tourinja

  • ۰
  • ۰

خرید تتر

تتر با نماد بین المللی USTD شناخته می شود. هر تتر به اندازه یک دلار آمریکا ارزش دارد به همین دلیل مقدار آن همیشه ثابت است، به همین خاطر به آن استیبل کوین یا سکه پایدار نیز می گویند. ثابت بودن قیمت این ارز دیجیتال مهم ترین انگیزه افراد برای خرید تتر است.

خرید تتر

داشتن پول یا ارزی که همیشه قیمتش ثابت باشد چقدر مهم است؟ هیچ کس دلش نمی خواهد فردا صبح که از خواب بیدار شود ارزش پول یا ارزهای دیجیتالی اش کم شود. به همین دلیل در سال ۲۰۱۵ ارز دیجیتال تتر در شبکه بلاکچین به راه افتاد. 

ارز دیجیتال تتر

توکن چیست؟

توکن ها در دنیای ارزهای دیجیتال به دو معنی استفاده می شوند. برخی توکن ها را معادل ارزهای دیجیتال هر شبکه می دانند مثلا توکن USDT  شبکه ی blockchain ، و برخی دیگر توکن ها را برای ارزهای برنامه های غیرمتمرکزی می دانند که خودشان شبکه خصوصی ندارند و از شبکه ارزهای دیگر استفاده می کنند. برای مثال EOS توکن مبتنی بر اتریوم است.

توکن در خرید تتر

تاریخچه کوتاهی از تتر

این ارز دیجیتال برای اولین بار روی پلتفرم امنی (Omni) ارائه شد. این پلتفرم یکی از زیرلایه های شبکه بلاچین است که امکان تبادل توکن های مختلف را در بستر این شبکه فراهم می کند. این رمز ارز دیجیتال به صورت توکن ERC-20 روی شبکه اتریوم عرضه شد و هم اکنون در بلاکچین های ایاس و ترون هم موجود است.

تاریخچه تتر

خرید تتر با استفاده از کیف پول

هر ارز دیجتالی نیاز به یک کیف پول دارد. کیف پول های زیر برای خرید تتر موجود هستند:

  • از کیف پول هایی که مخصوص سیستم عامل های اندروید یا ios هستند استفاده کنید، مانند Freewallet برای سیستم عامل های اندروید و coinomi که هم برای اندروید و هم برای سیستم عامل ios کاربرد دارد.
  • کیف پول های تحت وب مانند MyErherWallet، Omniwallet، coinpayment
  • کیف پول رسمی سایت تتر که در صورت مراجعه به این سایت می توانید آن را تهیه کنید. البته به دلیل تحریم ها برای کاربران ایرانی امکان ثبت نام و تهیه این کیف پول وجود ندارد

جمع بندی

یکی از سایت های معتبر که می توانید با مراجعه به آن اقدام به خرید و فروش تتر کنید، تترلند می باشد. تترلند در تلاش است تا با امنیت کامل، سرعت بالا و ارائه بهترین نرخ مبادله،بالاترین میزان رضایت را در زمینه خرید و فروش تتر برای همراهان خود فراهم کند.

نظرات (۱)

واقعا خیلی دقیق راجب نحوه خرید تتر صحبت شده، مرسی از مطالب بروزون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی