tourinja

  • ۰
  • ۰

لیزر یکی از ابزارهای مدرن است که در صنایع مختلفی کاربرد دارد. لیزر یک نور تک رنگ متمرکز شده است که انرژی بسیاری دارد و در اثر برخورد می تواند تغییراتی را روی هدف خود اعمال کند. یکی از کاربرد هایی که برای لیزر وجود دارد و اخیرا بسیار رایج شده، کاربرد لیزر در پزشکی است. لیزر با طول موج های مختلف می تواند روی بافت انسانی تابیده شود و اثر مطلوب را روی بافت مورد نظر اعمال کند. عمل بینی نوعی جراحی زیبایی است که به خاطر تاثیر آن محبوبیت بسیاری پیدا کرده است. به خاطر این محبوبیت، همیشه تبلیغ ها و ادعاهای نادرستی درباره این عمل وجود داشته است. یکی از این ادعاها، عمل بینی با لیزر است. درست است که از لیزر می توان استفاده های بسیاری کرد اما این ادعا را باید به خوبی بررسی کرد تا بتوان درباره آن نظر داد.

عمل بینی با لیزر

عمل بینی با لیزر چگونه ممکن است؟

واقعیت این است که لیزر می تواند در عمل بینی مورد استفاده قرار بگیرد. این کاربرد می تواند به دو شکل باشد. اولی استفاده از لیزر به عنوان ابزار برش و دیگری کاهش ضخامت پوست بینی و چربی بینی با لیزر.

برش در عمل بینی با لیزر

یکی از مهم ترین کارهایی که در عمل بینی روی بینی انجام می شود، ایجاد برش ها است. این برش ها مهم ترین اثر و عوارض را روی بینی ایجاد می کنند. لیزر ابزاری است که می تواند با کمترین عوارض برش های لازم را انجام دهد. برش در عمل بینی با لیزر باعث می شود خونریزی به حداقل برسد و بینی سریعتر بهبود یابد.

کاهش ضخامت پوست بینی در عمل بینی با لیزر

پوست از مهم ترین اعضای بینی است که تاثیر زیادی نیز در عمل بینی دارد. پوست ضخیم بینی می تواند در جراحی مشکل ساز باشد و به دشواری آن بیافزاید. با استفاده از لیزر می توان از ضخامت پوست بینی کاست و به این گونه جراحی را آسانتر کرد. همچنین میزان چربی زیر پوست بینی نیز با استفاده از لیزر قابل کاستن است. چربی زیر پوست بینی می تواند حساسیت جراحی را افزایش دهد.

عمل بینی با لیزر

ادعاهای نادرست درباره عمل بینی با لیزر

عبارت عمل بینی با لیزر در برخی موارد تبدیل به ادعایی شده که افرادی با آن اقدام به جذب مشتری می کنند. گاهی این ادعا را مطرح می کنند که تنها با استفاده از لیزر و بدون جراحی می توان بینی را به هر فرمی که خواستید تغییر داد و این روش هیچ عوارضی نیز ندارد. این ادعا کاملا نادرست است زیرا لیزر چیزی نیست که بتوان با آن ساختمان بینی را تغییر داد. برای اعمال هرگونه تغییر روی بینی باید یک جراحی کامل را اجرا کرد. بنابراین ادعای عمل بینی با لیزر و بدون جراحی دروغ است.

 

نتیجه گیری

استفاده از لیزر در عمل بینی می تواند عوارض این عمل را کاهش دهد. اما باید توجه داشته باشید و به تبلیغات دروغین اعتماد نکنید. استفاده از لیزر مانند جراحی به تخصص نیاز دارد و نباید به هر کسی اعتماد کرد. اگر قصد دارید درباره عمل بینی اطلاعات بیشتری دریافت کنید می توانید به وبسایت دکتر تهران بیوتی مراجعه کنید.

  • ۹۹/۱۰/۳۰
  • سعید حسن آبادی

جراحی بینی

عمل بینی

عمل بینی با لیزر

نظرات (۱)

برای عمل بینی به روش بسته هم میشه از لیزر استفاده کرد؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی