tourinja

۱۰ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

سیمان یکی از مصالح اساسی ساختمان سازی است که کاربردها و انواع مختلفی دارد. امروز در این مقاله قصد داریم درباره سیمان سفید صحبت کنیم پس با ما همراه باشید.

 

سیمان سفید

 

مواد تشکیل دهنده سیمان سفید

یکی از مهم ترین انواع این متریال می باشد. در تولید آن باید عناصری مانند اکسیدهای آهن، کرم، مس، تیتان و منگنز استفاده شود. اکسید آهن مانند یک گداز آور است و درجه پخت را پایین می آورد. در سیمان سفید این نقش را یکی از مواد اکسید آلومینیوم، گچ، شیشه، کلرور منیزیم، فلدسپات و کریپولیت اجرا می کند.

سیمان پرتلند 

این متریال ارزشمند اما در مواد اولیه آن اکسید آهن وجود ندارد و به همین دلیل نباید از خاک رس استفاده کرد. بسیاری از کارخانه ها به دلیل هزینه بالا این کار را نمی کنند و از کلرور کالیم و کلرور کلسیم که در کوره سیمان پزی با اکسید آهن ترکیب شده و کلرور آهن پس می دهد استفاده می کنند. وقتی این مواد در کوره سیمان پزی پخته می شوند، این متریال به رنگ سفید در می آید. سیمان سفید نباید بیشتر از ۰۲/۰٪ اکسید آهن داشته باشد.

 

خرید سیمان

کاربرد سیمان سفید

کاربرد اصلی این متریال در نمای داخلی و خارجی ساختمان می باشد. بعضی از افراد به جای سیمان خاکستری از این نوع متریال استفاده می کنند که باید بگوییم این مسئله از نظر هزینه مقرون به صرفه نیست. همچنین کاربردهای دیگر این محصول عبارتند از:

  • طراحی فضای داخلی ساختمان

  • در نمای بیرونی ساختمان

  • بندکشی درزهای کاشی و سرامیک

 

میزان سفیدی این سیمان چقدر است؟

مهم ترین ویژگی این محصول، سفیدی آن است و درجه سفیدی آن با آزمایش های دقیق مشخص می شود. نام آزمایشی که برای تعیین سفیدی این متریال انجام می شود commission international de I'eclarge است.

 

خرید سیمان سفید

شما می توانید این محصول را از طریق سایت هایی که در این زمینه فعالیت میکنند تهیه کنید. یکی از راه های ساده و مطمئن برای خرید سیمان سفید، سایت پودرسازان است. خرید سیمان سفید به صورت کیسه ای در واحدهای کیلوگرم و تن معامله می شود. کیسه های خرید سیمان سفید معمولا ۲۵ و ۵۰ کیلویی هستند. اگر شما در سایت پودرسازان اقدام به خرید سیمان بکنید ما هر تعداد کیسه ای که مدنظر شما باشد با کامیون به شهر و محل اقامتتان فرستاده می شود.

 

فروش سیمان

 

فروش سیمان

مسلما هر چیزی که امکان خریدش وجود داشته باشد، امکان فروش آن نیز هست. در سایت پودرسازان می توانید هر تعداد که می خواهید از این متریال را بفروشید. پیشنهاد می کنیم برای خرید و فروش سیمان یا به سایت پودرسازان مراجعه کنید و یا اینکه با شماره 09128181845 تماس حاصل نمایید.

 

  • سعید حسن آبادی
  • ۰
  • ۰

رژ لب یک وسیله آرایشی  است که می توانید با کمک آن به لب های خود جذابیت و زیبایی بی نظیری ببخشید. رژ لب می تواند زیبایی شما را افزایش دهد یا کاهش دهد. 

در نتیجه اول به سلامت لب هایتان بیندیشید و سپس به دنبال زیبایی باشید. در هنگام خرید رژ لب شما نوع مایه را می پسندید یا جامد؟

آمار و تحقیقات نشان می دهد که رژ لب جامد محبوبیت بیشتری بین خانم ها دارد. با ما همراه باشید.

مواد اصلی که با آن رژ لب ایجاد می شود در همه انواع رژ لب یکی است اما مهم میزان ترکیب این مواد با یک دیگر است. مثلا اگر شما خرید رژ لب جامد مات مدنظرتان باشد باید بگوییم که میزان چربی و مرطوب کننده در این نوع محصول آرایشی بسیار کم است.

خرید رژ لب

یا در نوع مایع این محصول مواد نرم کننده و مرطوب کننده بیشتر است.

رژ لب جامد مدل های متفاوتی دارد. اگر می خواهید خرید رژ لب انجام دهید حتما یکی از مدل های زیر را انتخاب می کنید.

خرید رژ لب مدادی:

شما با خرید رژ لب با این ویژگی از خرید خط لب هم بی نیاز خواهید شد و آرایش همیشه تمیز و مرتبی خواهید داشت. سعی کنید این نوع رژ لب را همیشه نوک تیز نگه داری کنید. این نکته را لازم است بدانید که هنگام خرید رژ لب مدادی حتما یک تراش مخصوص هم خریداری نمایید.

خرید رژ لب پالتی

اکثرا گریمورها و میکاپ آرتیست ها خرید رژ لب پالتی انجام می دهند. این وسیله آرایشی در واقع یک پالت که در آن چند رنگ رژ لب دارد. شما می توانید با کمک یک قلمو کوچک مخصوص یا یک براش کوچک رژ لب را روی لب های خود بکشید. 

در خرید رژ لب و استفاده این نوع وسیله آرایشی عجله نکنید. اگر شما دوست دارید که این وسیله آرایشی را امتحان کنید بدانید که وارد یک چالش بزرگ هم خواهید شد. مهم ترین نکته براش این نوع رژ لب است. که باید کاملا تمیز نگه داری شود.

 

خرید رژ لب

خرید رژ لب ماتیکی: 

یک محفظه که با چرخاندن قسمت پایینی از آن رژ لب بیرون می آید و قابل استفاده خواهد شد. اگر تصمیم به خرید رژ لب استیکی یا ماتیکی دارید نوع چرب آن را بخرید تا  میزان زیادی روغن های طبیعی را در فرمولاسیون خود داشته باشد و موجب تقویت و رسیدگی به پوست لطیف لب شود.

نوع دیگری از رژ لب وجود دارد که چربی کمتری دارد و با عنوان مات می شناسیم. در خرید رژ لب با این خصوصیات کمی دقت نمایید. این محصول آرایش می تواند به پوست لب هایتان آسیب بزند و آن را خشک کند.

پیشنهاد می شود خرید رژ لب مات و  استفاده از این نوع وسیله آرایشی به مهمانی ها و مراسم محدود کنید و برای استفاده روزانه و آرایش معمولی خود از نوع چربی بالا استفاده کنید که علاوه بر زیبایی کمی به پوست لبتان هم رسیدگی و از آن مراقبت نمایید.

با اینکه رژ لب جامد مخملی و مات جدیدترین مدل رژ لب است اما هنگام خرید رژ لب باید به کیفیت مواد اولیه ای که رژ لب را تشکیل می دهند دقت ویزه ای کنید. پیشنهاد ما این است که نه تنها خرید رژ لب بلکه تمام مواد آرایشی را از فروشگاه های معتبر آرایشی انجام دهید تا خیالتان از بابت کیفیت محصول راحت باشد.

منبع : سایت فروشگاهی لوازم آرایشی ایتالیایی: روبی سان




 

  • سعید حسن آبادی
  • ۰
  • ۰

چک برگشتی یکی از معضلات امروز جامعه است و موضوع بسیاری از شکایت‌ها و دادگاه‌ها، برگشت خوردن چک است که دارنده آن دادخواست پرداخت آن را دارد. چک یکی از پرکاربردترین اسناد تجاری است که به دلیل کمبود نقدینگی، جایگزین اسکناس در معاملات شده است. یک برگه چک حاوی این پیام است که در تاریخ مشخصی، مبلغ مشخصی باید به دارنده پرداخت شود. هدف از چک صادر کردن این است که شما بتوانید معاملات خود را انجام دهید بدون اینکه مجبور به پرداخت آنی باشید. البته امکان صدور چک بدون نوشتن مبلغ مشخص یا تاریخ مشخص، وجود دارد. اما اگر چک به موقع پرداخت نشود، دارنده می‌تواند به عنوان چک برگشتی شکایت کند و آن را برگشت بزند. حتی تحت شرایطی می‌توان، چک را حقوقی کرد.

چک برگشتی

آگاهی نسبت به قوانین صدور چک به شما کمک می‌کند تمام معاملات خود را هوشمندانه پیش ببرید و اگر جایی به مشکل خوردید بدانید که چه کار باید بکنید در غیر این صورت ممکن است که دستتان به جایی نرسد و نتوانید حق خود را بگیرید.

قانون چه تعریفی از چک برگشتی دارد؟

در واقع چک برگشتی به چکی گفته می‌شود که بعد از تحویل آن به بانک، قابل وصول نباشد. در این صورت می‌توان چک را برگشت زد. البته به این نوع چک‌ها، چک بلامحل یا چک پرداخت نشدنی نیز گفته می‌شود.

برگشت خوردن چک دلایل مختلفی دارد که در ادامه با جزئیات بیشتر این موارد را بررسی می‌کنیم.

وصول چک برگشتی

دلایل برگشت خوردن چک برگشتی

ماده 3 و 10 قانون صدور چک، به طور کامل به مواردی که در ادامه اشاره می‌کنیم، پرداخته است:

نداشتن موجودی کافی در حساب:

باید در حساب پشتوانه چک، در تاریخ پرداخت آن، به اندازه مبلغ چک، پول وجود داشته باشد. در غیر این صورت می‌توان چک را برگشت زد.

صدور دستور عدم پرداخت چک توسط صادر کننده:

طبق ماده 14 قانون صدور چک، صادر کننده چک یا ذینفع، می‌توان به بانک دستور عدم پرداخت چک را بدهد. این حالت در شرایط امکان پذیر است که صادر کننده یا ذینفع ادعا کند که چک جعل شده یا به سرقت رفته یا به علت کلاهبرداری یا خیانت در امانت یا هر جرم دیگری، تحصیل شده است. دارنده چک می‌تواند چک را برگشت بزند.

صدور چک از حساب مسدود:

اگر صادر کننده با علم به اینکه حسابش مسدود است چک صادر کند یا اینکه چک را صادر کند و بعد از آن حسابش را مسدود کند. هر کدام از این حالات خلاف قانون بوده و دارنده چک می‌تواند چک را برگشت بزند. ضمن اینکه قانون برای این خلاف مجازات غیر تعلیق در نظر گرفته است.

پیگیری چک برگشتی

برداشت وجه از حسابی که پشتوانه و اعتبار چک محسوب می‌شود:

در این شرایط، هنگام صدور چک، موجودی حساب کافی بوده است اما صادر کننده بخشی از وجهی که چک به اعتبار آن صادر شده است، را خارج می‌نماید. این کار خلاف ماده 3 قانون صدور چک است و برداشتی که از این کار می‌شود این است که صادرکننده قصد دارد با وجه خارج شده، چک دیگری صادر کند یا با خارج نمودن موجودی، بستن حساب خود را عملی کرده است.

منبع: شهرداد

 

 

  • سعید حسن آبادی
  • ۰
  • ۰

در گذشته خانواده‌ها بسیار شلوغ بودند و مثلاً 7 خواهر، 5 برادر، پدر و مادر در کنار یکدیگر زندگی می‌کردند. اگر به همین ترتیب پیش می‌رفت، روال افزایش جمعیت به انفجار می‌رسید و برای موارد زیادی، کشور به مشکل برمی‌خورد. به همین دلیل دولت تصمیم گرفت که با شعار «فرزند کمتر زندگی بهتر»، مردم را به کم فرزندی تشویق کند. حتی شاید یادتان باشد که روی بیلبوردها خیابان‌ها این شعار دیده می‌شد.

اما امروزه سیاست‌های دولت تغییر کرده است و مردم را فرزندآوری تشویق می‌کند با این شعار که «فرزند بیشتر زندگی شادتر». در این راستا، دولت برای آسایش و رفاه خانواده‌ها، اقدامات خاصی را لحاظ کرده است. به عنوان مثال یکی از این اقدامات حمایت‌های تحت پوشش بیمه مانند مرخصی زایمان و کمک هزینه بارداری برای بانوان شاغل یا بیمه شده می‌باشد.

مرخصی زایمان

از سال 1392 «قانون اصلاح قوانین تنظیم جمعیت و خانواده» به تصویب رسید. طبق این قانون، بانوان بارداری که شاغل هستند می‌توانند مرخصی زایمان بگیرند و بر اساس تعداد روزهای مرخصی، کمک هزینه بارداری دریافت می‌کنند تا جبرانی برای غرامت دستمزدش باشد. ضمن اینکه دریافت کمک هزینه بارداری مشمول بانوان بارداری که شاغل نیستند می‌شود البته این مورد شرط خاص خودش را دارد.

منظور از کمک هزینه بارداری و مرخصی زایمان چیست؟

طبق اصل 92 قانون اساسی، ماده 1 قانون ساختار نظام جامع رفاه، قانون تأمین اجتماعی و مقاوله نامه شماره 102 سازمان بین المللی کار ( که بر عدالت اجتماعی نظارت دارند)؛ بیمه و کمک هزینه‌های درمانی، ایام بیکاری و زایمان و... مورد توجه قرار گرفته است.

طبق قوانین و منابع مذکور، خانم باردار و شاغلی که حق بیمه پرداخت کرده است می‌تواند از حمایت‌های تحت پوشش بیمه بهره مند گردد اعم از کمک هزینه بارداری  مرخصی زایمان. البته خانمی که شوهرش بیمه شده اصلی محسوب می‌شود، طبق قانون باید تا حدی کمک هزینه بارداری دریافت کند.

مرخصی زایمان

شرایط برخورداری از حمایت‌های کمک هزینه بارداری و مرخصی زایمان

برای دریافت حمایت‌های تحت پوشش بیمه، بانوان گرامی باید شرایط ذیل را شامل شوند:

بیمه شده اختیاری:

این اشخاصی خودشان را به اختیار خویش بیمه کرده‌اند و کارمند یا کارگر نیستند، در واقع برای نهاد خاصی کار نمی‌کنند. به عنوان مثال خانمی که در خانه خیاطی می‌کند و می‌فروشد، خویش فرما محسوب می‌شود و حق بیمه را خودشان پرداخت می‌کنند تا به عنوان اندوخته برای دوران بازنشستگی باشد مانند بیمه زنان سرپرست خانواده یا زنان خانه دار یا مشاغل آزاد.

طبق قانون این بانوان می‌توانند کمک هزینه بارداری دریافت کنند و مشخص است که مرخصی زایمان برای ایشان معنا ندارد و دست خودشان است.

بیمه شده اجباری:

افرادی که کارمند دولت هستند یا برای نهاد خاصی کار می‌کنند اگر به اجبار دولت یا کارفرما بیمه شده باشند، می‌توانند از حمایت‌های بیمه بهره مند شوند. این بانوان هم مشمول دریافت کمک هزینه بارداری و هم مرخصی زایمان هستند. مدت زمان مرخصی زایمان از 12 هفته قبل و تا 12 هفته بعد از زایمان ادامه دارد.

سابقه پرداخت بیمه:

طبق ماده 67 قانون تأمین اجتماعی، بانوان تحت پوشش بیمه، برای دریافت کمک هزینه باید سابقه پرداخت بیمه داشته باشند، از یک سال قبل زایمان به مدت 2 ماه.

عدم اشتغال د ردوران بارداری:

کمک هزینه بارداری در صورتی به بانوان شاغل پرداخت می‌شود که در دوران مرخصی باشند و در خانه نشسته باشند درواقع در این دوران اشتغالی نداشته باشند.

مرخصی زایمان

مشروعیت فرزند:

قابل توجه است که زمانی زن می‌تواند از حمایت‌های بیمه مرد بهرمند شود که همسر قانونی وی باشد یعنی فرزندشان حاصل رابطه نامشروع نباشد.

 

تمامی شرایط مذکور ربطی به زنده بودن یا نبودن فرزند ندارد، حتی اگر فرزند مرده متولد شود، باز هم حمایت‌های بیمه شامل حال مادر می‌شود.

 برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت شهرداد مراجعه کنید.

 

  • سعید حسن آبادی
  • ۰
  • ۰

این یک امر غیر قابل اجتناب است که در روزهای جوانی و نوجوانی صورت همه افراد دچار جوش و آکنه می شود. برخی از افراد با مراجعه به دکتر، چیزی که متوجه می شوند این است که این جوشها بالاخره خوب خواهند شد و تنها چیزی که باقی می ماند گودرفتگی های محل جوش است. البته اگر شما با جوش های روی صورتتان کاری نداشته باشید مطمئن باشید که زمانی که فرایند بهبود صورتتان کامل شد جای جوشی هم روی صورت باقی نخواهد ماند. 

اما حالا دیگر کار از کار گذشته و تنها راه حلی که داریم و این جای جوش ها را پر کنیم خرید پنکک آن هم متناسب با پوستمان است.

پنکک ماهیت پودری مانند دارد و میتواند به راحتی گودی ها را پر کند. برای این منظور بهتر است از یک براش برای پخش کردن پنکک روی صورت به جای پد مخصوص آرایشی استفاده کنید. اما برای پر کردن چاله های صورتتان کمی صبر کنید. براش را درون پالت پنکک فرو کنید. میزان زیادی پودر به آن می چسبد. قبل از اینکه براش را به صورتتان بزنید ابتدا آن را تکان دهید تا پودرهای اضافه خارج شود. قرار دادن پودر اضافه روی پوست زیبایی چندانی برایتان فراهم نمی کند.

خرید پنکک

 در خرید پنکک کمی دقت کنید تا محصولی که می خرید اصل و مرغوب باشد. اگر پنکک تان اصل باشد می تواند به چهره شما پوشش مخملی دهد. هنگام خرید پنکک اگر دیدید که پنکک سفت و سخت مانند سنگ باشد مطمئن باشید که پنککی که در دست دارید یک نمونه پنکک فیک و تقلبی است.

سعی کنید در خرید پنکک به پوستتان توجه کنید. اگر شما جای جوش دارید دلیل نمی شود که حتما خرید پنکک انجام دهید. در بسیاری از موارد خرید پنکک برای برخی از پوست ها قدغن خواهد شد.

پنکک ماهیت خشکی دارد و برای پوست های چرب گزینه خوبی است اما خانم هایی که پوست خشک دارند برای خرید پنکک کمی بیشتر دقت کنند. خانم هایی که پوست خشک دارند باید قبل از استفاده از پنکک از کرم مرطوب کننده استفاده کنند. با کمک کرم مرطوب کننده می توانید خشکی پوست را برطرف کنید و آن را آماده جذب پنکک می کند. در غیر این صورت پنکک استفاده نکنند.

خانم هایی که پوست چرب دارند می توانند حتی از کرم پودر هم استفاده نکنند و پنکک را روی صورتشان بزنند.این دسته از افراد هنگام خرید پنکک می توانند پنکک بر پایه آب را انتخاب و استفاده کنند و با کمک آن تمام چربی تولید شده توسط پوست را کنترل کنند.

خرید پنکک

پنکک؛ کرم پودر و کانسیلر جزء مواد آرایشی پوستی است که به دلیل تماس مستقیم با پوست باید کیفیت عالی و درجه یکی داشته باشد. استفاده از پنکک های غیر اصل و فیک می تواند به سلامتی پوستتان آسیب وارد کند و لکه های بیشتری را ایجاد نماید.

برای خرید پنکک اصل که پوشش مخملی هم می دهد می توانید به روبی سان مراجعه نمایید و رنگی را انتخاب کنید که متناسب با تناژ پوستتان باشد.

 

  • سعید حسن آبادی
  • ۰
  • ۰

عمل بینی یکی از پرتکرارترین عمل های جراحی بدن در جهان است. این حجم بالا از انجام جراحی بینی به این دلیل است که بینی مهمترین نقش را در زیبایی چهره دارد و از آنجایی که انسان ها به طور ذاتی به زیبایی علاقه دارند، دوست دارند با تغییر فرم بینی خود به زیبایی بیشتری برسند. جالب است بدانید که کشور ایران در صدر لیست آمار تعداد افراد متقاضی عمل بینی است. در این مقاله می خواهیم به بررسی مهم ترین نکات جراحی بینی بپردازیم؛ پس با ما همراه باشید.

چه کسانی جراحی بینی انجام می دهند؟

کسانی که تنفس خوب و با کیفیتی ندارند و دلیل آن بینی آن هاست از همان ابتدا به فکر جراحی بینی می افتند؛ اما جراحی بینی فقط به دلایل مشکلات تنفسی و عیب و نقص آن نیست بلکه بسیاری از افراد از فرم و شکل بینی خود ناراضی هستند و حتی در بعضی موارد اعتماد به نفس خود را از دست داده اند. این افراد برای زیباتر شدن سراغ جراحی بینی می روند.

جراحی بینی درمانی

بهترین سن برای جراحی بینی چه سنی است؟

بهترین سن برای جراحی بینی، سنی است که غضروف و استخوان بینی به حد کافی رشد کرده باشد، از این رو پزشکان می گویند برای دختران بهترین سن برای عمل بینی 16 و برای پسران 17 سالگی است.

دسته بندی های جراحی بینی

بینی با توجه به فرم، شکل و خصوصیت های آن به دو نوع گوشتی و استخوانی تقسیم می شود. طبیعی است که پزشک بینی های گوشتی و استخوانی با روش یکسانی عمل نمی کند. بینی های گوشتی دارای پوست ضخیم و چرب، غضروف بسیار نرم، پره های بزرگ و قوز زیادی هستند اما در بینی های استخوانی پوست روی بینی بسیار نازک است، غضروف بینی نسبتا محکم است و معمولا عمل بینی استخوانی ساده تر از جراحی بینی گوشتی است.

علاوه بر بینی گوشتی و استخوانی،عمل زیبایی بینی هم وجود دارد؛ همان طور که از نام آن مشخص است این عمل فقط برای برطرف کردن عیب و نقص های ظاهری بینی و جلوه بیشتر آن است.

عمل بینی ترمیمی زمانی انجام می شود که بیمار قبلا یک بار بینی اش را عمل کرده اما از نتیجه راضی نیست و دوباره تصمیم به جراحی بینی گرفته است. این نوع از عمل بینی پیچیده تر از عمل اولیه است و طبیعتا هزینه آن هم بیشتر است.

جراحی بینی ترمیمی

هزینه عمل بینی

یکی از مهم ترین مسائل برای بیماران در عمل بینی، هزینه آن است. بگذارید بگوییم که از همان لحظه ای که شما تصمیم به جراحی بینی گرفته اید هزینه آن شروع می شود و حتی تا مدت ها  بعد از جراحی ادامه پیدا می کند. هزینه های جراحی بینی عبارتند از:

 

هزینه قبل از عمل که شامل آزمایش خون، سی تی اسکن و عکس آتلیه می شود.

عکس آتلیه با عکس سی تی اسکن فرق میکند. در عکس آتلیه معمولا پزشک با دید بازتری مشکلات بینی را می بیند و عیب و نقص های آن را بیان میکند. هزینه آتلیه معمولا بین 100000 تومان تا 150000 تومان است.

دستمزد جراح

تجربه و تخصص جراح در این مورد تعیین کننده هزینه است. کاملا مشخص است هر چقدر سابقه پزشک بیشتر باشد هزینه ای که دریافت می کند نیز بالاتر است.

هزینه جراحی بینی

هزینه بیهوشی

پزشکان در اکثر مواقع، بیهوشی کامل را تجویز میکنند چون بیمار در بیهوشی موضعی، بعد از عمل، درد خیلی زیادی را باید تحمل کند. بنابراین در صورت تجویز بیهوشی کامل توسط پزشک، باید هزینه پزشک بیهوشی پرداخت شود.

اهمیت انتخاب پزشک در جراحی بینی

زمانی که تصمیم به انجام جراحی بینی می گیرید باید در انتخاب پزشک خود بیشترین دقت و وسواس را داشته باشید. یک اشتباه کوچک در زمان عمل یا مشاوره قبلا از عمل، می تواند نتیجه جراحی را کاملا تحت تاثیر قرار دهد و باعث شود شما زیبایی خود را از دست دهید. عقل حکم می کند که به پزشکی که تجربه کافی را دارد اعتماد کنیم. کلینیک دکتر تهران بیوتی از کادر پزشکان با تجربه و بامهارتی تشکیل شده که در زمینه جراحی بینی سوابق بسیار درخشانی دارند. برای دیدن نمونه کارها و مقالات ما می توانید به سایت دکتر بیوتی مراجعه کنید.

  • سعید حسن آبادی
  • ۰
  • ۰

 

ریمل یکی از محبوبترین و کارآمدترین لوازم آرایشی است که جایگاه مهمی بین خانم های جوان دارد. شما میتوانید با آرایش چشم هایتان به کمک ریمل زیبایی دوچندانی به صورت خود بدهید، جذابیت و تاثیرگذاری چشمهای خود را افزایش دهید. اما چه نکاتی را در خرید ریمل باید مدنظر داشت؟ ریمل همانطور که می تواند زیبایی ببخشد می تواند نه تنها زیبایی چشم هایتان بلکه سلامتی آن را بگیرد.

در این مقاله می خواهیم در مورد خرید ریملی که موجب زیبایی چشم هایتان می شود اطلاعاتی ارائه دهیم.

مایع ریمل درون یک محفظه استوانه ای شکلی قرار دارد که میتوانید با کمک برس این مایع را بیرون آورید و روی مژههای خود بکشید. این کار باعث میشود مژه های شما ظاهری حجیم و بلند داشته باشند.

 

خرید ریمل روبی سان

اگر شما دارای چشمان زیبا با مژه‌های بلند هستید اما دوست دارید که مژه هایتان حجیم تر باشد، پیشنهاد میکنیم در بین انواع مختلف ریمل، نوع حجم دهنده آن را انتخاب کنید. این نوع ریملها دارای براش مخصوص با موی چه های ریز و درشت زیادی است و مایع این نوع ریمل دارای مقدار زیادی خرده مژه است که میتواند به مژه های شما بچسبد و آنها را حجیم تر نشان دهد. مکانیزم این نوع ریمل با توجه به مایه و براش آن تعیین می شود.

اگر چشمهای شما جذاب اما با مژه های کوتاه است، حتما از ریملهای بلند کننده استفاده کنید تا جذابیت چشمهای شما را دیدنی شود. 

براش این نوع ریملها نازک و صاف میباشد موی چه ها دندانه ای مانند شانه دارد. این دندانه ها لابه لای تک تک مژه های شما قرار میگیرد و با ایجاد یک لایه ریمل روی مژه ها آنها را بلندتر نشان میدهد. اگر میخواهید نتیجه کار محسوستر باشد یک بار به کل مژه ها ریمل بزنید، اجازه دهید خشک شود. سپس این کار را یک بار دیگر تکرار کنید. تاثیر شگفت انگیز این نوع ریمل روی مژه هایتان را خواهید دید. 

اگر نزارید که ریمل دست اول خشک شود و از ریمل مجدد استفاده کنید مژه هایتان بهم می چسبد.

آیا شما هم همیشه به دنبال خرید لوازم آرایش از بهترین برندها و با کیفیت بالا هستید؟ حالا این وسواس در مورد خرید ریمل به دلیل اینکه در مجاورت مستقیم چشم قرار میگیرد بیشتر هم می شود

برای لوازم آرایشی برندهای زیادی در بازار موجود است که انتخاب کردن یک وسیله آرایشی خوب مخصوصا ریمل یک هنر محسوب میشود. گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد که این تنوع باعث سردرگمی در تصمیم گیری و سخت شدن  انتخاب میشود.

خرید ریمل روبی سان

اما نکته ای که قبل از خرید ریمل باید مشخص شود این است که:

دوست داریم چه نتیجهای را روی چشمهای ما بر جای گذارد؟ 

  • چه انتظاری از ریمل مورد نظر داریم؟ 
  •  حالت دهد؟ 
  • مژه های ما را بلند کند؟
  • یا حجیم کند و پرپشت نشان دهد؟

مژه های شما میتواند با مژه های هر فرد دیگری متفاوت باشد. به همین دلیل است که تاثیر یک نوع ریمل بر روی دو نوع مژه، کاملا متفاوت است. پس اگر ریملی که به چشم های شما می آید را برای شخص دیگری تجویز نکنید.

ریمل هایی که از برندهای شناخته شده خریداری میکنید با کیفیت و استاندارد هستند و ویژگی های یک ریمل خوب را دارند پس خیالتان راحت باشد که این نوع ابزارهای آرایشی سالم هستند.

اما اگر ریمل را بر اساس مژههای خود خریداری کنید تمام آنچه که از یک ریمل خوب انتظار دارید را برایتان فراهم می کند.

یک نکته دیگر: ریمل نباید موجب ایجاد آلرژی و حساسیت های چشمی شود.

  • سعید حسن آبادی
  • ۰
  • ۰

 

 

در دورانی زندگی می کنیم که کرونا و مسائل دیگر باعث شده است که دیگر نتوانیم که به صورت حضوری برای خرید و مسائل دیگر اقدام کنیم. احراز هویت از این دسته مسئله ها است. 

امروزه با توجه به میل شدید مردم به بازار بورس و مسائل دیگر بحث احراز هویت آنلاین کاملا ترند جامعه گردیده است. 

یکی از قسمت های احراز هویت آنلاین مرتبط به سامانه احراز هویت امتا می باشد. 

در این مقاله ما به بررسی مقاله احراز هویت آنلاین در وب سایت رند می پردازیم. 

غیر فعالسازی مصرف اینترنت آزاد

 

برای خرید مسکن، طلا و ماشین نیاز به احراز هویت در سامانه امتا دارید.

خبری که در چند روز گذشته درباره سامانه احراز هویت امتا منتشر شد، مبنی بر این بود که شما برای خرید خودرو، مسکن و طلا نیاز دارید که احراز هویت خود را در سامانه امتا انجام دهید. در صورتی که احراز هویت خود را در سامانه احراز هویت امتا انجام ندهید، هیچ شخص حقیقی و حقوقی اجازه ندارد که به شما در این زمینه خدماتی ارائه دهد.

پیشنهاد می کنیم که اگر هنوز برای احراز هویت خود اقدام نکرده اید، پیشنهاد می کنم که ادامه مقاله زیر را مطالعه کنید

 

احراز هویت آنلاین در سامانه امتا چگونه است؟

برای احراز هویت آنلاین در سامانه امتا شما نیاز دارید که وارد وب سایت سامانه امتا به آدرس ecsw.ir شوید.

پس از آنکه وارد سامانه امتا برای احراز هویت آنلاین  شدید، حال نیازمند است که بر روی کادر سبز رنگ ثبت نام کلیک کنید.

پس از آنکه بر روی کادر سبز رنگ کلیک کردید، حالا شما نیاز دارید که شماره تلفن همراه خود را وارد کنید.

حتما حواستان باشد که شماره تلفن همراه خود را به صورت +98 و بدون صفر وارد کنید. علاوه بر این موضوع هنگامی که  وارد سایت برای احراز هویت دیجیتال می شوید، حتما فیلترشکن و vpn خود را خاموش کنید. 

پس از آنکه شماره تلفن همراه خود را وارد کردید، حال وقت این است که اطلاعاتی از قبیل کد ملی، نام، نام خانوادگی و مسائل دیگر را وارد کنید. پس از آنکه احراز هویت خود را به درستی انجام دادید، حال وقت این است که اطلاعات کارتی و بانکی خود را وارد کنید تا احراز هویت دیجیتال شما به صورت کامل انجام گیرد.

 

غیر فعالسازی مصرف اینترنت آزاد در اپراتورها

در مورد غیر فعالسازی مصرف اینترنت آزاد چه می دانید؟ آیا می دانستید که با غیر فعالسازی مصرف اینترنت آزاد می توانید از هزینه های خود در این دوران گرانی بکاهید. حتما مقاله زیر را مطالعه کنید.

 

غیر فعالسازی مصرف  اینترنت آزاد در اپراتور همراه اول

غیر فعالسازی مصرف اینترنت آزاد

برای غیر فعالسازی مصرف اینترنت آزاد در همراه اول نیاز است که کد دستوری #113*100* را وارد کنید. بعد از این که این کد را وارد  کنید، پیامی با محتوای زیر برایتان ارسال می گردد:

مشترک گرامی، تعرفه اینترنت آزاد شما، از تاریخ **/**/****، زمان **:** به درخواست شما غیر فعال شده است.

 

غیر فعالسازی مصرف اینترنت آزاد در اپراتور ایرانسل

 

برای غیر فعالسازی مصرف اینترنت آزاد ایرانسل باید کد دستوری #۳*۲*۳*۵۵۵* را در اسمارت فون خود وارد کنید. بعد از وارد کردن کد زیر بلافاصله مصرف اینترنت آزاد شما قطع می شود و در صورتی که بسته شما تمام شود، دیگر به شبکه جهانی اینترنت متصل نمی شوید.

منبع=https://www.rond.ir/News/2552/%D8%A7%D9%85%DA%A9%D8%A7%D9%86-%D8%BA%DB%8C%D8%B1-%D9%81%D8%B9%D8%A7%D9%84-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%AA-%D8%A8%D8%A7-%D8%AA%D8%B9%D8%B1%D9%81%D9%87-%D8%A7%D9%93%D8%B2%D8%A7%D8%AF

 

  • سعید حسن آبادی
  • ۰
  • ۰

چک یک سند تجاری است که کاربرد زیادی در زندگی روزمره افراد دارد. چک این امکان را فراهم کرده است که افراد بتوانند بدون پرداخت آنی نیازهای خود را تأمین کنند. منتها شرایطی پیش می‌آید که چک برگشت می‌خورد و در این حالت قانون وارد کار شده و فرد دارنده چک باید اقدامات لازم را برای چک برگشتی به عمل آورد تا بتواند آن را وصول کند.. اما اینکه در چه شرایطی می‌توان چک برگشتی را وصول کرد به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه بررسی می‌کنیم.

چک برگشتی

چک برگشتی چیست؟

چک برگشتی به چکی گفته می‌شود که وجه آن پس از ارائه به بانک قابل وصول نیست. وصول نشدن می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد اعم از اینکه در حساب موجودی نباشد یا صادرکننده چک دستور عدم پرداخت آن را به بانک داده باشد و... . در هر حالت می‌توانید برای پرداخت چک اقدام و شکایت کنید. ماده 3 و 10 قانون صدور چک، به طور کامل به مواردی که در ادامه اشاره می‌کنیم، پرداخته است:

 

عدم موجودی حساب در تاریخ درج در چک

یکی از شایع‌ترین دلایل برگشت خوردن چک در کشور ما، نداشتن موجودی یا عدم کفایت آن است که در این صورت بانک برای بخشی از یا تمام وجه چک، گواهی عدم پرداخت صادر می‌کند.

طبق ماده 5 قانون صدور چک، در صورت تقاضای دارنده چک، بانک باید هر چقدر موجودی در حساب وجود دارد را به دارنده پرداخت کند و مبلغ پرداختی را پشت چک بنویسد تا در کسری مبلغ چک در سامانه یکپارچه بانک مرکزی ثبت شود و کد رهیگیری داده شود. پس از آن به دارنده یک گواهی حاوی کد رهگیری داده می‌شود، از این پس دیگر چک برگشت خورده محسوب می‌گردد و گواهی دریافتی جانشین آن می‌شود که با استفاده از آن می‌تواند به مراجع قضایی یا ثبتی مراجعه نمود. 

وصول چک برگشتی

دستور عدم پرداخت وجه چک:

طبق ماده 14 قانون صدور چک، صادر کننده چک یا ذینفع، می‌توان به بانک دستور عدم پرداخت چک را بدهد. این حالت در شرایط امکان پذیر است که صادر کننده یا ذینفع ادعا کند که چک جعل شده یا به سرقت رفته یا به علت کلاهبرداری یا خیانت در امانت یا هر جرم دیگری، تحثیل شده است. 

دارنده چک برگشتی می‌تواند شکایت کند و صادرکننده نیز باید ادعای خود را ثابت کند.

صدور چک از حساب مسدود:

طبق ماده 10، اگر کسی با آگاهی از بسته بودن حسابش، اقدام به صدور چک نماید، چک صادر شده بی‌محل به حساب می‌آید و مجازات غیر تعلیق برای این کار در نظر گرفته شده است. پس از آن دارنده چک برگشتی با همراه داشتن گواهی عدم پرداختی، می‌تواند قدام به مطالبه نماید.

 

تنظیم چک به شکل نادرست:

این نکات را در زمان تنظیم چک در نظر داشته باشید: 

خط خوردگی در چک وجود نداشته باشد، رقم عددی با رقم حروفی مطابقت داشته باشد، امضای مندرج در چک باید با امضای موجود در بانک یکسان باشد و هیچگونه در بی‌نظمی در چک دیده نشود. در غیر این صورت بانک از پرداخت آن خودداری می‌کند.

مجازات چک برگشتی

سخن آخر

در مبادلات تجاری خود و استفاده از چک بسیار دقت کنید تا با این مسائل مواجه نشوید. اما در صورت عدم وصول چک دریافتی راه‌حل‌های قانونی وجود دارد که جلوی ضرر را بگیرد. در این راه، وکلا و مشاوران شهرداد می‌توانند راهنمای خوبی برای شما باشند.

 

  • سعید حسن آبادی
  • ۰
  • ۰

گاهی اوقات، صاحبان مشاغل مختلف نمی دانند که برای SEO سایت خود از کجا شروع کنند؟ چه کاری باید انجام دهند؟ بعضی اوقات حتی صاحبین کسب و کارها با معنی دقیق سئو آشنا نیستند. برای این منظور ، متخصص سئو به آنها مشاوره سئو می دهد و اطلاعات لازم را در اختیار آنها قرار می دهد. کارشناس سئو برای صاحب سایت توضیح می دهد که از کجا شروع کند و چه هدفی را در نظر بگیرد تا زحمات و هزینه‌هایی که برای راه اندازی سایت و سئو سایت صرف می‌کنند، هدر نرود.

مشاور سئو کیست؟

مشاور سئو شخصی است که بر سئو مسلط است در واقع متخصص سئو می‌باشد و به مشاغل مختلف کمک می کند تا سایت خود را در صدر لیست نتایج قرار دهند و درآمد بیشتری کسب کنند.

مشاوره سئو

چه زمانی به مشاوره سئو نیاز داریم؟

شما همیشه به مشاوره SEO احتیاج دارید. اما بسته به شرایط وب سایت شما ، نقش مشاور در هر زمان متفاوت خواهد بود. تجارت شما ممکن است در یکی از این شرایط باشد: وب سایت ندارد ، وب سایت دارد. در هر حالت ، مشاور SEO پیشنهادهای مختلفی خواهد داشت.

سوالات زیر را در جلسه مشاوره SEO بپرسید:

آیا می توانید نمونه کارهای قبلی خود را به من نشان دهید؟

آیا می توانید افرادی که قبلاً از شما مشاوره گرفته‌اند را به من معرفی کنید؟

چه کلمات کلیدی را برای تجارت من پیشنهاد می کنید؟

چقدر با شهر یا کشور من آشنایی دارید؟

چه مدت طول می کشد تا رتبه خوبی کسب کنم؟

چقدر از حرفه من می‌دانید؟

قصد دارید برای سئو سایت من چه کاری انجام دهید؟

مشاوره سئو

مهمترین مواردی که باید در مشاوره سئو شناسایی شوند

پس از پرسیدن سؤالات بالا ، خواهید فهمید که آیا مشاور سئو مناسب را انتخاب کرده اید یا خیر. سپس مشاور سئو باید یک استراتژی به شما ارائه دهد. البته من به شما پیشنهاد می کنم دانش خود را در زمینه سئو افزایش دهید تا بتوانید بهتر به سئو سایت خود کمک کرده و او را در جریان کسب و کار خود قرار دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت www.seoinja.com مراجعه کنید.

  • سعید حسن آبادی