tourinja

  • ۰
  • ۰

آمار سرقت خودرو در این چند وقت اخیر بسیار زیاد شده است و نکته بسیار مهمی که خیلی از مالکان خودرو به آن توجه نمی کنند داشتن ردیاب خودرو برای ماشینشان .است. باید از این روش های نوین استفاده کنند. پیشنهاد ما به شما داشتن یک ردیاب و دزدگیر خودرو است که جزو بهترین ابزارهای امنیتی هستند

در ادامه این مطلب می‌خواهیم بهترین ردیاب خودروهای موجود در بازار را بررسی کنیم.

ردیاب چیست؟

اول از هر چیز بیایید بیشتر درباره ی ردیاب مطالعه کنیم، ردیاب یک سیستم امنیتی پیشرفته است که از دهه 1980 به صورت خیلی گسترده مورد استفاده قرار گرفته است. اساس کار آن سیگنال دهی بین ماهواره ها و ایستگاه‌های زمینی است.

 اگر بخواهم به صورت ساده بیان کنم این ردیاب سیگنال هایی را به ایستگاه های زمینی ارسال می کند که این ایستگاه‌ها با 12 ماهواره هماهنگ هستند. و مکان دقیق جی پی اس خودروی ما را نشان می دهند.

انواع ردیاب خودرو

به صورت کلی می توانیم ردیاب های خودرو را به دو دسته تقسیم کنیم. ردیاب های شارژی و ردیاب های سیمی. اساس کار آن ها به این صورت است که ردیاب های سیمی مستقیم به منبع برق خودروی شما وصل می شوند ولی ردیاب های شارژی یا سیمی بدون برق کار می کنند.

در ادامه به بررسی این دو می پردازیم.

ردیاب های سیمی

این ردیاب ها نیازمند به سیم کشی هستند به دلیل اینکه منبع تغذیه قوی ندارند. به همین دلیل نیازمند به تامین انرژی از باتری خودرو می باشند.

البته که به این نکته هم توجه داشته باشید که همه ی دریاب های خودروی سیمی دارای منبع تغذیه می باشند ولی عمر آن ها کوتاه است و به صورت مجدد شارژ نمی شوند. به همین دلیل باید به یک منبع خارجی وصل شوند

ردیاب خودرو.

 

ردیاب های شارژی

ردیاب هایی هستند که نیاز به سیم کشی ندارند و دارای یک منبع تغذیه قدرتمند هستند و نام دیگر آن ها ردیاب آهنربایی خودرو است. باطری های داخل این مدل از ردیاب مغناطیسی به گونه ای طراحی شده اند که در برخی از مدل های آن با یک بار شارژ تا 5 سال آینده نیاز به شارژ مجدد ندارند.

در این جی پی اس آهنرباهایی قوی قرار داده شده که به قدری قوی و با کیفیت هستند که حتی با شدیدترین ضربه ها جدا نمی شوند. این مدل از ردیا شارژی دارای انواع مختلفی است و برخی از آن ها به صورتی طراحی و ساخته شده اند که حتی به عنوان پاور بانک و شارژر نیز مورد استفاده هستند. بسیار ساده هستند که هر شخصی می تواند به راحتی آن ها را نصب و استفاده کند.

بهترین ردیاب خودرو

کسانی که دغدغه این را دارند که خودرویشان را ایمن کنند و همیشه خیالشان از این مورد راحت باشد، به دنبال ردیاب و دزد گیر خودرو برای ماشینشان هستند. همانطور که در این مقاله توضیح دادیم

نمی توان بهترین جی پی اس را برای هر فرد در نظر بگیریم، چون انتظارات هر فرد فرق میکند

به عنوان مثال فردی که به دنبال نصب راحت یک ردیاب و دزدگیر خودرو برای ماشین خود است پیشنهاد دادن یک ردیاب سیمی قابل درک نیست. همینطور پیشنهاد دادن یک ردیاب غیر سیمی به کسی که به دنبال ردیاب پیشرفته است نامناسب است.

پیشنهاد ما به شما این است که قبل ازخرید دزدگیر خودرو و جی پی اس حتما مشورت کرده و انتظارات خودتان را بدانید و بعد اقدام به خرید آن کنید.

 

ردیاب خودرو

 

کلام آخر

ما در این مقاله سعی کردیم که به صورت کلی شما با انواع ردیاب های خودرو آشنا شوید و انتظارات خودتان را بدانید و ما نمی توانیم به شما بهترین ردیاب را معرفی کنیم. پس به شما پیشنهاد می کنیم که به وب سایت ایمن رو شاپ سر بزنید تا به صورت دقیق و کامل با ردیاب ها، دزدگیر خودرو و قیمت های آن ها آشنا شوید و مطمئن ترین خرید را داشته باشید.

 

  • ۰۰/۰۷/۱۹
  • سعید حسن آبادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی