tourinja

  • ۰
  • ۰

عوامل بسیاری بر تصمیم گیری افراد برای عمل بینی تاثیرگذار هستند. یکی از مهمترین این عوامل هزینه عمل بینی است. شاید برای عمل‌های جراحی درمانی افراد چندان به هزینه عمل اهمیتی ندهند و با هر هزینه ای آن جراحی را انجام دهند اما در مورد عمل بینی این گونه نیست و هزینه عمل بینی می‌تواند باعث انصراف از انجام عمل شود. البته در صورتی که عمل بینی برای شخصی ضرورت داشته باشد آنگاه این عمل فارغ از هزینه‌ی آن بایستی انجام شود. در هنگام تحقیق برای تصمیم گیری برای جراحی بینی، لازم است تمام عوامل تاثیرگذار بررسی و سنجیده شوند. اینکه هدف از انجام این عمل چیست، چه تغییراتی لازم است روی بینی اعمال شود، برای عمل قرار است به چه کسی مراجعه شود و مقدار هزینه عمل بینی چقدر است. تنها با بررسی همه جانبه این موارد می‌توان تصمیمی درست درباره عمل بینی گرفت.

هزینه عمل بینی

 

عمل بینی جزو عمل‌های زیبایی به شمار می‌رود. در قانون بیمه‌ی کشور ما نیز برای عمل زیبایی جایی برای پرداخت کمک هزینه در نظر گرفته نشده است. یعنی باید تمام هزینه عمل بینی را خودتان پرداخت کنید. البته این مورد یک استثنا دارد و آن هم این است که جراحی بینی برای شخص ضرورت داشته باشد و این ضرورت توسط پزشک و کارشناس بیمه تایید شود. به عنوان مثال وقتی شخص به علت ضربه‌خوردگی بینی یا مشکلات مادرزادی دچار مشکلات تنفسی باشد، این امکان وجود دارد که هزینه عمل بینی یا بخشی از آن توسط بیمه پرداخت شود. بنابراین از آنجایی که در بیشتر موارد باید هزینه عمل بینی توسط خود شخص به شکل تمام و کمال پرداخت شود، لازم است که با دقت بیشتری در مورد انجام این عمل جراحی تصمیم گرفته شود.

 

مواردی که هزینه عمل بینی را افزایش خواهند داد

اگر شما نیز قصد انجام جراحی بینی دارید، حتما ایده آل شما این است که عمل بینی را به گونه‌ای انجام دهید که از پرداخت هزینه عمل بینی بیشترین رضایت را داشته باشید. رضایت شما نیز زمانی حاصل خواهد شد که انتظارتان از جراحی بینی برآورده شود. اما مواردی وجود دارد که در صورتی که هنگام تصمیم گیری برای انجام عمل بینی آن‌ها را رعایت نکنید، نه تنها انتظاری که از عمل بینی دارید برآورده نمی شود، بلکه هزینه‌های بیشتری نیز مضاف بر هزینه عمل بینی اصلی بر شما تحمیل خواهد شد.

هزینه عمل بینی

انتظار غیر معقول از جراح

هزینه عمل بینی به انتظار شما از عمل بینی نیز بستگی دارد. انتظار شما از نتیجه‌ی عمل بینی عامل مهمی است که چگونگی انجام جراحی بینی را تعیین می‌کند. جراح تا حد زیادی به توقع شما از عمل تکیه می‌کند و طبق آن عمل جراحی را برنامه ریزی می‌کند و پیش می‌برد. البته این نکته تا جایی صحیح است که انتظار شما معقول و قابل اجرا باشد. اما در صورتی که اصرار بیش از حد به ایجاد فرم‌های غیر منطقی مانند فرم‌های فانتزی با زاویه بیش از حد داشته باشید و در صورتی که جراح نیز زیر بار این اصرار‌ها برود، ممکن است نتیجه عمل فاجعه بار باشد به شکلی که نیاز به نه یک عمل بلکه چندین عمل ترمیمی در فواصل زمانی یک یا دوساله باشد. در صورت بروز چنین اتفاقی هزینه عمل بینی برای شما سرسام آور خواهد بود.

منبع: https://drtehranbeauty.com/%d9%87%d8%b2%db%8c%d9%86%d9%87-%d8%b9%d9%85%d9%84-%d8%a8%db%8c%d9%86%db%8c-%d9%88-%d9%85%d9%88%d8%a7%d8%b1%d8%af%db%8c-%da%a9%d9%87-%d8%a8%d8%a7%d8%b9%d8%ab-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d8%a2/

  • ۹۹/۰۶/۱۱
  • سعید حسن آبادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی