tourinja

  • ۰
  • ۰

قیمت سئو

سئو مجموعه اقداماتی است که رتبه‌ی سایت شما را در موتورهای جست‌وجو بالا آورده؛ و بازدید از سایت شما را زیاد می‌کند. سئو سایت یک کار تیمی است؛ که معمولاً توسط شرکت‌های به خصوصی انجام می‌گیرد. این شرکت‌ها نیز بسته به سطح دشواری کلمات، وضعیت سایت‌های رقیب و وضعیت کنونی سایت، مبالغی را از صاحبان سایت دریافت می‌کنند. به این هزینه که به‌منظور بهبود و بالا آوردن کسب‌وکار اینترنتی انجام می‌شود. تعرفه یا قیمت سئو می‌گویند.

امروز قصد داریم، در سایت سئواینجا شما را با مواردی بر قیمت سئو تأثیرگذار هستند و هم‌چنین نحوه‌ی محاسبه‌ی آن، آشنا نماییم. 

عوامل موثر در قیمت سئو

قیمت سئو چگونه محاسبه می‌شود؟

یکی از سؤالاتی که ذهن صاحبان سایت‌ها را به خود درگیر می‌کند نحوه‌ی محاسبه‌ی قیمت سئو می‌باشد. در این راستا باید گفت که فرمول دقیقی برای برآورد قیمت سئو وجود ندارد. در این مورد باید در نظر داشته باشید؛ که موتورهای جست‌وجو و به‌ویژه گوگل، قصد دارند که محتوای بهتری را در اختیار کاربران قرار دهند. و به‌خوبی تفاوت یک محتوا که برای رتبه بالا و محتوایی که برای اطلاع‌رسانی به مخاطب نوشته شده است را تشخیص می‌دهند. ازاین‌رو باید محتوا و خدمات سئو به‌درستی و با دقت زیاد انجام شوند.

قیمت سئو به مسائل مختلفی مربوط می‌باشد. که از آن بین می‌توان به هدف نهایی شما از پروژه، تعداد کلمات کلیدی مدنظر، دشواری کلمات، جایگاه فعلی سایت شما و وضعیت سایت‌های رقیب اشاره نمود. هم‌چنین باید در نظر داشته باشید که مدت‌زمانی که شما برای رسیدن به هدفتان نیز در نظر دارید؛ در تعیین قیمت سئو سایت شما بسیار تأثیر دارد.

در نظر داشته باشید؛ اگر شما قصد دارید؛ در کمترین زمان به هدفتان برسید. لازم است مبلغی بیشتری را بابت قیمت سئو پرداخت نمایید. چراکه در این مورد لازم است شرکتی که خدمات سئو را به شما ارائه می‌دهد، نیرو و تمرکز بیشتری را به کار شما اختصاص دهد. و این امر متقبل هزینه‌ی بیشتری است.

هزینه و قیمت سئو

تعرفه و قیمت سئو بابت چه مواردی پرداخته می‌شود؟

سئو سایت در دو بخش سئو داخلی و سئو خارجی انجام می‌گیرد. سئو داخلی شامل تمام اقدامات و مواردی است که از داخل سایت شما باعث بهبود رتبه‌ی آن می‌شود. مهم‌ترین مسئله در این زمینه تولید محتوای مناسب می‌باشد که موجب جذب مخاطب بیشتر می‌شود. هم‌چنین محتوای سایت باید به‌گونه‌ای باشد که باعث شود مخاطب از دیگر بخش‌های سایت نیز دیدن کرده و بیشتر در سایت بماند.

اما سئو خارجی باعث مجموعه اقداماتی است که در سایت‌ها و حتی فضاهای دیگری که خارج از سایت شما قرار دارند انجام می‌شود. این روش به‌نوعی معرفی و تبلیغ سایت در فضاهای خارجی است. این امر می‌تواند از ایجاد یک کامنت و بک لینک تا درج خبر یا رپورتاژ در سایت‌های خبری را شامل شود. هرچه سایت‌های که در آن خبری از سایت شما درج می‌شود معتبرتر باشد؛ قیمت سئو سایت نیز افزایش می‌یابد.

قیمت سئو چند است؟

 پرداخت هزینه‌ها در سئواینجا با چه شرایطی انجام می‌گیرد؟

ما در سئواینجا به‌منظور راحتی بیشتر مخاطبان، فعالیت‌های سئو را در سه طرح برنزی، نقره‌ای و طلایی ارائه می‌دهیم که هر یک قیمت سئو مربوط به خود را دارند. در هریک از این طرح‌ها، قرارداد به‌صورت دوازده‌ماهه تنظیم‌شده و هزینه‌ها به‌صورت ماهانه اخذ می‌گردد. و بسته به شرایطی که در جدول ذیل آورده شده است؛ هزینه‌ی کل قرارداد طی یک چک اخذ می‌گردد.

 

 

برنزی

نقره‌ای

طلایی

قیمت سئو (ماهانه)

4.5 میلیون تومان

7.5 میلیون تومان

12.5 میلیون تومان

تعداد مقاله در ماه

23

37

55

تعداد کلیدواژه در ماه

تا 10 کلیدواژه

تا 18

تا 35

تدوین استراتژی سئو

دارد

دارد

دارد

تدوین استراتژی محتوا

دارد

دارد

دارد

تدوین استراتژی لینک سازی

دارد

دارد

دارد

آنالیز رقبا

دارد

دارد

دارد

سئو داخلی

دارد

دارد

دارد

سئو خارجی

دارد

دارد

دارد

تعداد رپورتاژ آگهی در 12 ماه

6

15

20

میزان مشاوره سئو در ماه

2 ساعت

4 ساعت

6 ساعت

 

در سئواینجا تضمین می‌گردد که پس از طول زمان قرارداد حداقل 40 درصد از کلیدواژه جایگاهی در صفحه اول گوگل داشته باشند. و در صورت نائل نشدن این هدف، تا زمان رسیدن به جایگاه مدنظر خدمات سئو به‌صورت رایگان انجام می‌گیرد.

همچنین لازم به ذکر است بابت بررسی کلیدواژه‌ها توسط ابزارهای سئو و سایت‌های رقیب 500.000 تومان و بررسی سئو داخلی سایت نیز 400.000 تومان می‌باشد که در صورت عقد قرارداد هزینه‌ی آن از مبلغ کلی کسر می‌گردد.

سخن آخر

سئو سایت یک کار تخصصی است که باید توسط افراد کار بلد و باتجربه انجام شود. ما در سایت سئواینجا با در اختیار داشتن بهترین گروه تولید محتوا و سئو، به‌صورت تضمینی و با مناسبت‌ترین قیمت سئو سایت شما را انجام می‌دهیم. شما می‌توانید برای دریافت مشاوره و آشنایی بیشتر دیگر مطالب سایت سئواینجا https://seoinja.com را مطالعه نموده و یا با ما تماس حاصل فرمایید.

 

  • ۰۰/۰۵/۳۱
  • سعید حسن آبادی

تعرفه سئو

سئواینجا

قیمت سئو

هزینه سئو

نظرات (۱)

55 مقاله در ماه زیاد نیست ؟ 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی