tourinja

  • ۰
  • ۰

این یک امر غیر قابل اجتناب است که در روزهای جوانی و نوجوانی صورت همه افراد دچار جوش و آکنه می شود. برخی از افراد با مراجعه به دکتر، چیزی که متوجه می شوند این است که این جوشها بالاخره خوب خواهند شد و تنها چیزی که باقی می ماند گودرفتگی های محل جوش است. البته اگر شما با جوش های روی صورتتان کاری نداشته باشید مطمئن باشید که زمانی که فرایند بهبود صورتتان کامل شد جای جوشی هم روی صورت باقی نخواهد ماند. 

اما حالا دیگر کار از کار گذشته و تنها راه حلی که داریم و این جای جوش ها را پر کنیم خرید پنکک آن هم متناسب با پوستمان است.

پنکک ماهیت پودری مانند دارد و میتواند به راحتی گودی ها را پر کند. برای این منظور بهتر است از یک براش برای پخش کردن پنکک روی صورت به جای پد مخصوص آرایشی استفاده کنید. اما برای پر کردن چاله های صورتتان کمی صبر کنید. براش را درون پالت پنکک فرو کنید. میزان زیادی پودر به آن می چسبد. قبل از اینکه براش را به صورتتان بزنید ابتدا آن را تکان دهید تا پودرهای اضافه خارج شود. قرار دادن پودر اضافه روی پوست زیبایی چندانی برایتان فراهم نمی کند.

خرید پنکک

 در خرید پنکک کمی دقت کنید تا محصولی که می خرید اصل و مرغوب باشد. اگر پنکک تان اصل باشد می تواند به چهره شما پوشش مخملی دهد. هنگام خرید پنکک اگر دیدید که پنکک سفت و سخت مانند سنگ باشد مطمئن باشید که پنککی که در دست دارید یک نمونه پنکک فیک و تقلبی است.

سعی کنید در خرید پنکک به پوستتان توجه کنید. اگر شما جای جوش دارید دلیل نمی شود که حتما خرید پنکک انجام دهید. در بسیاری از موارد خرید پنکک برای برخی از پوست ها قدغن خواهد شد.

پنکک ماهیت خشکی دارد و برای پوست های چرب گزینه خوبی است اما خانم هایی که پوست خشک دارند برای خرید پنکک کمی بیشتر دقت کنند. خانم هایی که پوست خشک دارند باید قبل از استفاده از پنکک از کرم مرطوب کننده استفاده کنند. با کمک کرم مرطوب کننده می توانید خشکی پوست را برطرف کنید و آن را آماده جذب پنکک می کند. در غیر این صورت پنکک استفاده نکنند.

خانم هایی که پوست چرب دارند می توانند حتی از کرم پودر هم استفاده نکنند و پنکک را روی صورتشان بزنند.این دسته از افراد هنگام خرید پنکک می توانند پنکک بر پایه آب را انتخاب و استفاده کنند و با کمک آن تمام چربی تولید شده توسط پوست را کنترل کنند.

خرید پنکک

پنکک؛ کرم پودر و کانسیلر جزء مواد آرایشی پوستی است که به دلیل تماس مستقیم با پوست باید کیفیت عالی و درجه یکی داشته باشد. استفاده از پنکک های غیر اصل و فیک می تواند به سلامتی پوستتان آسیب وارد کند و لکه های بیشتری را ایجاد نماید.

برای خرید پنکک اصل که پوشش مخملی هم می دهد می توانید به روبی سان مراجعه نمایید و رنگی را انتخاب کنید که متناسب با تناژ پوستتان باشد.

 

  • ۹۹/۰۸/۱۸
  • سعید حسن آبادی

خرید پنکک

پنکک

پنکک روبی سان

نظرات (۱)

خیلی عالی بود. برای پوست های خشک خرید کانسیلر با چه مشخصاتی پیشنهاد می کنید؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی