tourinja

  • ۰
  • ۰

تا به حال فکر کرده اید که سایت دیجی کالا چطور در خرید اکثر کالاها به رتبه اول رسیده است؟ فکر می کنید همه این ها شانسی است؟ خیر. در عملکرد گوگل و سایر موتورهای جستجو هیچ چیزی به نام خوش شانسی یا بدشانسی وجود ندارد، بلکه این سئو سایت است که این سایت ها را به صدر نتایج میبرد. در این مقاله می خواهیم در مورد اهمیت سئو سایت صحبت کنیم.

اهمیت سئو سایت

سئو یعنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجویی مانند گوگل، بینگ، یاهو و غیره. متخصصان سئو تکنیک ها و روش هایی را در داخل و خارج سایت پیاده سازی می کنند تا ربات های موتورهای جستجو بهتر محتوای سایت را درک کرده و در نتیجه وقتی کاربر عبارت یا کلمه کلیدی را جستجو کرد محتوای سایت شما را به او نشان دهد.

سئو سایت

کاملا مشخص است هرچقدر شما بیشتر تکنیک های سئو سایت را رعایت کنید و محتواهای با کیفیتی منتشر کنید، رتبه سایت شما نیز در گوگل و سایر موتورهای جستجو بالاتر می شود.

سئو سایت شامل چه اقداماتی می شود؟

سئو داخلی: مجموعه کارهایی که ما داخل سایت برای بهینه سازی آن انجام می دهیم؛ مانند ایجاد لینک سازی داخلی، بهینه سازی تصاویر و قرار دادن متن جایگزین برای آنها، قرار دادن محتواهای با کیفیت، تگ عنوان و متا دیسکریپشن و غیره.

 

سئو فنی یا تکنیکال: شامل تمام اقدامات فنی است که در هنگام کدنویسی سایت پیاده سازی می شوند؛ نظیر انتقال دامنه سایت از HTTP به HTTPS، قرار دادن نقشه سایت، بالا بردن تجربه کاربری و غیره

 

سئو خارجی:  بخش مهمی از سئو سایت است که شامل اقداماتی است که خارج از سایت برای بهینه سازی و همین طور کسب رتبه بالا انجام می شوند؛ مانند بک لینک در وبسایت های دیگر، لینک گذاری از طریق شبکه های اجتماعی.

 

چگونه سئو سایت را ارتقا دهیم؟

اگر شما یک متخصص سئو هستید پس می توانید کارهای بهینه سازی سایت خود را انجام دهید اما اگر هیچ عقیده ای از علم سئو ندارید باید کار خود را به یک شرکت سئو بسپارید. شرکت سئو اینجا یکی از بهترین شرکت های سئو در تهران می باشد که خدمات سئو و بهینه سازی سایت را انجام می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ما می توانید به سایت سئو اینجا مراجعه کنید.




 

  • ۹۹/۰۷/۱۴
  • سعید حسن آبادی

آموزش سئو

سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی