tourinja

  • ۰
  • ۰

حذف موهای زائد با لیزر در حال حاضر از کارآمدترین روش های حذف موها در بلند مدت است. چندین دستگاه با پارامترهای مختلف تولید شده که هرکدام از آنها کاربردی خاص دارد. لیزر موهای زائد آنقدرها هم که فکر می‌کنید پیچیده نیست! در این مقاله در ویکی درمان سعی بر پاسخ به تمامی سوالات مربوطه شده است.

درمان قطعی با استفاده از لیزر موهای زائد

چرخه رشد فولیکول های مو متفاوت است. در برخی ممکن است به طور فعال رشد داشته باشد در حالی که در بدن برخی دیگر این چرخه به کندی پیش برود. اکثر مردم پس از دو تا سه جلسه درمان به نتایج مورد نظر می‌رسند، اما از آنجا که نور لیزر فقط بر فولیکول های فعال تأثیر می‌گذارد، احتمالاً برای کاهش قابل توجه رشد موها، به چندین جلسه، با فاصله زمانی چند هفته ای نیاز داشته باشد. همچنین اگر فولیکول ها به طور کامل از بین نروند ممکن است گاهی به درمان مجدد نیز نیاز پیدا کنید.

 

درمان قطعی با استفاده از لیزر موهای زائد

 

دستورالعمل های پیش از لیزر موهای زائد

دو هفته قبل از درمان از هرگونه آفتاب سوختگی یا قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید خودداری کنید. در صورتی که طی 4 هفته هرگونه درمان بر روی پوست خود انجام دادید، از لیزر پیشگیری کنید.

دستورالعمل های بعد از درمان با لیزر موهای زائد 

بیماران باید از ضد آفتاب با فاکتور بالا استفاده کنند و ناحیه تحت درمان را حداقل یک ماه پس از درمان از قرار گرفتن در معرض نور خورشید محافظت کنند. برنزه کردن بعد از جلسات درمانی ممکن است  باعث افزایش بازسازی ملانین شود، که ممکن است منجر به افزایش رنگدانه پوست شود. پوست در این دوره حساس است به همین دلیل بهتر است از انجام آرایش های سنگین نیز خودداری کنید. 

هزینه لیزر موهای زائد چقدر است؟

نکات زیادی وجود دارد که هزینه نهایی لیزر موهای زائد را تعیین می‌کند. این موارد شامل تعداد جلسات، تجهیزات مورد استفاده، رنگ مو و سیاست های قیمت گذاری است. یک چیز مشخص، این است که همه نیاز به درمان های متعدد دارند، و معمولاً بسته به منطقه و میزان چرخه رشد، بین 5-8 جلسه درمان لازم است.

هزینه لیزر موهای زائد به چه صورت است؟

اپیلاسیون و کندن موها موقتاً انجام می‌شود، اما اپیلاسیون و کشیدن موها باید هر چند هفته یکبار انجام شود و اصلاح هر چند روز یا بیشتر انجام شود. علاوه بر این، این روش ها می‌توانند اشکالاتی مانند برش، موهای در رفته و کلش های ناخوشایند داشته باشند.

کلام آخر

لیزر موهای زائد روشی دائمی برای از بین بردن موهای زائد تقریباً در هر نقطه از بدن مانند زیر بغل، خط بیکینی، پاها و پشت و همچنین صورت است. لیزرهای از انتشار نور برای از بین بردن فولیکول های مو در زیر سطح پوست استفاده می‌کنند و از رشد مجدد موها جلوگیری می‌کنند. درمان با لیزر عمدتا بدون درد است و عوارض جانبی کمی دارد. با این حال، گران تر از روش های دیگر است.

 

  • ۰۰/۰۵/۳۰
  • سعید حسن آبادی

لیزر موهای زائد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی