tourinja

۷ مطلب در شهریور ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

یکی از دغدغه های اصلی کارگران و کارفرماها فراهم کردن تجهیزات ایمنی مناسب برای کارگران است. بسته به شغل کارگران، آنها در معرض خطرات زیادی مانند حریق، برق گرفتگی، شکستگی عضوی از بدن و ... هستند. به جز دقت عمل کارگران تنها چیزهایی که به امنیت بدنی آنها کمک میکند تجهیزات ایمنی و به خصوص دستکش کار است. کارگران از دست هایشان بیشتر از هر عضو بدن استفاده میکنند پس طبیعی است که جنس دستکش از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد. ما قصد داریم ویژگی های یک دستکش کار خوب را به شما معرفی کنیم.

انواع دستکش کار

دستکش کار انواع مختلفی دارد؛ مثلا چرمی، نخی، برزنتی، آلومینیومی، حوله ای، ضد برش ایمنی و انواع دیگر. هر کدام از این جنس ها کاربرد خاصی دارد. به عنوان مثال از دستکش های چرمی در جوشکاری، باغبانی، ساختمانی استفاده میشود. 

علاوه بر جنس، دستکش کار اندازه های مختلف هم دارد که باید حتما درست انتخاب بشود تا مانع عملکرد فرد نشود.

دستکش کار


 

ویژگی های دستکش کار خوب

  1. مقاومت در برابر دمای خیلی بالا یا خیلی پایین

دستکش کار خوب باید در برابر حرارت یا سرما مقاوم باشد مخصوصا دستکش های جوشکاری، آتش نشانی

  1. ضد الکتریسیته

در برابر جریان برق مقاومت نشان دهد و باعث برق گرفتگی کارگر نشود.

  1. خیلی سریع پوشیده و از دست خارج شود.

کسی که از دستکش استفاده میکند باید کاملا راحت باشد و هیچ مشکلی برای پوشیدن و خارج کردن آن از دستش نداشته باشد.

  1. ساییده نشود.

دستکشی که ساییده شود به هیچ دردی نمیخورد. کارگران با سختی های زیادی سروکار دارند و اگر قرار باشد وسیله ایمنی آنها به راحتی ساییده شود ایمنی آنها به خطر می افتد.

  1. بریده یا پاره نشود.

دستکش کار نباید با عوامل خارجی مثل چاقو یا وسیله های پرنده دیگر پاره شود.

 برای اینکه ایمنی کارگران خود را تضمین کنید باید از وسیله های ایمنی باکیفیت هم استفاده کنید. برای خرید دستکش کار خوب که تمام ویژگی های مورد نظر شما را داشته باشد میتوانید به سایت یونکس مراجعه کنید . 



 

  • سعید حسن آبادی
  • ۰
  • ۰

تعریف دامنه اینترنتی

دامنه اینترنتی همان نام وبسایت است که از طریق آن به سایت دسترسی پیدا می کنیم. در واقع عبارتی که در بالای صفحه اینترنتی بعد از //:HTTP نوشته همان Domain یا دامنه مد نظر ما در این مقاله خواهد بود. اولین دامنه اینترنتی با نام Symbolics.com بود که در سال 1985 ثبت شد و در حال حاضر بیشتر از 246 میلیون دامنه در اینترنت وجود دارد.

هر وبسایت ملزم به داشتن یک آدرس است که این آدرس همان اسمی است که برای سایت انتخاب می شود و این اسم همان دامنه است. از ویژگیهای این آدرس این است که اگر شما اسمی را برگزینید به طور اختصاصی برای شما خواهد بود و شخص دیگری قادر به استفاده از آن نام نخواهد بود.

 

دامنه اینترنتی

 

اجزای تشکیل دهنده یک دامنه اینترنتی:

یک دامنه اینترنتی از سه قسمت www، SLD و TLD. تشکیل شده

همانطور که میدانید www به معنی World Wide Web که پیشوند همه دامنه هاست که میتوان به جای آن از //:http یا //:https استفاده کرد، SLD  قسمت اصلی نام دامنه است که مخفف Second Level Domain و TLD ها که آخرین قسمت پسوند دامنه است و مشهورترین آنها com. است. تنوع زیادی در پسوند ها یا Top Level Domain وجود دارد مانند .COM ، .IR ، .NET ، .ORG و …


 

انواع دامنه اینترنتی

 

نکاتی که باید در انتخاب نام دامنه اینترنتی رعایت شود:

نام دامنه علاوه بر اینکه باید مربوط به کسب و کار شما باشد به راحتی هم پیدا شود و خیلی پیچیده یا طولانی نباشد. اهمین انتخاب نام دامنه به اندازه انتخاب نام برای یک شرکت جدید است و معادل آن نیاز به وقت گذاشتن و جستجو دارد. در ادامه به نکاتی برای انتخاب نام دامنه اشاره خواهیم کرد.

1- نام دامنه اینترنتی بهتر است کوتاه و مختصر باشد. هرچند که می توان لغتی حاوی 63 حرف را انتخاب کرد اما در دنیای وب آدرس هایی که تایپ آنها بیشتر از 3-4 ثانیه طول بکشد هیچ شانسی در برای رقابت ندارند. خواندن و بخاطر سپردن یک اسم دامنه ی کوتاه بسیار راحت تر خواهد بود بنابراین قطعاً انتخاب بهتری است.

2- تلفظ نام یک دامنه اینترنتی باید راحت باشد.

3- سعی کنید نام منحصر بفردی برای دامنه اینترنتی خود انتخاب کنید. دامنه منحصر به فرد کمک زیادی به برندسازی محصولات،شرکت یا کسب و کار شما می کند.

4- از شماره یا خط فاصله در نام دامنه اینترنتی استفاده نکنید.

5- استفاده از کلمات کلیدی در نام دامنه انتخاب هوشمندانه است. زیرا این کار به سئو و زودتر شناخته شدن در دنیای وب بسیار کمک می کند.

6- با توجه به تجارتی که دارید از بهترین پسوند TLD استفاده کنید.

خرید دامنه اینترنتی:

بعد از انتخاب نام مناسب برای دامنه اینترنتی کسب و کارتان اول بررسی کنید که کسی آن دامنه را نگرفته باشد و در صورت موجود بودن، آن را تهیه کنید تا کاربران بتوانند بدون داشتن IP Address وارد سایت شما شوند.

بسیاری شرکت ها و سایت های اینترنتی مانند سایت رند در زمینه فروش دامنه فعالیت می کنند که می توانید ابتدا از طریق لیست تعرفه ها از قیمت ها آگاه بشین و بعد تصمیم بگیرید.

مالکیت دامنه اینترنتی به صورت سالانه است و بعد از ین مدت باید تمدید شود. اگر تمایل به تمدید نداشته باشید مالکیت آن به متقاضی دیگری منتقل خواهد شد.

 

  • سعید حسن آبادی
  • ۰
  • ۰

اگر بخواهید یک فیلم ساده را در یکی از شبکه های تلویزیونی مشاهده کنید، آگهی ها به سرعت روی اعصاب شما خواهند رفت. این مسئله در حالتی که شما برای دانستن ادامه ی داستان جاری در فیلم بی صبرانه منتظر هستید و هنوز تمام توجه شما معطوف به صفحه ی رنگارنگ تلویزیون است، کاملا طبیعی به نظر می رسد. شاید بپرسید که راه رفتن روی روان شما برای آگهی دهنده چه سودی دارد؟ اگر در تایم های دیگری این آگهی پخش می شد، آیا همین اندازه برای شما جلب نظر می کرد؟ که سناریو آن را حفظ شوید؟ رپورتاژ آگهی پدیده ای است که از روشی کاملا مشابه استفاده می کند، در ادامه ی مطلب به توضیح آن خواهیم پرداخت.

ایران رپورتاژ

شباهت ها و تفاوت های رپورتاژ آگهی با تبلیغ تلویزیونی

مهمترین تفاوتی که تبلیغات تلویزیونی با رپورتاژ آگهی دارند در بستر پخش کننده ی آن است. از وقتی کسب و کارها به سوی آنلاین شدن رفتند، زمینه ی تبلیغات تغییر کرد و روی world wide web قرار گرفت. خب در این فضای لایتناهی چه جایی می تواند برای رپورتاژ آگهی مناسب باشد؟ رپورتاژ آگهی دقیقا چه نوع تبلیغی است؟

رپورتاژ آگهی یک محتوای متنی همراه با تصویر است که درون سایت های پر بازدید و پر مخاطب، به شکل غیر مستقیم تبلیغات برای شما انجام می دهد. متن رپورتاژ آگهی حدود 1000 کلمه است که برای سایت ها و مجله های مختلف ممکن است کمی از نظر تعداد کلمه بالا و پایین داشته باشد. این محتوا قرار است به طور غیر علنی شخص شما، محصول یا خدمات شما را معرفی کند. نوشتن چنین محتوای شاید به خودی خود سخت باشد ولی وقتی بدانید که قرار است اصول سئو سایت هم در آن رعایت شود، دست به قلم بردن برای رپورتاژ آگهی دشوارتر خواهد شد.

رابطه ی رپورتاژ آگهی با سئو سایت

قصد از انتشار رپورتاژ آگهی فقط جذب مخاطب نیست. هر چقدر هم که خوش قلم باشید و جذاب بنویسید، شاید نتوانید همه ی افراد را برای خواندن مطلبتان قانع کنید؛ برای این که بهترین استفاده از رپورتاژ آگهی داشته باشیم، پیشنهاد ایران رپورتاژ که یکی از قدیمی کارهای این رسته است، دادن کمترین تعداد یعنی چیزی بین 1 تا 3 پیوند درون متن است که به صفحات با اهمیت و هدف گذاری شده در سایت شما ختم می شوند. با این روش شما هم برای مشتریان آگهی پخش می کنید، هم از رپورتاژ آگهی و در واقع اعتبار سایت منتشر کننده رپورتاژ کمی اعتبار برای سایت خود قرض می کنید. 

رپورتاژ آگهی

چگونه یک رپورتاژ آگهی داشته باشم؟

ایران رپورتاژ با استفاده ی صحیح از ارتباطات خود و همچنین هنر نویسندگان خبره می تواند برای شما یک متن رپورتاژ آگهی با کلمات و موضوع مورد نظر شما آماده کند. در ادامه ی راه انتشار شما می توانید از سایت هایی که ایران رپورتاژ پیشنهاد می کند استفاده کنید یا اینکه خودتان با سلیقه ی شخصی سایتی را برای رپورتاژ خبری انتخاب کنید. اگر به دنبال قیمت و تعرفه رپورتاژ آگهی هستید می توانید به آدرس iranreportaj.com رجوع کنید.

  • سعید حسن آبادی
  • ۰
  • ۰

 

 

بعد از اینکه برای خرید قفل دیجیتال اقدام کردیم و برای حفظ امنیت منزل یا محیط کار استفاده کردیم، ممکن است در اثر استفاده و به مرور زمان، دچار مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری شود. در این زمان، ما به یک شرکت خدمات قفل دیجیتال نیازمندیم تا برای ما مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری ایجاد شده برای دستگاه را درست کنند. 

سپردن قفل هوشمند خود به هر شخص و شرکت خدمات قفل دیجیتالی کار نادرستی است. شما باید قفل هوشمند خود را به نمایندگی های معتبر این حوزه بسپارید. در صورت عدم وجود نمایندگی معتبر، شما باید با تحقیقات فراوان، شرکت خدمات قفل دیجیتالی پیدا کنید که سابقه درخشانی در این زمینه دارد. 

در این پست ما به شما در زمینه چگونگی پیدا کردن این شرکت کمک می کنیم و پارامترهایی که باید رعایت کنید را برای شما شرح می دهیم؛ پس با ما همراه باشید.

خدمات قفل دیجیتال

 

پارامتر اول سابقه شرکت یا شخص خدمات دهنده

برای سپردن تعمیر قفل دیجیتال خود به یک شرکت یا شخص خدمات دهنده، به سابقه کاری دقت کنید. شاید برای شما سوال باشد که چطور سابقه کاری یک شرکت را به دست بیاوریم؟ بسیار ساده است. اول به این موضوع فکر کنید که چطور با شرکت مورد نظر آشنا شده اید؟ معمولا در جهان امروزی و با پیشرفت روز به روز دیجیتال مارکتینگ، روش های سنتی کنار رفته و شما معمولا با شرکت یا شخص مورد نظر از طریق فضای مجازی و اینترنت آشنا می گردید. مطمئنا اشخاصی همانند شما وجود دارند که قفل های خود را به آن شرکت یا شخص سپرده باشند. فروم های تخصصی این موضوع را پیدا کنید و با ایجاد تاپیک از کاربران بخواهید که درباره تجربه خود، به شما نیز بگویند. حتی می توانید از دوستان و آشنایانی که تجربه این اتفاق را دارند، سوال پرسیده و آن ها را نیز در نظر بگیرید. این گونه شما می توانید سابقه کاری شرکت خدمات قفل دیجیتال را پیدا کنید.

 

پارامتر دوم قیمت 

همیشه گران ترین ها بهترین نیستند. این موضوعی است که همیشه و در هر زمانی صدق می کند. به شما پیشنهاد می کنیم که فریب تبلیغات فریبنده که قصد خالی کردن جیب شما را دارند، نخورید. تصمیم گیری خود را با این موضوع که من هر چه پول بیشتری بدهم، خدمات بهتری دریافت می کنم، انجام ندهید. چه بسا افراد و شرکت هایی که سابقه بسیار خوبی در زمینه خدمات قفل دیجیتال دارند؛ اما هزینه های دریافتی توسط آن ها بسیار معقول و متناسب با خدماتی است که ارائه می دهد.

 

پارامتر سوم مدت زمان تحویل

برای تعمیر مدت زمان خاصی مد نظر نیست. یک سری از افراد که سابقه بسیار خوبی دارند. ممکن است در لحظه مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری قفل را پیدا و آن را برطرف کنند. از طرف دیگر شرکت ها و افرادی  نیز هستند که  سابقه آن افراد را ندارند؛ اما می توانند که قفل شما را کاملا تعمیر و سالم تر از قبل به شما تحویل دهند. اگر جزو افرادی هستید که دوست دارید در سریع ترین زمان ممکن حل شود، خدمات قفل دیجیتال خود را به دسته اول بسپارید.

 

شرکت قفل دیجیتال آریا، ارائه دهنده خدمات قفل دیجیتال به صورت پشتیبانی شبانه روزی و 24 ساعت هفته است و در این زمینه سابقه بسیار طولانی دارد. پیشنهاد می کنیم که درباره حتی این شرکت نیز تحقیق کنید و با دید باز قفل دیجیتال خود را تعمیر کنید.

امیدوارم از مقاله راضی بوده باشید.





 

  • سعید حسن آبادی
  • ۰
  • ۰

عمل زیبایی بینی

در سالهای اخیر عمل های زیبایی بسیار رایج شده است. شاید بتوان گفت اولین عمل زیبایی که بیشترین طرفدار و داوطلب را نیز داشت، عمل زیبایی بینی بود. افراد به یکباره دیدند فرم نامتناسب و نازیبای بینی قابل تغییر است و این اتفاق برای آن ها تعجب آور بود. رفته رفته عمل زیبایی بینی خواهان زیادی پیدا کرد و به دنبال آن جراحانی که این مهارت را آموختند و مطب زیبایی تاسیس کردند افزایش یافت. عمل های زیبایی برای اصلاح عناصر چهره و نزدیک کردن آن ها به تناسب استاندارد زیبایی رواج یافت و انواع متنوعی از آن ها ابداع شد. مانند عمل زیبایی پلک یا عمل زیبایی گوش و... . اما با این حال همچنان عمل زیبایی بینی رایج ترین عمل زیبایی بین عموم مردم است و شاید با شنیدن کلمه عمل زیبایی، تنها نام عمل زیبایی بینی به ذهن شنوندگان خطور کند.

عمل زیبایی بینی

عمل زیبایی بینی چگونه انجام می شود؟

افرادی که تمایل به انجام جراحی روی بینی خود هستند، معمولا از مشکلاتی مانند بزرگ بودن بینی، قوز روی بینی و انحراف بینی ناراضی هستند یا از مشکلات تنفسی رنج می برند. به همین منظور در طی عمل زیبایی بینی، این مشکلات رفع می شود. با کارهایی مانند تراشیدن غضروف و استخوان، گره زدن بافت ها و لیفت بینی مشکل بزرگی و افتادگی بینی رفع می شود. برای برطرف کردن انحراف بینی نیز روی تیغه ی بینی اعمال اصلاحی انجام می شود. قوز روی بینی مشکل رایجی است که با تراشیدن استخوان اصلاح می شود.

همانطور که از نامش پیداست، در عمل زیبایی بینی، بینی فرد به منظور بهبود زیبایی و تناسب چهره جراحی می شود. اما با این حال مشکلات اساسی تنفسی نیز می تواند همزمان با این عمل رفع شود.

جراحی زیبایی بینی

عمل زیبایی بینی چه عوارضی دارد؟

مانند تمام عمل های جراحی، عمل زیبایی بینی نیز عوارض پس از عمل دارد. از آن جایی که حین عمل، برش و شکستگی روی بینی ایجاد می شود، بعد از عمل، بینی و اطراف آن دچار کبودی و تورم می شود. خونریزی حین و بعد از عمل نیز از عوارض عمل زیبایی بینی است. درد معمولا تا یک هفته همراه فرد است و گاهی تنفس به علت وجود لخته خون و مخاط با مشکل همراه است.

عوارضی که گفته شد جزو عوارض طبیعی عمل زیبایی بینی هستند. اما در صورتی که عمل به صورت اصولی انجام نشود یا اینکه مراقبت های بعد از عمل به درستی انجام نشود، ممکن است عوارض وخیم تری نیز بروز پیدا کنند. به عنوان مثال در صورتی که قبل یا بعد عمل داروهای مانع انعقاد خون یا دخانیات مصرف شود، احتمال خونریزی و شدت آن افزایش پیدا می کند و فرآیند بهبودی به شدت کند می شود. ایجاد مشکلات تنفسی و به وجود آمدن فرم نامتقارن نیز از مشکلاتی است که به علت بی تجربگی جراح به وجود می آید.

ضربه خوردگی یا دفرمه شدن به علت وجود هرگونه تماس غیر اصولی نیز می تواند از تبعات پس از عمل زیبایی بینی باشد. توجه داشته باشید پس از عمل بینی، بینی به شدت آسیب پذیر است و برای محافظت آن از آسیب دیدگی و برای تثبیت تغییرات ایجاد شده باید دستورات مراقبتی پزشک به طور تمام و کمال اجرا شود.

  • سعید حسن آبادی
  • ۰
  • ۰

عوامل بسیاری بر تصمیم گیری افراد برای عمل بینی تاثیرگذار هستند. یکی از مهمترین این عوامل هزینه عمل بینی است. شاید برای عمل‌های جراحی درمانی افراد چندان به هزینه عمل اهمیتی ندهند و با هر هزینه ای آن جراحی را انجام دهند اما در مورد عمل بینی این گونه نیست و هزینه عمل بینی می‌تواند باعث انصراف از انجام عمل شود. البته در صورتی که عمل بینی برای شخصی ضرورت داشته باشد آنگاه این عمل فارغ از هزینه‌ی آن بایستی انجام شود. در هنگام تحقیق برای تصمیم گیری برای جراحی بینی، لازم است تمام عوامل تاثیرگذار بررسی و سنجیده شوند. اینکه هدف از انجام این عمل چیست، چه تغییراتی لازم است روی بینی اعمال شود، برای عمل قرار است به چه کسی مراجعه شود و مقدار هزینه عمل بینی چقدر است. تنها با بررسی همه جانبه این موارد می‌توان تصمیمی درست درباره عمل بینی گرفت.

هزینه عمل بینی

 

عمل بینی جزو عمل‌های زیبایی به شمار می‌رود. در قانون بیمه‌ی کشور ما نیز برای عمل زیبایی جایی برای پرداخت کمک هزینه در نظر گرفته نشده است. یعنی باید تمام هزینه عمل بینی را خودتان پرداخت کنید. البته این مورد یک استثنا دارد و آن هم این است که جراحی بینی برای شخص ضرورت داشته باشد و این ضرورت توسط پزشک و کارشناس بیمه تایید شود. به عنوان مثال وقتی شخص به علت ضربه‌خوردگی بینی یا مشکلات مادرزادی دچار مشکلات تنفسی باشد، این امکان وجود دارد که هزینه عمل بینی یا بخشی از آن توسط بیمه پرداخت شود. بنابراین از آنجایی که در بیشتر موارد باید هزینه عمل بینی توسط خود شخص به شکل تمام و کمال پرداخت شود، لازم است که با دقت بیشتری در مورد انجام این عمل جراحی تصمیم گرفته شود.

 

مواردی که هزینه عمل بینی را افزایش خواهند داد

اگر شما نیز قصد انجام جراحی بینی دارید، حتما ایده آل شما این است که عمل بینی را به گونه‌ای انجام دهید که از پرداخت هزینه عمل بینی بیشترین رضایت را داشته باشید. رضایت شما نیز زمانی حاصل خواهد شد که انتظارتان از جراحی بینی برآورده شود. اما مواردی وجود دارد که در صورتی که هنگام تصمیم گیری برای انجام عمل بینی آن‌ها را رعایت نکنید، نه تنها انتظاری که از عمل بینی دارید برآورده نمی شود، بلکه هزینه‌های بیشتری نیز مضاف بر هزینه عمل بینی اصلی بر شما تحمیل خواهد شد.

هزینه عمل بینی

انتظار غیر معقول از جراح

هزینه عمل بینی به انتظار شما از عمل بینی نیز بستگی دارد. انتظار شما از نتیجه‌ی عمل بینی عامل مهمی است که چگونگی انجام جراحی بینی را تعیین می‌کند. جراح تا حد زیادی به توقع شما از عمل تکیه می‌کند و طبق آن عمل جراحی را برنامه ریزی می‌کند و پیش می‌برد. البته این نکته تا جایی صحیح است که انتظار شما معقول و قابل اجرا باشد. اما در صورتی که اصرار بیش از حد به ایجاد فرم‌های غیر منطقی مانند فرم‌های فانتزی با زاویه بیش از حد داشته باشید و در صورتی که جراح نیز زیر بار این اصرار‌ها برود، ممکن است نتیجه عمل فاجعه بار باشد به شکلی که نیاز به نه یک عمل بلکه چندین عمل ترمیمی در فواصل زمانی یک یا دوساله باشد. در صورت بروز چنین اتفاقی هزینه عمل بینی برای شما سرسام آور خواهد بود.

منبع: https://drtehranbeauty.com/%d9%87%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87-%d8%b9%d9%85%d9%84-%d8%a8%db%8c%d9%86%db%8c-%d9%88-%d9%85%d9%88%d8%a7%d8%b1%d8%af%db%8c-%da%a9%d9%87-%d8%a8%d8%a7%d8%b9%d8%ab-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d8%a2/

  • سعید حسن آبادی
  • ۰
  • ۰

 

از یک نرم افزار چه تقاضایی دارید؟ این تقاضاها عموما بر مبنای تجارب و معضلات زندگی روزمره هستند. پس نرم افزار دندانپزشکی برای حل مشکلات دندانپزشک ساخته شده است. در مبحث مهندسی نرم افزار این که بتوانید مشکلاتی که می خواهید رفع کنید را به لمس کرده و به وضوح  ببینید نقش تعیین کننده ای دارد. یک مهندس نرم افزار باید در مطب، کلینیک یا ساختمان دندانپزشکی برای مدتی حضور مستمر داشته باشد تا بتواند همه ی آنچه باید پیاده سازی کند را در ذهن خود مجسم کند. با وجود ضعف ایران در بیشتر مباحث علمی، مبحث نرم افزار در ده یا با ارفاق بیست سال اخیر پیشرفت های بزرگی داشته و شاید تنها شرکت هایی که هم چنان در این بازار سیاه روزی کار خود را به درستی و بر مبنای قواعد پیش می برند، همین شرکت های نرم افزاری باشند. اراده داریم تا چرایی تولید یک نرم افزار دندانپزشکی را از دیدگاه یک فرد حاضر در مطب درون این مطلب بررسی کنیم.

نرم افزار دندانپزشکی

نرم افزار دندانپزشکی به چه دلیل ساخته شده است؟

مشکلات را از دید مدیریت کلینیک ببینید. شما چند دندانپزشک دارید، هر کدام در روزهای خاصی در مطب حضور دارند. مثلا دو روز در هفته عدد مناسبی است. اگر یکی از این دو روز را دندانپزشک به دلیلی نتواند حاضر شود، چه مشکلی پیش می آید؟ نرم افزار دندانپزشکی باید بتواند با جدا سازی دندانپزشکان و بیماران آن ها فرآیند نوبت دهی را سازماندهی کند، در ادامه اگر قصد تغییر زمان ملاقات توسط پزشک مربوطه وجود داشت، نرم افزار به راحتی لیست بیماران آن نوبت را به شما نشان داده و امکان ارسال پیامک یا تماس برای اعلام لغو قرار ملاقات وجود داشته باشد. سپس بتوان زمان جدیدی را به عنوان تایم ویزیت جایگزین در نرم افزار دندانپزشکی وارد کرد. با این روش نرم افزار دندانپزشکی شلوغی بیش از حد و تغییرات پیش بینی نشده در برنامه را برای شما مدیریت می کند.

بهترین نرم افزار دندانپزشکی

نقش نرم افزار دندانپزشکی در مدیریت چیست؟

بالاتر گفتیم که نرم افزار دندانپزشکی در برقراری نظم در محیط است. برخی افراد عادت دارند که سر قرار ملاقات دیرتر حاضر شوند، حال چه این قرار شخصی باشد، چه کاری و چه حتی ملاقات دندانپزشک، نرم افزار دندانپزشکی می تواند فهرستی از این افراد به شما ارائه بدهد. هر وقت بیماری سر موقع حاضر نشد، تاریخچه ی او را بررسی کنید اگر در لیست تاخیری ها حضور دارد، شما می توانید به یکی از بیماران سرپایی و فوری رسیدگی کنید تا او در مطب حاضر شود. نرم افزار دندانپزشکی همچنین در امور حسابداری، پرداخت ها، انبار دندانپزشکی و لابراتوار دندانپزشکی کمک حال شما خواهد بود. نرم افزار دندانپزشکی لبخند به آدرس اینترنتی labkhandsoft.com می تواند تمام این نیازهای جامع را برطرف کند تا سرعت و کیفیت کار دندانپزشکی خود را با استفاده از نرم افزار مدیریت دندانپزشکی ارتقا دهید.

  • سعید حسن آبادی