tourinja

  • ۰
  • ۰

اگر بخواهید یک فیلم ساده را در یکی از شبکه های تلویزیونی مشاهده کنید، آگهی ها به سرعت روی اعصاب شما خواهند رفت. این مسئله در حالتی که شما برای دانستن ادامه ی داستان جاری در فیلم بی صبرانه منتظر هستید و هنوز تمام توجه شما معطوف به صفحه ی رنگارنگ تلویزیون است، کاملا طبیعی به نظر می رسد. شاید بپرسید که راه رفتن روی روان شما برای آگهی دهنده چه سودی دارد؟ اگر در تایم های دیگری این آگهی پخش می شد، آیا همین اندازه برای شما جلب نظر می کرد؟ که سناریو آن را حفظ شوید؟ رپورتاژ آگهی پدیده ای است که از روشی کاملا مشابه استفاده می کند، در ادامه ی مطلب به توضیح آن خواهیم پرداخت.

ایران رپورتاژ

شباهت ها و تفاوت های رپورتاژ آگهی با تبلیغ تلویزیونی

مهمترین تفاوتی که تبلیغات تلویزیونی با رپورتاژ آگهی دارند در بستر پخش کننده ی آن است. از وقتی کسب و کارها به سوی آنلاین شدن رفتند، زمینه ی تبلیغات تغییر کرد و روی world wide web قرار گرفت. خب در این فضای لایتناهی چه جایی می تواند برای رپورتاژ آگهی مناسب باشد؟ رپورتاژ آگهی دقیقا چه نوع تبلیغی است؟

رپورتاژ آگهی یک محتوای متنی همراه با تصویر است که درون سایت های پر بازدید و پر مخاطب، به شکل غیر مستقیم تبلیغات برای شما انجام می دهد. متن رپورتاژ آگهی حدود 1000 کلمه است که برای سایت ها و مجله های مختلف ممکن است کمی از نظر تعداد کلمه بالا و پایین داشته باشد. این محتوا قرار است به طور غیر علنی شخص شما، محصول یا خدمات شما را معرفی کند. نوشتن چنین محتوای شاید به خودی خود سخت باشد ولی وقتی بدانید که قرار است اصول سئو سایت هم در آن رعایت شود، دست به قلم بردن برای رپورتاژ آگهی دشوارتر خواهد شد.

رابطه ی رپورتاژ آگهی با سئو سایت

قصد از انتشار رپورتاژ آگهی فقط جذب مخاطب نیست. هر چقدر هم که خوش قلم باشید و جذاب بنویسید، شاید نتوانید همه ی افراد را برای خواندن مطلبتان قانع کنید؛ برای این که بهترین استفاده از رپورتاژ آگهی داشته باشیم، پیشنهاد ایران رپورتاژ که یکی از قدیمی کارهای این رسته است، دادن کمترین تعداد یعنی چیزی بین 1 تا 3 پیوند درون متن است که به صفحات با اهمیت و هدف گذاری شده در سایت شما ختم می شوند. با این روش شما هم برای مشتریان آگهی پخش می کنید، هم از رپورتاژ آگهی و در واقع اعتبار سایت منتشر کننده رپورتاژ کمی اعتبار برای سایت خود قرض می کنید. 

رپورتاژ آگهی

چگونه یک رپورتاژ آگهی داشته باشم؟

ایران رپورتاژ با استفاده ی صحیح از ارتباطات خود و همچنین هنر نویسندگان خبره می تواند برای شما یک متن رپورتاژ آگهی با کلمات و موضوع مورد نظر شما آماده کند. در ادامه ی راه انتشار شما می توانید از سایت هایی که ایران رپورتاژ پیشنهاد می کند استفاده کنید یا اینکه خودتان با سلیقه ی شخصی سایتی را برای رپورتاژ خبری انتخاب کنید. اگر به دنبال قیمت و تعرفه رپورتاژ آگهی هستید می توانید به آدرس iranreportaj.com رجوع کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی