tourinja

  • ۰
  • ۰

لاغری ران از دغدغه بسیاری از افراد است چرا که چربی این ناحیه از سخت‌ترین چربی‌های اندام‌های بدن برای آب کردن است. عمده افراد به سراغ ورزش‌های سخت و سنگین می‌روند و این مسیر را برای لاغری ران خود انتخاب می‌کنند. اما روش دومی که مورد استفاده باقی افراد قرار می‌گیرد رژیم درمانی است. در این مقاله از مجموعه ویکی درمان می‌خواهیم در خصوص لاغری ران و روش‌های دستیابی به آن صحبت کنیم.

 

دلایل چاقی ران‌ها را بیشتر بشناسید.

 

خوردن غذا‌های چرب و عدم تحرک بعد از آن خود از دلایل اصلی چاقی ران‌ها است. اصلاح تغذیه قدم اول برای لاغری ران است که در کنار ورزش‌ سبک می‌تواند بسیار موثر واقع شود. رژیم درمانی در این مقطع با اصلاح تغذیه افراطی و نامناسب و جایگزین غذا‌های پروتئینی و کم چرب قدم اول را در لاغری ران برمی‌دارد. توجه داشته باشید که لاغری ران وابسته به لاغری سایر اندام‌های بدن است. 

 

لاغری ران

 

در رژیم درمانی به قصد لاغری ران استفاده پروتئین، کربوهیدرات و سبزیجات توصیه می‌شود. اما تاثیر ورزش و تحرک را دست کم نگیرید چرا که رژیم درمانی به تنها نمی‌تواند تاثیری در لاغری ران داشته باشد. در ادامه به دو روش تاثیرگذار در لاغری ران می‌پردازیم.

 

دو روش تاثیرگذار در لاغری ران را بیشتر بشناسید.

 

حال که تا به اینجا به دلیل چاقی ران خود پی بردید و قصد اصلاح آن‌ها را دارید لازم است دو روش موثر در لاغری ران را بیشتر بشناسید و برای گرفتن نتیجه دلخواه آن‌ها را به کار ببرید. توجه داشته باشید این پروسه نیازمند زمان است و به سرعت نتیجه دلخواه حاصل نمی‌شود. بهتر است که با مربی ورزشی در کنار رژیم‌ درمانی خود مشورت کنید و نظارت وی را در این مسیر داشته باشید. چرا که امکان جا زدن و دست کشیدن از ادامه این مسیر بسیار بالا است. 


 

  • لاغری ران با رژیم درمانی و تمرینات ورزشی سبک

 

اصولی بودن یک برنامه غذایی هنگامی مشخص می‌شود و نتیجه می‌دهد که در کنارش تمرینات ورزشی سبک باشد. منظور از تمرینات ورزشی ورزش‌های هوازی است که از ساده‌ترین آن‌ها می‌توان به پیاده روی اشاره کرد. بسیاری از افراد تردمیل را جایگزین پیاده روی می‌کنند که البته باید اصول و قوانینی آن به درستی رعایت شود تا بهترین نتیجه از همین فعالیت به ظاهر ساده اما تاثیرگذار حاصل شود.

 

رژیم درمانی


 

  • لاغری ران با رژیم درمانی و تمرینات بدنسازی

 

روش دوم استفاده از رژیم درمانی در کنار تمرینات بدنسازی است که وابسته به مربی ورزشی است که با برنامه درست و اصولی متناسب با برنامه غذایی‌تان شما را در مسیر لاغری ران‌هایتان هدایت می‌کند. 

 

کلام آخر

 

برای لاغری ران باید که طبق دو برنامه پیش بروید: برنامه غذایی و برنامه ورزشی. این دو برنامه نیازمند تشخیص متخصص رژیم درمانی و مربی ورزشی است و بهتر است با تشخیص خود به تنهایی اقدامی نکنید. در این مقاله از مجموعه ویکی درمان  https://wikidarman.com/ در خصوص دو روش موثر در لاغری ران‌ها صحبت کردیم و ادامه مسیر بکارگیری آن‌ها وابسته به شما است.


 

  • ۰۰/۰۶/۰۷
  • سعید حسن آبادی

رژیم درمانی

لاغری ران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی