tourinja

  • ۰
  • ۰

 

تکنیک‌های بسیاری برای جراحی زیبایی بینی گزارش شده‌اند. هر جراح  فکر می‌کند که روش او  مناسب تر از بقیه روش‌ها است. عملی که بدون درهم ریختن و آسیب رساندن به ساختار بینی، یکپارچگی غضروف، استخوان و پوست را به طور کامل حفظ می‌کند، تکنیک مناسبی است.

عمل بینی با لیزر

در زیبایی امروزه لیزر کاربردی بسیار وسیع دارد لیزر در گوش و حلق و بینی هم کاربردهایی دارد مثل کاربرد فراوانش در حنجره. در پاپیلوم حنجره جهت بخار کردن آن عالی عمل میکند. در پولیپ بینی عملکردی قابل قبول دارد اما آیا در عمل بینی با لیزر داریم یا خیر؟ واقعیت این است عمل بینی با لیزر اصلاً در هیچ جای دنیا وجود ندارد و مجامع علمی نیز آن را رد می کنند پوست نازک بینی تحمل برش با لیزر را اصلا ندارد. در اصل عمل بینی با لیزر توانایی کوچیک کردن غضروف بینی را ندارد.

بهترین جراح بینی تهران

شماره 1- ابتدا از اطرافیان خود درباره جراحی بینی شان تحقیق کنید. افرادی که جراحی بینی انجام داده اند می توانند در یافتن بهترین جراح بینی تهران به شما کمک بسیاری کنند.

عمل بینی با لیزر

شماره 2- سعی کنید مطب جراح بینی نزیک محل زندگی شما باشد.

شماره 3- پس از انتخاب جراح بینی از او بخواهید درباره نحوه جراحی بینی و مراقبت های پس از جراحی بینی به شما اطلاعاتی را ارائه نماید.

شماره 4- جراح بینی را انتخاب کنید که با شما صادق است و علاوه بر آن بیماران سابقش از او راضی باشند.

یک جراح بینی خوب باید با بیمار خود صادق باشد و سعی کند اولویت کار خود را سلامت بیمار خود قرار دهد. علاوه بر آن باید وقت کافی برای معاینه بیمار صرف نماید و از وی بخواهد که انتظارات معقولی از جراحی بینی داشته باشد.

انواع روش جراحی بینی

جراحی بینی به دو دسته عمل بینی به روش باز و بسته تقسیم می شود. در جراحی بینی باز پزشک ملزم به ایجاد برش روی بینی خواهد بود تا بتواند ساختار داخلی بینی را بررسی کرده و اصلاحات لازم را به عمل آورد. در نهایت پس ایجاد تغییرات پوست بینی در نواحی برش به محل مناسب بخیه زده می شود.

اما در جراحی بینی به روش بسته برشی روی بینی فرد ایجاد نخواهد شد و جراح تنها از طریق سوراخ های بینی اعمال جراحی را انجام خواهد داد. بنابراین برشی ایجاد نشده و بخیه ای نیز صورت نمی گیرد. اما لازم به ذکر است که این نوع جراحی در مواقع خاصی انتخاب خواهد شد . برای مثال در زمانی که فرد نیازمند اصلاحات گسترده روی تیغه بینی نباشد و یا برای جراحی های ترمیمی بینی که آن ها نیز نیاز به تغییرات گسترده ندارند.

دکتر تهران بیوتی با بیش از 20 سال سابقه در حوزه خدمات جراحی زیبایی. مجهز ترین و به روز ترین تیم تخصصی جراحی زیبایی در تهران.

  • ۹۹/۱۲/۱۷
  • سعید حسن آبادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی