت سفت و محکم است و انطاف پذیر نمی‌باشد.

 

 

  • سعید حسن آبادی
  • ۰
  • ۰

 

یک مشاور سئو حرفه ای باید با دانش و امکاناتی که در اختیار دارد ، روش های صحیحی برای موفقیت در سئو سایت و پروژه به کار گیرد. لازم است بدانید که این گاهی کافی نیست، چرا که در رقابت در کلمه های دشوار گاهی ممکن است بدون اینکه بدانید با ده ها سایت که هر کدام تیمی حرفه ای در اختیار دارند مجبور به رقابت خواهید شد. این خود امری است که کار را گاهی برای مدیران حرفه ای به دلیل هزینه های بالا ، کمی دشوار و درباره تجارت الکترونیک پشیمان خواهد کرد. در بعضی موارد مدیران بر اساس رقبای موجود تصمیم می گیرند سئو را از اولویت در دوره هایی خارج نمایند.

ابزار انالیز مشاور سئو

وظایف مشاور سئو چه مواردی است؟

یک مشاورحرفه ای سئو  باید بررسی کند که خود سایت از لحاظ ساختاری، برای موتور های جستجو مانند گوگل درست بهینه سازی شده یا باید تغییراتی در آن داده شود. یکی دیگر از وظایف مشاور سئو، جمع آوری گذشته سایت می باشد. برای مثال در 3 ماه اخیر چه میزان محتوا و چه تعداد پیوند خارجی یا همان بک لینک برای سایت کار شده است و این که این لینک ها مفید و حرفه ای بوده اند یا نه باید تغییراتی در آن ها داده شود. سپس باید دید رقبا در چه وضعیتی قرار دارند. با این نگرش می توان درست تصمیم گرفت  و برای آینده برنامه ریزی صحیح و درست ریخت و پروژه سئو سایت را مدیریت کرد.

 پس با شناخت قابلیت های پیشینه سایت و تحلیل رقبا می توان برای پیشرفت پروژه تصمیم گرفت و امکانات مجموعه را در کنار این لیست آورد تا به نتیجه دلخواه رسید. لازم به ذکر است که تولید محتوا و هزینه لینک سازی از مهم ترین موارد مورد نیاز برای یک مشاور سئو می باشند. برای سئو سایت خود باید به یک مشاور سئو حرفه ای و قابل اعتماد مراجعه واز اطلاعات آن استفاده کنید. اگر اولین تصمیم را درست اتخاذ کنید در نهایت به یک سایت بسیار معتبر در گوگل خواهید رسید و مشاوره سئو برایتان مفید خواهد شد.

مشاور سئو

ویژگی های یک مشاور سئو

پیش نیازهایی که یک مشاور سئو باید داشته باشد عبارت است از : 

  • تجربه های ثبات شده  SEO 

  • تجربه های ثبات شده SEM در مدیریت کمپین های PPC در سراسر گوگل، یاهو و بینگ

  •  درک جامع از بازاریابی عملکردی

  •  تبدیل کاربر به مشتری دائم و وفادار و کسب مشتری آنلاین

  • تجربه عمیق در مورد کار با ابزار های تجزیه و تحلیل وب سایت

  •  تجربه کار با ابزارهای مدیریت پیشنهاد به عنوان مثال معادلات کلیک، مارین، Kenshoo و Search Ignite 

  •  تجربه کار با تست A / B و آزمایش های چند متغیره 

  • دانش کاری در مورد زبان های نشانه گذاری و برنامه نویسی HTML و CSS 

  • محدودیت ها و توسعه جاوا اسکریپت 

  • شناخت شاخص های رتبه بندی و الگوریتم های موتور جستجو 

  • به روز بودن با آخرین روند و بهترین شیوه ها در SEO و SEM 

  • داشتن مدرک لیسانس  یا مدرک کارشناسی ارشد در رشته مرتبط به سئو همانند مدیریت کسب و کار و یا مهندسی کامپیوتر

هر چه شخص توانایی خاص بیشتری داشته باشید، جامعیت کار بهتر بوده و انجام مشاوره سئو نتیجه خواهد داد. سایت تخصصی و آموزشی حسن آبادی مشاوره های لازم در زمینه سئو را به شما ارائه داده  و اطلاعات لازم برای انتخاب یک مشاور سئو خوب را به شما عزیزان می دهد.

 

  • سعید حسن آبادی
  • ۰
  • ۰

کرم پودر یکی از ابزارهای آرایشی است که خانم ها در قدم اول آرایش از آن استفاده می کنند تا بتواند یک زیر ساخت آرایشی ایجاد نمایند و لکه ها و برخی نقاط قهوه ای و تیره پوست را بپوشانند. کرم پودر انواع مختلفی دارد که در این مقاله روبی سان تصمیم دارد که انواع مختلف این ابزار آرایشی را با هم مقایسه کند تا شما بهترین نوع را برای پوستتان انتخاب نمایید. پس اگر به دنبال کرم پودری مناسب با پوستتان هستید با ما همراه باشید.

 

کرم پودر

مدل های مختلف کرم پودر

کرم پودر را باید بر اساس میزان چربی و رطوبت زیر پوست انتخاب و استفاده نمود. 4 مدل کرم پودر مختلف موجود است 

کرم پودر جامد، کرم پودر مایع، کرم پودر پودری، کرم پودر کرمی.

کرم پودر جامد:

کرم پودر جامد پوشانندگی بالایی دارد و رنگدانه های موجود در آن نیز بیشتر است. هر چه میزان این رنگدانه ها بیشتر باشد قدرت کاور بیشتر خواهد بود. این رنگدانه ها روی لکه های تیره پوست به خوبی قرار می گیرد و آن ها را کاور می کند. جنس این کرم پودر خشک است بنابراین برای افرادی که پوستی چرب یا مختلط دارد مناسب تر است.

 

کرم پودر کرمی:

کرم پودری که به صورت پمپی یا تیوپی می باشد و با کمی فشار خارج می شود را کرم پودر کرمی می گویند. این نوع کرم پودر مانند مدل مایع به وسیله یک براش روی صورت پخش می شود. این نوع کرم پودر از نظر مدت ماندگاری روی پوست و غلظت با هم متفاوت هستند. کرم پودر کرمی به نسبت کرم پودرهای دیگری خاصیت آبرسانی بیشتری دارد و می تواند همزمان به پوستتان رسیدگی کند.

این کرم پودر دارای چربی بیشتری است یعنی برای افرادی که پوست خشک دارند بسیار مناسب است.

برای بالا بردن میزان کاور و ماندگاری بهتر است از یک پد آرایشی و یا براش برای پخش کردن کرم پودر استفاده نمایید.

 

کرم پودر مایع:

کرم پودرهای مایع در میزان پوشانندگی (وجود رنگدانه)، میزان ماندگاری روی پوست و اینکه کرم پودر آبرسان هست یا خیر متفاوت هستند. کرم پودر مایع را به صورت نقطه ای روی پوست صورتتان قرار دهید و با کمک براش یا پد مخصوص آن را روی صورتتان پخش نمایید. در این مدل هم نمونه هایی وجود دارد که چرب است و برای پوست های خشک بسیار مناسب می باشد و در مقابل نمونه هایی با عنوان Free Oil وجود دارد که برای پوست های چرب بسیار مناسب می باشد.

در نتیجه برای بالا بردن بیشتر تاثیرگذاری این ابزار آرایشی بهتر است ابتدا نوع و خصوصیات پوست خود را بشناسید.

 

کرم پودر پودری:

این نوع کرم پودر مانند پنکک در یک پالت است. فقط تفاوتی که بین کرم پودر پودری با پنکک وجود دارد این است که پنکک فشرده تر از کرم پودر پودری است. این نوع کرم پودر برای افرادی که پوست چرب دارند بسیار مناسب است. اما بهتر است بدانید که ماندگاری این نوع کرم پودر پایین است و شما در طول روز نیاز به تمدید آرایش خود خواهید داشت.

برای بالا بردن این نوع کرم پودر بهتر است از یک براش مخصوص استفاده نمایید. افرادی که پوست خشک دارند بهتر است از این نوع کرم پودر استفاده نکنند. این نوع کرم پودر روی پوست های خشک پوسته پوسته خواهد شد و نه تنها زیبایی را مورد تاثیر قرارمی دهد بلکه می تواند به سلامت پوستتان هم آسیب وارد شود.

 

برای بالا بردن تاثیر کرم پودر بهتر است که قبل از زدن آن مراقبت های پوستی به طور کامل انجام شود. مثلا برای افرادی که صورتی خشک دارند ابتدا صورتشان را با یک نرم کننده یا کرم آبرسان ماساژ دهند تا مقداری از خشکی صورت برطرف شود.

یا افرادی که پوست چربی دارند بهتر است قبل از آرایش صورت خود را با شوینده های مخصوص صورت بشویند تا کمی از چربی موجود روی پوست کاهش یابد.

اینکه چه نوع کرم پودری مناسب شما است به شما بستگی دارد اما سعی کنید کرم پودر را از بین برندهای معتبر مانند روبی سان انتخاب نمایید تا خیالتان از بابت اصالت کالا مطمئن باشد.



 

  • سعید حسن آبادی
  • ۰
  • ۰

تا به حال فکر کرده اید که سایت دیجی کالا چطور در خرید اکثر کالاها به رتبه اول رسیده است؟ فکر می کنید همه این ها شانسی است؟ خیر. در عملکرد گوگل و سایر موتورهای جستجو هیچ چیزی به نام خوش شانسی یا بدشانسی وجود ندارد، بلکه این سئو سایت است که این سایت ها را به صدر نتایج میبرد. در این مقاله می خواهیم در مورد اهمیت سئو سایت صحبت کنیم.

اهمیت سئو سایت

سئو یعنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجویی مانند گوگل، بینگ، یاهو و غیره. متخصصان سئو تکنیک ها و روش هایی را در داخل و خارج سایت پیاده سازی می کنند تا ربات های موتورهای جستجو بهتر محتوای سایت را درک کرده و در نتیجه وقتی کاربر عبارت یا کلمه کلیدی را جستجو کرد محتوای سایت شما را به او نشان دهد.

سئو سایت

کاملا مشخص است هرچقدر شما بیشتر تکنیک های سئو سایت را رعایت کنید و محتواهای با کیفیتی منتشر کنید، رتبه سایت شما نیز در گوگل و سایر موتورهای جستجو بالاتر می شود.

سئو سایت شامل چه اقداماتی می شود؟

سئو داخلی: مجموعه کارهایی که ما داخل سایت برای بهینه سازی آن انجام می دهیم؛ مانند ایجاد لینک سازی داخلی، بهینه سازی تصاویر و قرار دادن متن جایگزین برای آنها، قرار دادن محتواهای با کیفیت، تگ عنوان و متا دیسکریپشن و غیره.

 

سئو فنی یا تکنیکال: شامل تمام اقدامات فنی است که در هنگام کدنویسی سایت پیاده سازی می شوند؛ نظیر انتقال دامنه سایت از HTTP به HTTPS، قرار دادن نقشه سایت، بالا بردن تجربه کاربری و غیره

 

سئو خارجی:  بخش مهمی از سئو سایت است که شامل اقداماتی است که خارج از سایت برای بهینه سازی و همین طور کسب رتبه بالا انجام می شوند؛ مانند بک لینک در وبسایت های دیگر، لینک گذاری از طریق شبکه های اجتماعی.

 

چگونه سئو سایت را ارتقا دهیم؟

اگر شما یک متخصص سئو هستید پس می توانید کارهای بهینه سازی سایت خود را انجام دهید اما اگر هیچ عقیده ای از علم سئو ندارید باید کار خود را به یک شرکت سئو بسپارید. شرکت سئو اینجا یکی از بهترین شرکت های سئو در تهران می باشد که خدمات سئو و بهینه سازی سایت را انجام می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ما می توانید به سایت سئو اینجا مراجعه کنید.




 

  • سعید حسن آبادی
  • ۰
  • ۰

اگر از شما بپرسند که الزامات قبل از انجام یک کار چیست، چه پاسخی می دهید؟ اصلا این واژه چه معنی می تواند داشته باشد. چرا ما باید قبل از انجام یک کار نکات مخصوصی را رعایت کنیم؟ فرض کنید شما برنده ی 5 میلیون تومان شده اید و می خواهید آن را به نحوی برای خودتان هزینه کنید. کم و کسری هم در زندگی و کار شما نیست. با این پول چه کار می کنید؟ به تازگی در یک نظرسنجی دیدم که در پاسخ به این سوال غالب مردم خرید کفش و لباس را انتخاب کرده بودند. متاسفانه ارزش آفرینی تولیدات باعث این موضوع نیست و نبوده است. اینجاست که تولید لباس کار و کفش کار اهمیت خودش را نشان می دهد. 

تولید لباس کار

چرا تولید لباس کار مهم است؟

وقتی با مبلغی که قبلا می توانستید یک پراید دست دوم بخرید الان به شما یک جفت کفش و با ارفاق زیاد یک ست لباس می دهند، آیا باز هم به لباس کار اهمیت نمی دهید؟ از کفش کار استفاده نمی کنید و یک کفش معمولی دیگر به پا می کنید؟ نقش تولید لباس کار اینجا مشخص می شود. در کشور ما کارخانه های اندکی وجود دارند که به تولید لباس کار و کفش کار می پردازند. شاید باورتان نشود که قدرت صادراتی هم دارند. بله برخلاف تصور عمومی کیفیت تولید لباس کار در کارخانه هایی مثل یونکس به سطحی رسیده است که می توانند از طریق صادرات حتی درآمد بیشتری کسب کنند. همیشه قرار نیست پایین آمدن ارزش پول ملی به ضرر شما باشد! 

کفش کار

چرا باید کفش کار مجزا داشته باشیم؟

این سوال در مورد لباس کار هم صدق می کند. اگر شما حتی درصد کمی شک دارید که می توانید کفش کار و لباس خود را سالم نگه دارید، باید از کفش کار مخصوص استفاده کنید. کفش کار باید به نوعی راحت تر هم باشد و آزادی عمل و سرپنجه بودن را برای برخی کارگران بیشتر کند. کارفرمایانی که به تولید لباس کار سفارشی اعتقاد دارند، بعضا کفش کار هم برای کارگرشان سفارش می دهند. آسایش کارگر، مستقیما روی سطح کیفی اعمال او اثر دارد. ضمن اینکه تولید لباس کار سفارشی شکل و طرحی ویژه را برای کارگاه یا کارخانه ی شما ایجاد می کند.

لباس کار

سفارش تولید لباس کار با کیفیت

در اروپا کارفرمایان بیشتر به دنبال چنین فعالیت هایی هستند. وقتی دغدغه ی مالی برای شما کمتر وجود داشته باشد و کارها رو به رشد پیش برود، شما به دنبال اعمال ذوق و سلیقه خواهید رفت. شرکت یونکس تامین کننده ی تجهیزات ایمنی با کفش کار و تولید لباس کار مخصوص این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است. کفش کار همیشه در خطر روغنی شدن و حتی سوراخ شدن قرار دارد. همانطور که شنیده اید؛ پا قلب دوم انسان است. به سلامت پاهای خود اهمیت بدهید و یک کفش کار راحت با سایز مناسب و قابلیت دفاع از خطرات و بازی کردن نقش کفش ایمنی برای خود پیدا کنید. کفش کار ایمن می تواند حتی خطر برق گرفتگی را رفع کند.

  • سعید حسن آبادی
  • ۰
  • ۰

جستجوی دامنه آزاد و ثبت دامنه اولین گام جهت راه اندازی سایت اینترنتی است. بررسی دامنه آزاد و ثبت و خرید دامنه با پسوند دلخواه می ‌تواند کاری دشوار باشد، چرا که عموما نام های دامین خوب و مناسب قبلا به ثبت رسیده و جستجوی نام و ثبت دامین آزاد مناسب نیاز به تجربه دارد. از این رو توصیه های ذکر شده در زیر میتواند در جستجو ثبت دامنه مد نظر راهنما باشد و روند ثبت دامین را سرعت بخشد.

معیارهای مهم برای انتخاب نام مناسب و خرید دامنه

هر نام دامین ثبت شده از دو بخش تشکیل شده است که بخش اول که بخش اصلی نام دامنه است که بهتر است متناسب با نام سازمان، موسسه، شرکت، مجموعه یا نام محصول شما باشد. بخش دوم که پسوند دامنه نام دارد که با توجه به نوع فعالیت سایت انتخاب می گردد.

خرید دامنه

نام دامنه شما هر چقدر کوتاه تر باشد، علاوه بر آنکه بهتر به خاطر سپرده می شود، از دید موتورهای جستجو ارزش و اهمیت بیشتری خواهد داشت. اگر نام سازمان یا شرکت شما طولانی است می توانید مخفف نام شرکت را به عنوان نام دامنه به ثبت برسانید.

جهت راه اندازی وب سایت و یا ایجاد ایمیل اختصاصی با برند شخصی/تجاری/سازمانی ؛ ابتدا نام دامنه مناسب را به ثبت رسانده و خرید دامنه انجام دهید. سپس نیاز است خدمات هاست را نیز سفارش دهید.

دو نوع دامنه داریم، یکی دامنه های بین المللی و دیگری دامنه های محلی که برای ایران با نام .ir شناخته شده است و  توسط پایگاه فیزیک نظری با نام ایرنیک شناخته شده است. این مجموعه کارگزار ثبت دامنه های ملی در ایران است و همچنین نمایندگان فروش آن انجام می گیرد.

خرید دامنه

در حقیقت وقتی شما می‌ خواهید دامنه ای برای خود یا کسب‌ وکار خود ثبت کنید، باید از طریق یکی از همین رجیسترارها اقدام کنید. اما از آنجایی‌ که ایران تحریم است و ما ایرانی‌ها دسترسی به پرداخت‌ های ارزی را به‌ صورت مستقیم نداریم نمی‌توانیم مستقیماً از این رجیسترارها اقدام به خرید دامنه کنیم.

 پس راه حل خرید دامنه چیست؟                                                                                                                   

در ایران شرکت‌ های هاستینگ این وظیفه را به عهده گرفته‌ اند که خرید دامنه را برای شما ثبت کنند. شرکت ‌های هاستینگ واسط بین شما و رجیسترارها هستند و پرداخت ارزی را برایتان انجام می‌دهند.

توجه داشته باشید که شرکت‌های هاستینگ ایرانی با رجیسترارهای مختلفی کار می ‌کنند و هر رجستراری دامنه با پسوند های مختلف را می ‌توانید با قیمت‌ های متفاوتی ارائه بدهد. مثلا یک رجیسترار پسوند.com را شاید 10 دلار بدهد و  دیگری 11 دلار ارائه بدهد. تفاوت قیمت های خرید دامنه به همین خاطر است.

یکی از علت‌ هایی که قیمت دامنه در شرکت‌ های مختلف با یکدیگر فرق دارد این است. مسئله دوم تاثیرگذار در قیمت خرید دامنه این است که هر چه شرکت‌ هاستینگ دامنه‌ های بیشتری در رجیسترار ثبت کند، تخفیف بیشتری می‌ گیرد و دامنه‌ ها برای شرکت‌ هاستینگ ارزان‌ تر تمام می‌ شود.

با توجه به این موضوع شرکت‌ هاستینگ می ‌تواند دامنه را ارزان‌ تر بدهد یا اینکه می ‌تواند این کار را نکند و برای خود سود بیشتر در نظر بگیرد و دامنه را با همان قیمت قبلی ارائه بدهد.

شرکت نام با در اختیار گذاشتن بهترین اطلاعات میتواند شما را در جهت خرید دامنه یاری کند.

  • سعید حسن آبادی
  • ۰
  • ۰

عمل زیبایی بینی محبوب ترین عمل زیبایی در کشور ماست. زیرا بینی بیشترین نقش را در زیبایی صورت دارد و یک جراحی زیبایی خوب روی بینی می تواند زیبایی چهره را به حد شگفت انگیزی ارتقا دهد. از طرفی جراحی بینی عوارضی دارد که فرد بعد از عمل باید آن ها را تحمل کند تا زمانی که این عوارض فروکش کنند و نتیجه ی عمل زیبایی بینی خود را نشان دهد. تورم، کبودی، خونریزی و درد عوارضی هستند که بعد از عمل بینی پدید می آیند. این عوارض در هر صورت اجتناب ناپذیر هستند اما در صورتی که توصیه های مراقبتی پزشک بعد از عمل زیبایی بینی رعایت شود، تا حد خوبی از تاثیر این عوارض کاسته خواهد شد و دوران نقاهت راحت تر سپری می شود.

عفونت بعد از عمل زیبایی بینی

 عفونت بعد از عمل بینی

یکی از عوارضی که ممکن است بعد از جراحی بینی به وجود بیاید، عفونت بینی و ایجاد بوی بد در بینی و حتی دهان است. بوی بد بینی و دهان از مواردی است که می تواند برای داوطلب جراحی و اطرافیان او بسیار آزار دهنده باشد. بنابراین بسیار مهم است که اگر قصد انجام عمل زیبایی بینی دارید، راه های پیشگیری و درمان عفونت بینی را بلد باشید.

عفونت بینی به دلایل مختلفی ممکن است به وجود بیاید. منشا برخی از این دلایل می تواند اتاق عمل و شخص پزشک باشد و برخی از این دلایل بعد از عمل و در دوران نقاهت اتفاق می افتد. به عنوان مثال استریلیزه نبودن وسایل جراحی یکی از مواردی است که می تواند باعث عفونت بینی شود. برخورد آب آلوده با بینی یا لمس بینی با دست یا اجسام آلوده نیز از دلایلی است که می تواند بعد از عمل زیبایی بینی عفونت بینی را ایجاد کند.

چگونه عفونت بینی را از بین ببریم؟

چند راه برای دفع عفونت بینی وجود دارد. در صورتی که احساس بوی بد در بینی خود کردید بایستی به پزشک جراح خود مراجعه کنید. اگر دلیل بوی بد، عفونت بینی تشخیص داده شود بایستی از روش های زیر برای از بین بردن عفونت بهره برد.

شستشوی بینی

شستن و تمیز کردن بینی ساده ترین کاری است که حتی در صورت عدم عفونت نیز باید به طور منظم انجام شود. تمیز کردن بینی با گوش پاک کن آغشته به مایع ضدعفونی کننده می تواند مخاط و خون لخته شده و عامل عفونت را تمیز کند و بوی بد را از بین ببرد. شستشوی بینی با سرنگ مخصوص نیز دو هفته بعد از عمل زیبایی بینی امکان پذیر است.

عمل زیبایی بینی

مصرف آنتی بیوتیک

زخم هایی که طی جراحی ایجاد می شوند، به خودی خود مستعد عفونت هستند. از این رو پزشک بعد از جراحی تعدادی آنتی بیوتیک تجویز خواهد کرد که باید به موقع و منظم آن ها را مصرف کنید. اگر مصرف آنتی بیوتیک را پیش از زمان مقرر قطع کنید ممکن است دچار عفونت بینی شوید. مصرف منظم آنتی بیوتیک تجویز شده  می تواند جلوی بسیاری از عفونت ها را بگیرد.

پماد ضدعفونی کننده

اگر عفونت بینی از حدی بیشتر باشد، پزشک می تواند برای دفع عفونت، پماد ضدعفونی کننده مانند جنتامایسین یا موپروسین را تجویز کند. این پمادها با گوش پاک کن و در سطوح داخلی و محل عفونت زده می شوند و می توانند عفونت را برطرف کنند.

سخن آخر

به یاد داشته باشید در صورت تجربه بوی بد بینی باید به پزشک خود مراجعه کنید و از مصرف خودسرانه پماد یا آنتی بیوتیکی غیر از آنتی بیوتیک تجویز شده خودداری کنید. البته با رعایت کردن دستورات پزشک درباره مراقبت بعد عمل زیبایی بینی جلوی بسیاری از عفونت ها و مشکلات گرفته می شود.

  • سعید حسن آبادی
  • ۰
  • ۰

اصولا افرادی که قصد راه اندازی یک وب سایت را دارند باید به اصول و قوانین سئو مسلط باشند و بتوانند از این نظر وب سایت خود را تقویت نمایند. علت این امر نیز آن است که اصول سئو به دلیل توجه موتورهای جستجو به آن باعث افزایش رتبه سایت شما می شود و از این طریق می توانید به جذب مخاطب و کاربر هدف بپردازید.

 

آموزش سئو

سئو در وب سایت های گوناگون متفاوت عمل می کند. مثلا برای آموزش سئو اول باید نوع وب سایت خود را مشخص کنید. اگر وب سایت ها را به طور کلی بخواهیم دسته بندی کنیم، شامل فروشگاهی و وب سایت های خبری می باشند اما اگر بخواهیم وب سایت ها به صورت خیلی ریز دسته بندی کنیم، می توانیم موارد زیر را عنوان کنیم:

  • خبری و مجله خبری

  • فروشگاهی

  • نمونه کار

  • کسب کارهای خرده فروشی 

برای مثال اگر شما قصد راه اندازی وب سایت خبری را دارید و یا قبلا این کار را کرده اید، باید بدانید که بیشتر به آموزش سئو درباره تولید مقالات توجه کنید.

برای نوشتن مقالات، به موضوعات زیر توجه می شود:

  • توجه به طول محتوای مقالات در آموزش سئو

  • توجه تکنیک ها و روش های استفاده از کلمات کلیدی در متن و عنوان ها در آموزش سئو

  • استفاده از هشتگ ها

  • آموزش تعداد و نحوه استفاده از تصاویر و اینفوگرافی ها در آموزش سئو

  • و بسیاری از موارد دیگر که بسیار کاربردی و مهم می باشند و نباید از آن ها غافل شد.

آموزش سئو در سئو اینجا

آموزش سئو سایت فروشگاهی

حال اگر بخواهیم مثال دیگری بزنیم و به آموزش سئو در زمینه سایت های فروشگاهی اشاره کنیم می توانیم موارد زیر کمک بگیریم:

  • استفاده از کلمات کلیدی مناسب

  • عنوان های طولانی و مرتبط با محصول

  • طراحی لندینگ پیج های زیبا و کاربر پسند برای جذب مخاطب

علاوه بر این ها، تمامی وب سایت ها با هر نوعی که باشند، می توانند در آموزش سئو خود به مسائل بک لینک سازی و ... توجه کنند و رتبه وب سایت خود را بالاتر ببرند. همچنین می توانند با استفاده از ابزارهای گوناگونی که وجود دارد، مثل گوگل آنالیتیکس، moz و ... به بررسی مشکلاتی که برای سرعت لود وب سایت و غیره وجود دارد توجه کنید و با حل این مشکلات سایت خود را بهبود ببخشید.

همچنین می توانید در آموزش سئو خود، یاد بگیرید که چگونه با یک سری ابزاری که وجود دارند، سایت رقبای خود را بررسی کنید و سپس مسائل و راه حل های قابل انجامی که باعث شده تا وب سایت آن ها بسیار موفق شود را پیدا کنید. مثلا می توانید وب سایت هایی که با بک لینک دادن به آن ها رتبه سایت خود را افزایش داده اند را یادداشت کنید و شما هم به این سایت ها بک لینک بدهید. پس می توان با انجام راه حل های رقبا، اعتبار سایت را افزایش داد و در جهت بالا رفتن رتبه گام بزرگی را برداشت.

از این رو اگر قصد مشاهده آموزش سئو و یادگیری مواردی که به بهینه سازی سایت کمک می کنند را دارید، از سایت سئو اینجا می توانید استفاده نمایید.


 

  • سعید حسن آبادی