tourinja

  • ۰
  • ۰

تجربه کاشت مو

یکی از موثر‌ترین موارد در زیبایی هر فرد داشتن مو‌های پر‌پشت است. ریزش مو عواملی متعددی مانند ژنتیک، استرس، تغذیه و ..... دارد که ممکن است اعتماد به نفس فرد را پایین بیاورد. همین باعث شده هر شخص به دنبال روشی مطمئن و تضمینی برای کاشت مو و یا رویش مجدد مو‌های کم پشت شده است. ما در مقاله درباره کاشت مو و تجربه کاشت مو شما را راهنمایی می‌کنیم.

تجربه کاشت مو

کاشت مو

کاشت مو عملی است که در آن فولیکول های مو را از نواحی پرپشت تر بدن به نواحی کم پشت تر یا کم مو و یا فاقد مو انتقال می‌دهند. کاشت مو باعث شده تا فولیکول های آسیب دیده و یا از بین رفته سر شما را تقویت و ترمیم شود و دوباره رشد کنند. این فرایند سه مرحله دارد:

  • فولیکولار (برداشت گرافت مو)

  • برداشت گرافت های آماده شده

  • کاشت گرافت ها

مناسب ترین زمان برای کاشت مو

کاشت مو در افرادی قابل انجام است که در کنار یا پشت سر خود دارای موهایی با تراکم مناسب و با کیفیت هستند. از طرفی طاسی فرد باید به صورتی باشد که به عمل پیوند مو پاسخ خوبی بدهد. درکل زمان مناسب برای انجام این کار زمانی است که فرد نسبتا جوان باشد و در در حدود سن 25 تا 55 باشد.

روش های کاشت مو

کاشت مو روش های متنوعی دارد که با توجه به شرایط و نیاز فرد و نظر پزشک می‌تواند یکی از این روش ها را انتخاب کند. در ادامه به چند روش رایج برای کاشت مو اشاره خواهیم داشت.

کاشت مو به روش FUE

متد Follicular Unit Extraction روشی است که در آن فولیکول های مو بوسیله پنس از محل کم پشت و با کیفیت برداشته شده و روی سر کاشته می‌شود. در این روش از اثر زخم خبری نیست و بدون جراحی بوده است تا تجربه کاشت مو جذابی برای مراجعین باشد.

پیوند مو به روش FIT

روش Follicular Isolation Technique پیشرفته شده روش FUE  است. که در آن با کمک دستگاه میکرو پانچ مخصوص، گرافت های مو را به صورت تک به تک دور تا دور سر اهدا می‌شود و به محل پیوند داده می‌شود.جراح سوراخ هایی با قطر کوچک در سر ایجاد می‌کند و واحد فولیکول مو را یکی یکی از سر برداشته و به محل مورد نظر منتقل می‌کند.

کاشت مو به روش SUT

این روش بیشتر در ایران انجام شده و در دنیا روشی ناشناخته است. روش غیر علمی‌ای که از روش FIT برگرفته شده و با دستگاهی که به صورت خودکار فولیکول مو را جدا می‌کند کار می‌کند.

تجربه کاشت مو

تجربه کاشت مو

برای اینکه از عمل کاشت مو رضایت داشته باشید؛ ابتدا باید یک پزشک با تجربه و متخصص را پیدا کنید تا تجربه کاشت مو لذت بخشی داشته باشید. پس از عمل باید به نکاتی توجه کنید که به شرح زیر است:

  • یک ماه از سیگار و مشروبات الکلی دوری کنید
  • مصرف قرص های تقویتی با صلاحدید پزشک
  • اسپری کردن سر به مدت 10 روز
  • مزوتراپی به مدت 5 ماه 
  • مراقبت ویژه در 3 روز اول

نتیجه گیری

در پایان توجه داشته باشید؛ در انتخاب یک مرکز درمانی معتبر و با تجربه دقت کنید تا با توجه به شرایط و نیاز شما از مناسب ترین روش برای کاشت مو استفاده کنند تا تجربه کاشت مو لذت بخشی با رویش مجدد موهای خود داشته باشید.

  • ۰۰/۰۵/۱۹
  • سعید حسن آبادی

تجربه کاشت مو

کاشت مو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی