tourinja

  • ۰
  • ۰

حتما برای یک بار هم که شده واژه ی قرنیز را شنیده‌اید. قرنیز یکی از کاربردی ترین و ضروری ترین ابزارهای داخلی ساختمان است که برای زیباتر کردن خانه‌ها و کناره های فضاهای داخلی استفاده می‌شود. قرنیز پی وی سی نیز یکی از انواع قرنیز است که مزایای بسیار زیادی دارد و پرطرفدارترین نوع قرنیز در بازار نیز شناخته می‌شود. برای خرید قرنیز پی وی سی می‌توانید به فروشگاه نادری گالری که انواع قرنیز از جمله قرنیز پی وی سی و سایر ابزارهای ساختمانی را به فروش می‌رساند، مراجعه کنید. برای آشنایی بیشتر با این محصول، این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

قرنیز چیست؟

همانطور که در ابتدا گفتیم قرنیز ابزاری است که در پایین ترین قسمت دیوار و در فصل مشترک دیوار با کف فضا بر روی دیوار نصب می‌شود. به طور کلی می توان گفت که اجباری برای نصب قرنیز وجود ندارد اما به دلیل مزایای بسیاری که این محصول دارد از جمله زیبایی آن، کمتر فضایی را می‌بینیم که از قرنیز استفاده نکرده باشد.

البته اگر در کف خانه یا محل کار از کفپوش فضا، کفپوش پی وی سی تایل، پارکت چوبی و یا پارکت لمینت استفاده کرده باشید، ضرورت نصب قرنیز بیشتر می‌شود. زیرا پس از نصب این محصولات بر روی کف ساختمان، یک فاصله یا به اصطلاح گپ بین دیوار و کف ایجاد می شود و از طرفی دیگر، اجرای این متریال ها در قسمتی که به دیوار می رسد ممکن است تمیز و یکدست نباشد. به همین علل نصب قرنیز در این مواقع ضروری خواهد بود.

قرنیز پی وی سی چیست؟

قرنیز پی وی سی ساخته شده از جنس پلی‌وینیل کلراید یا پی‌وی‌سی است. پی وی سی در واقع نوعی پلاستیک فشرده فرآوری شده است که امروزه برای کاربردهای بسیاری در داخل و بیرون ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. قرنیز و انواع محصولاتی که امروزه در دکوراسیون داخلی ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرند اکثرا از جنس پی وی سی هستند.

قرنیز پی وی سی به صورت شاخه ای به فروش می‌رسد که طول شاخه قرنیز های آن متغیر است. اما به طور معمول قرنیز های خوب موجود در بازار با طول های 240 و‌ 300 سانتی متر تولید و عرضه می‌شوند که ضخامت آن نیز متغیر است. اما به طور میانگین ضخامت آنها بین 7 تا 9 میلیمتر است‌‌. قرنیز های پی وی سی در ارتفاع های مختلفی تولید می‌شوند. ارتفاع های آنها معمولا در اندازه‌های 14,10,9,7 و 20 سانتیمتری است.

انواع قرنیز پی وی سی

انواع قرنیزها را می‌توان به دو دسته زیر تقسیم کرد :

  • قرنیز پی وی سی توپر
  • قرنیز پی وی سی توخالی

از دیگر انواع مدل‌های قرنیز پی وی سی می‌توان قرنیز توخالی یا داکتی را نام برد. البته این مدل قرنیز نیز به قرنیز کمبو نیز معروف است. قرنیز توخالی پی وی سی به گونه‌ای طراحی می‌شود که فضای خالی آن در پشت قرنیز قرار بگیرد و یک فضای مناسب برای قرارگیری سیم‌ها و کابل‌ها را فراهم می‌آورد.

خرید قرنیز پی وی سی

برای خرید قرنیز پی وی سی می توانید، این نکته را بدانید که قرنیزهای پی دی سی یکی از بهترین و مقرون به صرفه‌ترین و کاربردی‌ترین مدل‌های قرنیز است که قابلیت شستشو و مقاومت بالا در برابر ضربه و خط و خش را خواهد داشت. قطعا دانستن این موضوع سبب می‌شود تا برای خرید قرنیز پی وی سی مصمم‌‍تر شوید.

راه‌های زیادی برای دسترسی و خرید المان‌های دکوراسیون داخلی از جمله قرنیز پی وی سی از فروشگاه نادری گالری وجود دارد که می‌توانید آنها را از طریق خرید اینترنتی یا حضوری انجام داد؛ زیرا در خرید قرنیز پی وی سی به صورت آنلاین شما می‌توانید محصولات متنوع ما را مشاهده کرده و آنها را از لحاظ رنگ، ابعاد و طرح مقایسه کنید.

برای مشاهده انواع محصولات قرنیز پی وی سی در انواع و طرح‌های مختلف و خرید آنها می توانید به نادری گالری مراجعه کنید.

 

  • ۰۳/۰۴/۱۱
  • سعید حسن آبادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی